Napraattopic 66
zaterdag 10 september 2016 om 09:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 13 september 2016 om 18:29
quote:S-Meds schreef op 13 september 2016 @ 16:29:
[...]
ik heb al een reactie terug.
Beste Meds,
Bedankt voor je bijzondere foto. De redactie en ik hebben er van genoten. Helaas ben je niet wat we zoeken. Vivalezeressen moeten zich wel herkennen in de mama van de reportage en jij met je bijzondere eh.. piercings en andere lichaamsversierselen valt wat uit de toon. We hebben de foto doorgestuurd naar National Geographic misschien kunnen zij er iets mee.
[...]
Beste Meds,
Bedankt voor je bijzondere foto. De redactie en ik hebben er van genoten. Helaas ben je niet wat we zoeken. Vivalezeressen moeten zich wel herkennen in de mama van de reportage en jij met je bijzondere eh.. piercings en andere lichaamsversierselen valt wat uit de toon. We hebben de foto doorgestuurd naar National Geographic misschien kunnen zij er iets mee.
dinsdag 13 september 2016 om 18:30
dinsdag 13 september 2016 om 18:35
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 september 2016 @ 18:30:
[...]
Tja, dat is trolhunten en mag idd niet in het topic zelf. Had je gewoon hier moeten doen, was er geen vuiltje aan de lucht Maarja stel dat de TO een vraag heeft die specifiek is voor Noorwegen, dan mag je het dus ook niet eens vragen....
[...]
Tja, dat is trolhunten en mag idd niet in het topic zelf. Had je gewoon hier moeten doen, was er geen vuiltje aan de lucht Maarja stel dat de TO een vraag heeft die specifiek is voor Noorwegen, dan mag je het dus ook niet eens vragen....
dinsdag 13 september 2016 om 18:40
quote:S-Meds schreef op 13 september 2016 @ 16:29:
[...]
Beste Meds,
[...]
Beste Meds,
dinsdag 13 september 2016 om 18:46