Napraattopic 66

10-09-2016 09:30 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Philae schreef op 13 september 2016 @ 20:35:

[...]

Kan er niets aan doen, maar ik heb nu een heel heel heel fout beeld in mijn hoofd

Lullig voor je .

Kia-staf
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:kyralon schreef op 13 september 2016 @ 20:00:

[afbeelding]

voor mamsvan heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. Voortreffelijk !!! Bedankt
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 september 2016 @ 20:37:

[...]

Vind je dat gek?Nee. Jij vindt iedereen maar even leuk. Als het nieuwige eraf is ga je op zoek naar iemand anders.
quote:IrishCassidy schreef op 13 september 2016 @ 20:37:

Nee niet dronken Kia, maar ik heb last van zwoksels en ik weet van de hitte niet wat te doen dus ik dacht ik kijk even hier.

En toen zag ik het woord revolutie enja. Dan moet ik een Princeplaatje plakken hè. Tis sterker dan ik.Brrrr zwoksels. Die doen rare dingen met een mens.
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 september 2016 @ 20:14:

[...]

'Ik ben nu 36 weken zwanger van een wondertje en natuurlijk al helemaal in de stemming hihihi. En ik wil vanzelfsprekend het beste voor mijn wondertje. Nu ben ik de luierkast aan het inrichten (met biologische linksdraaiende katoenen luiers natuurlijk), maar wat zouden jullie doen? De luiers eerst mangelen voor je ze opvouwt of gewoon strijken?' owwww zou ik die pijler dan toch aan kunnen? Die hihi, daar ga ik op oefenen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Tannie50 schreef op 13 september 2016 @ 20:24:

Het zijn altijd dezelfde die elkaar opjutten. En nieuwkomers afzeiken. Die popiejopie doen. En dan zeiken dat het forum niet meer is wat het was. Terwilj ze zelf iedereen wegjagen in groepsverband. HAHA. Ik heb in de loop der jaren heel veel mensen zien afhaken. Te min, te dom, te vul maar in. Er is hier een dominant groepje die heel het forum verpest door elkaar ten alle tijden bij te staan. Ik verwacht nu een eensgezind huillie huille,

Ik vind het erg verdrietig dat sommige to ers met pek en veren verjaagd zijn voor het vermaak van het vaste groepje. En dan geven jullie de mods de schuld. Nee, dit forum is niet meer zoals het was door jullie. Een vaste kliek die de dienst uitmaken. Die nieuwkomers weghonen en de mods treiteren. Die zichzelf het recht hebben toebedeeld om heer en meester te zijn over dit forum. Die niet zien of willen zien hoe ze dit forum verzieken met hun lullige grapjes in groepsverband.

Bah!Ik vind het oprecht rot dat je dit zo ervaart. Ik weet alleen niet wie je bedoelt met het groepje.
quote:Oudblond schreef op 13 september 2016 @ 20:38:

[...]

Dat is mijn andere kant he, die ken jij nog niet Pfff, gelukkig niet zeg.
quote:mamsvan schreef op 13 september 2016 @ 20:39:

[...]

Voortreffelijk !!! Bedankt Geen dank, ik zag al googelend dat suikerspinnen ook in een kant en klare verpakking zitten, morgen op jacht
Wat zijn zwoksels?
quote:BridgetteDubois schreef op 13 september 2016 @ 20:39:

[...]

Nee. Jij vindt iedereen maar even leuk. Als het nieuwige eraf is ga je op zoek naar iemand anders.Jaja draai het maar om. Ze komen er nog wel achter wat je allemaal gedaan hebt.
quote:yasmijn schreef op 13 september 2016 @ 20:41:

Wat zijn zwoksels?Een combinatie van wokkels en zweet oksels denk ik
quote:duende12 schreef op 13 september 2016 @ 20:40:

[...]

Ik vind het oprecht rot dat je dit zo ervaart. Ik weet alleen niet wie je bedoelt met het groepje.Ja ja, doe maar onschuldig, net alsof jij niet weet wie het groepje is, mevrouw de penningmeester van het groepje.

Wat zijn zwoksels?De okselvariant van plakzak denk ik.

Wat zijn zwoksels?Zwierige oksels, zwetende oksels, zwetsende oksels? Ik heb geen idee.
quote:Philae schreef op 13 september 2016 @ 20:42:

[...]

Een combinatie van wokkels en zweet oksels denk ik
quote:Philae schreef op 13 september 2016 @ 20:42:

[...]

Een combinatie van wokkels en zweet oksels denk ikAlleen dat laatste. Wokkels hebben er niks mee te maken
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 13 september 2016 @ 20:42:

[...]

Ja ja, doe maar onschuldig, net alsof jij niet weet wie het groepje is, mevrouw de penningmeester van het groepje.
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 september 2016 @ 20:42:

[...]

Jaja draai het maar om. Ze komen er nog wel achter wat je allemaal gedaan hebt.Dan komen ze er ook wel achter hoe goed jij kunt manipuleren.
Vreselijk. Ik ben te chique voor straattaal en nieuwlichterij.
Tanny's topic is ook al zo wijs en mooi.
quote:yasmijn schreef op 13 september 2016 @ 20:45:

Vreselijk. Ik ben te chique voor straattaal en nieuwlichterij.Daarom vind ik het altijd zo knap van je dat je toch een laptop e.d. gebruikt om te forummen. Dat je in staat bent zo buiten jouw kaders te functioneren. Chapeau.
quote:Goede-Fee schreef op 13 september 2016 @ 20:45:

Tanny's topic is ook al zo wijs en mooi.Ja, vooral de diepgang die ze erin brengt.
quote:BridgetteDubois schreef op 13 september 2016 @ 20:45:

[...]

Dan komen ze er ook wel achter hoe goed jij kunt manipuleren.Oh niets mis mee. Ben trots op mijn manipulatie skills. Zo nu jij weer.
quote:kyralon schreef op 13 september 2016 @ 20:41:

[...]

Geen dank, ik zag al googelend dat suikerspinnen ook in een kant en klare verpakking zitten, morgen op jachtDat lijkt mij nou niks.. goede jacht gewenst !!
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:yasmijn schreef op 13 september 2016 @ 20:45:

Vreselijk. Ik ben te chique voor straattaal en nieuwlichterij.Ik ben niet chique dus ik kan zoiets wel zeggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven