Napraattopic 66
zaterdag 10 september 2016 om 09:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 13 september 2016 om 11:24
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 10:20:
[...]
Nee joh, dan weet jij er ook niks van. Je weet er pas wat van als je geen partner aan je weet te binden en je jezelf ook niet kunt binden. Dat zijn de mensen die er verstand van hebben.
Dat ligt niet aan hen, maar aan het lot. Die heeft hen nog niet de goede partner gebracht.
Als zelfs een heks als ik al heel lang een partner kan hebben, denk ik eerlijk gezegd dat dat wel waar kan zijn. Van dat lot.
[...]
Nee joh, dan weet jij er ook niks van. Je weet er pas wat van als je geen partner aan je weet te binden en je jezelf ook niet kunt binden. Dat zijn de mensen die er verstand van hebben.
Dat ligt niet aan hen, maar aan het lot. Die heeft hen nog niet de goede partner gebracht.
Als zelfs een heks als ik al heel lang een partner kan hebben, denk ik eerlijk gezegd dat dat wel waar kan zijn. Van dat lot.
dinsdag 13 september 2016 om 11:24
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 september 2016 @ 10:53:
[...]
Deze lijkt me logischer. Mag zijn, maar ze is het niet.
Net zoals ze het zaterdag/zondag (k weet niet meer precies wanneer ik dat bericht schreef) niet was.
[...]
Deze lijkt me logischer. Mag zijn, maar ze is het niet.
Net zoals ze het zaterdag/zondag (k weet niet meer precies wanneer ik dat bericht schreef) niet was.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 13 september 2016 om 11:27
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 september 2016 @ 11:24:
[...]
En hoe weet jij dat zo zeker, je zegt nu al twee drie maal stellig dat het niet zo is.Gewoon omdat ik het weet, daarom dus.
[...]
En hoe weet jij dat zo zeker, je zegt nu al twee drie maal stellig dat het niet zo is.Gewoon omdat ik het weet, daarom dus.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
dinsdag 13 september 2016 om 11:28
dinsdag 13 september 2016 om 11:52