Napraattopic 66
zaterdag 10 september 2016 om 09:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 14 september 2016 om 11:56
woensdag 14 september 2016 om 11:58
quote:Philae schreef op 14 september 2016 @ 07:53:
[...]
Rosanna heeft ook blauwe reacties, maar die mag hier blijven
De andere mag wel weg ja.Die andere heeft een naam toch? Waarom noem je die niet gewoon?
[...]
Rosanna heeft ook blauwe reacties, maar die mag hier blijven
De andere mag wel weg ja.Die andere heeft een naam toch? Waarom noem je die niet gewoon?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 14 september 2016 om 12:22
quote:ThunderassMan schreef op 14 september 2016 @ 12:19:
Zitten jullie ook, net zoals ik, lekker met een koel drankje aan het zwembad in het zonnetje?
Of steek ik nu iemand de ogen uit? Nee hoor, ik zit met een koel drankje aan het zwembad, onder een parasol terwijl een jonge god van 25 mij mij koelte toewuift met een groot palmblad. Dus mij maak je de pis niet lauw.
Zitten jullie ook, net zoals ik, lekker met een koel drankje aan het zwembad in het zonnetje?
Of steek ik nu iemand de ogen uit? Nee hoor, ik zit met een koel drankje aan het zwembad, onder een parasol terwijl een jonge god van 25 mij mij koelte toewuift met een groot palmblad. Dus mij maak je de pis niet lauw.
woensdag 14 september 2016 om 12:24
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 14 september 2016 @ 12:22:
[...]
Nee hoor, ik zit met een koel drankje aan het zwembad, onder een parasol terwijl een jonge god van 25 mij mij koelte toewuift met een groot palmblad. Dus mij maak je de pis niet lauw. Voert hij je ook Griekse Yoghurt?
[...]
Nee hoor, ik zit met een koel drankje aan het zwembad, onder een parasol terwijl een jonge god van 25 mij mij koelte toewuift met een groot palmblad. Dus mij maak je de pis niet lauw. Voert hij je ook Griekse Yoghurt?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 14 september 2016 om 12:27
woensdag 14 september 2016 om 12:35
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 14 september 2016 @ 12:22:
[...]
Nee hoor, ik zit met een koel drankje aan het zwembad, onder een parasol terwijl een jonge god van 25 mij mij koelte toewuift met een groot palmblad. Dus mij maak je de pis niet lauw. Een klein stemmetje in mij zegt me dat je niet helemaal de waarheid verteld.
[...]
Nee hoor, ik zit met een koel drankje aan het zwembad, onder een parasol terwijl een jonge god van 25 mij mij koelte toewuift met een groot palmblad. Dus mij maak je de pis niet lauw. Een klein stemmetje in mij zegt me dat je niet helemaal de waarheid verteld.
woensdag 14 september 2016 om 12:37
quote:yasmijn schreef op 14 september 2016 @ 12:35:
[...]
Ik was buiten mijn lunch aan het eten. Heerlijk.
Nu zit ik weer binnen en het dikke wintervest weer aan
Ik verwacht een telefoontje (al dagen naast elkaar doorbellen, dus ik wil het nu eindelijk eens afhandelen) vandaar lunch in de vrieskist. Maar elke keer als ik de beheerder van het gebouw tegenkom
En het helpt nada.
[...]
Ik was buiten mijn lunch aan het eten. Heerlijk.
Nu zit ik weer binnen en het dikke wintervest weer aan
Ik verwacht een telefoontje (al dagen naast elkaar doorbellen, dus ik wil het nu eindelijk eens afhandelen) vandaar lunch in de vrieskist. Maar elke keer als ik de beheerder van het gebouw tegenkom
En het helpt nada.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 14 september 2016 om 12:40
quote:Oudblond schreef op 14 september 2016 @ 12:37:
[...]
En het helpt nada.Wat moet die beheerder dan doen?
[...]
En het helpt nada.Wat moet die beheerder dan doen?
woensdag 14 september 2016 om 12:54
quote:Oudblond schreef op 14 september 2016 @ 12:37:
[...]
En het helpt nada.Ik weet het. En bij ons wordt het vanaf een andere locatie geregeld.
[...]
En het helpt nada.Ik weet het. En bij ons wordt het vanaf een andere locatie geregeld.
woensdag 14 september 2016 om 12:55