Napraattopic 66

10-09-2016 09:30 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Cookielyon schreef op 13 september 2016 @ 20:07:

[...]

Hoezo opjutten ik wil ook mijn zegje als je dat al opjutten vindt dan ben je wel snel opgejut. wat leest dat leuk zo 3 x in 1 zin.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:feow schreef op 13 september 2016 @ 20:08:

@star:

Mijn oprechte excuses.

Sinds iemand hier het beleid Star noemde lees ik jou toch anders...

Je bent een beetje uit de hemel gevallen ofzo.Ja ik zag ook dat mijn naam ijdel gebruikt werd inderdaad
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 20:08:

[...]

Zal ik effe een podium voor je bouwen ? Zo gedaan hoor, zeg het maar.Dat heet toch een eigen topic, in de zin van 'je opent een topic en dan ben je topic-opener'? Podiummetjes aanslepen in andermans show vind ik niet zo kies.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 13 september 2016 @ 20:09:

Maar eh.... het is mij nu totaal onduidelijk welke pijler ik moet bijstaan? Zwanger lijkt me gewoon onmogelijk namelijk.Ik zou dus nooit voor zwanger gaan. Dan hou je voor eeuwig al die topics in je lijst
quote:Star schreef op 13 september 2016 @ 20:10:

[...]

Ja ik zag ook dat mijn naam ijdel gebruikt werd inderdaad Zag het ook en heb meteen gestaft!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 september 2016 @ 20:07:

[...]

Is vast te combineren met de was. Ja hoor. Vroegah sloegen ze met de natte vieze lappen op stenen, tot ze schoon waren (die lappen dus). Heel hard. Nou, je zal maar zo'n klets met een natte lap krijgen zeg.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 20:08:

[...]

Zal ik effe een podium voor je bouwen ? Zo gedaan hoor, zeg het maar.Die zeepkist van Hats is nu toch vrij?
Maar waarom mangel ? Da's toch helemaal ( helegaar voor die ouwe Yas ) niet revolutionair, ofzo ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Oudblond schreef op 13 september 2016 @ 20:10:

[...]

Dat heet toch een eigen topic, in de zin van 'je opent een topic en dan ben je topic-opener'? Podiummetjes aanslepen in andermans show vind ik niet zo kies.
quote:kyralon schreef op 13 september 2016 @ 20:06:

[afbeelding]

Succes .

-Kia-Ora- in "Ik denk dat ik gek geworden ben"
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
De gevallen angels waren ook leuk trouwens. Hadden we allemaal een avatar van neergestortte angels
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 20:11:

Maar waarom mangel ? Da's toch helemaal ( helegaar voor die ouwe Yas ) niet revolutionair, ofzo ?Maar wat dan? We zijn hier allenaal al belegen.
quote:Cookielyon schreef op 13 september 2016 @ 20:04:

Maakt niet uit of het je vriendin is of je zus. Dergelijke grappen kunnen niet.Vind jij.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Tzippa_ schreef op 13 september 2016 @ 20:08:

Tijd voor een dramban. Zou in ieder geval veel scrollen schelen voor mij.Helemaal mee eens. Sjongejonge Cooky.
quote:yasmijn schreef op 13 september 2016 @ 20:12:

[...]

Maar wat dan? We zijn hier allenaal al belegen.Shut uuuuuup.
quote:Star schreef op 13 september 2016 @ 20:12:

De gevallen angels waren ook leuk trouwens. Hadden we allemaal een avatar van neergestortte angels

Dat was een mooie coupe

Heb in de bokse gezeken van het lachen toen
quote:Oudblond schreef op 13 september 2016 @ 20:10:

[...]

Dat heet toch een eigen topic, in de zin van 'je opent een topic en dan ben je topic-opener'? Podiummetjes aanslepen in andermans show vind ik niet zo kies.Je mag geen topic openen over/voor een ander. Zit je nu Bianca een ban aan te naaien .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 19:55:

[...]

Sneu is mijn middelste naam. Bianca Sneu Gewoontjes.
quote:Star schreef op 13 september 2016 @ 20:12:

De gevallen angels waren ook leuk trouwens. Hadden we allemaal een avatar van neergestortte angels En sinds iemand hier vroeg of het angel van engel was of angel van een bij, lees ik alleen nog maar de laatste. Neergestorte angels…. Beetje treurig
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 september 2016 @ 20:10:

[...]

Ja hoor. Vroegah sloegen ze met de natte vieze lappen op stenen, tot ze schoon waren (die lappen dus). Heel hard. Nou, je zal maar zo'n klets met een natte lap krijgen zeg.
quote:Oudblond schreef op 13 september 2016 @ 20:09:

Maar eh.... het is mij nu totaal onduidelijk welke pijler ik moet bijstaan? Zwanger lijkt me gewoon onmogelijk namelijk.'Ik ben nu 36 weken zwanger van een wondertje en natuurlijk al helemaal in de stemming hihihi. En ik wil vanzelfsprekend het beste voor mijn wondertje. Nu ben ik de luierkast aan het inrichten (met biologische linksdraaiende katoenen luiers natuurlijk), maar wat zouden jullie doen? De luiers eerst mangelen voor je ze opvouwt of gewoon strijken?'
quote:Star schreef op 13 september 2016 @ 20:13:

[...]

Shut uuuuuup.It is fridaynight lovely boys. Yes, you is allowed a beer.
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 september 2016 @ 20:11:

[...]

Succes .

-Kia-Ora- in "Ik denk dat ik gek geworden ben"Zal ik 'm posten
quote:Tzippa_ schreef op 13 september 2016 @ 20:14:

[...]

En sinds iemand hier vroeg of het angel van engel was of angel van een bij, lees ik alleen nog maar de laatste. Neergestorte angels…. Beetje treurigJa we moeten lief zijn voor de bijtjes.
quote:Tzippa_ schreef op 13 september 2016 @ 20:14:

[...]

En sinds iemand hier vroeg of het angel van engel was of angel van een bij, lees ik alleen nog maar de laatste. Neergestorte angels…. Beetje treurigTja, het was toch echt zo. Ze waren helaas neergestort toen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven