Napraattopic 66
zaterdag 10 september 2016 om 09:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 13 september 2016 om 20:09
quote:Cookielyon schreef op 13 september 2016 @ 20:07:
[...]
Hoezo opjutten ik wil ook mijn zegje als je dat al opjutten vindt dan ben je wel snel opgejut. wat leest dat leuk zo 3 x in 1 zin.
[...]
Hoezo opjutten ik wil ook mijn zegje als je dat al opjutten vindt dan ben je wel snel opgejut. wat leest dat leuk zo 3 x in 1 zin.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 13 september 2016 om 20:10
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 20:08:
[...]
Zal ik effe een podium voor je bouwen ? Zo gedaan hoor, zeg het maar.Dat heet toch een eigen topic, in de zin van 'je opent een topic en dan ben je topic-opener'? Podiummetjes aanslepen in andermans show vind ik niet zo kies.
[...]
Zal ik effe een podium voor je bouwen ? Zo gedaan hoor, zeg het maar.Dat heet toch een eigen topic, in de zin van 'je opent een topic en dan ben je topic-opener'? Podiummetjes aanslepen in andermans show vind ik niet zo kies.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 13 september 2016 om 20:13
quote:Oudblond schreef op 13 september 2016 @ 20:10:
[...]
Dat heet toch een eigen topic, in de zin van 'je opent een topic en dan ben je topic-opener'? Podiummetjes aanslepen in andermans show vind ik niet zo kies.Je mag geen topic openen over/voor een ander. Zit je nu Bianca een ban aan te naaien .
[...]
Dat heet toch een eigen topic, in de zin van 'je opent een topic en dan ben je topic-opener'? Podiummetjes aanslepen in andermans show vind ik niet zo kies.Je mag geen topic openen over/voor een ander. Zit je nu Bianca een ban aan te naaien .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 13 september 2016 om 20:14
quote:Oudblond schreef op 13 september 2016 @ 20:09:
Maar eh.... het is mij nu totaal onduidelijk welke pijler ik moet bijstaan? Zwanger lijkt me gewoon onmogelijk namelijk.'Ik ben nu 36 weken zwanger van een wondertje en natuurlijk al helemaal in de stemming hihihi. En ik wil vanzelfsprekend het beste voor mijn wondertje. Nu ben ik de luierkast aan het inrichten (met biologische linksdraaiende katoenen luiers natuurlijk), maar wat zouden jullie doen? De luiers eerst mangelen voor je ze opvouwt of gewoon strijken?'
Maar eh.... het is mij nu totaal onduidelijk welke pijler ik moet bijstaan? Zwanger lijkt me gewoon onmogelijk namelijk.'Ik ben nu 36 weken zwanger van een wondertje en natuurlijk al helemaal in de stemming hihihi. En ik wil vanzelfsprekend het beste voor mijn wondertje. Nu ben ik de luierkast aan het inrichten (met biologische linksdraaiende katoenen luiers natuurlijk), maar wat zouden jullie doen? De luiers eerst mangelen voor je ze opvouwt of gewoon strijken?'
dinsdag 13 september 2016 om 20:16
quote:Tzippa_ schreef op 13 september 2016 @ 20:14:
[...]
En sinds iemand hier vroeg of het angel van engel was of angel van een bij, lees ik alleen nog maar de laatste. Neergestorte angels…. Beetje treurigTja, het was toch echt zo. Ze waren helaas neergestort toen.
[...]
En sinds iemand hier vroeg of het angel van engel was of angel van een bij, lees ik alleen nog maar de laatste. Neergestorte angels…. Beetje treurigTja, het was toch echt zo. Ze waren helaas neergestort toen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.