Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Whoow wat een teksten

Pop: t klinkt als een geslaagde 2e date ! Leuk geniet er van !

Miran: lekker ff ontstressen met een vriendin

Aspoes: zoenerd .. klinkt goed !

Xenia : lukt het de datingsites opzij te zetten en niet te daten ?

Ik ben er zelf ook mee gestopt en moet zeggen tis best wel een beetje kaal. Was toch wel gewend geraakt aan het contact met die datingsite mannen.

Mozza : Lekker doen 2ekd met PD .. wat heb je te verliezen ? oke het is eng , maar waarschijnlijk wel een superleuke 2e kerstdag samen

Indi : wat men hier al zegt , probeer de kleine dingen te koesteren. Moeheid ... ben zelf ook rete moe van alles. Denk het eindejaars blues bij mij. Gelukkig zijn kan je niet afdwingen dat heeft tijd nodig. En geloof me die tijd komt echt !!

Mijn hele afgelopen jaar komt voorbij razen , met heimwee denk ik terug aan vele momenten in 2007 en 2008. Dat brengt mij tot een paar keer in de week naar een emotioneel wrak. Huilen om de kleinste dingen. Mijn ex op curacao heeft een leuke vriendin weer , ik gun hem dat van harte , ik ben niet voor niets terug gekomen naar NL.. Maar soms bekruipt mij het heimwee gevoel met de tranen erbij en bedenk ik mij of het echt wel de juiste keuze is geweest ?!?! uiteindelijk komt er een JA uit maar dat duurt wel 1000000miljoen tranen voordat er die JA uitkomt bij mij. RPO die af en toe nog voorbij komt razen , al weet ik dat hij t slechtste bij mij naar boven haalde, toch ergens had ik gehoopt dat t wel goed zou gaan.. (tegen beter weten in)

Verder weet ik het niet met mijn buurman , hij is nogal claimerig aangelegd. Als ik 1x niet reageer op zijn smsje omdat ik het gewoonweg te druk heb of even in mijn eigen emo trip zit , krijg ik gelijk een mega lange mail van hem met zijn gevoelens en hele analyseer praktijken waarom ik niet reageerde.... waardoor ik steeds meer t gevoel krijg van: ga weg blijf bij mij uit de buurt , laat mij mijn eigen ding doen. Vrienden vertelden mij dit weekend dat ik veranderd ben qua vrolijkheid. Ze vroegen zich oprecht af of ik echt wel zo gelukkig ben met Buurman. Duidelijk dat mijn spanning en stress omtrent hem mijn vrienden opvalt. Bovendien staat het mij niet aan dat hij steeds vraagt waarom ik NU alweeeeeer naar mijn oma ga ? Tsss ze is ziek kan elk moment haar laatste adem uitblazen. Heb haar zien lachen toen ik met de kat aankwam zetten. Heb samen met haar nog een liedje gezongen. Ik wil gewoon nog zo veel en vaak mogelijk haar zien en vasthouden zolang het kan. Buurman dat proberen uit te leggen, maar of ik ben niet duidelijk genoeg of hij snapt het niet.

Even niet weten wat ik hier mee moet. Misschien wel gewoon er mee kappen en lekker single t nieuwe jaar in gaan.

O&N zit ik met vrienden uit , buurman is daar niet bij. En dat vind ik niet eens erg! (dat zegt misschien al genoeg?)
Hee Mozz,

Wat leuk! misschien paar daagjes weg 2e Kerst!

Met mij gaat het wel goed hoor, al betrap ik mezelf erop, dat ik toch moeilijk uit die afwachtende houding kan stappen, omdat ik mezelf niet teveel wil opdringen, beetje de onafhankelijke zelfstandige vrouw uithangen ofzo! Denken dat ik op die manier spannender voor hem blijf, dan als een hondje achter 'm aan lopen....voorbeeldje; wou hem gister een sms sturen dat ik hem miste, maar dacht nee toch maar niet, ik heb 'm aan de telefoon duidelijk gemaakt dat ik teleurgesteld was dat we elkaar dit weekend niet hebben gezien, nu ist zijn beurt om als eerste een sms te sturen ( moet er bij zeggen dat hij niet zo'n smser is hoor) overdag heeft ie ook altijd alleen mobiel van werk bij, omdat hij geen zin heeft om met 2 gsm's op zak te lopen, dus heb ik gister niks gestuurd, en me voorgenomen om dat ook niet te doen, omdat hij nu als eerste aan de beurt is!

En als ik dit nu weer teruglees, denk ik; hoe kinderachtig kan je zijn??.. Ben je dan volwassen voor, en dan denken; nee nu moet hij als eerste sms sturen... Of is het toch wel herkenbaar voor jullie?
Hallo,

Ik lees hier af en toe mee, en ik had een vraag aan Indi. Ik las namelijk dat je geen rijbewijs hebt. En dat je, als je bijv. een verjaardag hebt, opgehaald moet worden, toen dacht ik: waarom koop je geen vouwfiets? dan kan je als je uitstapt zelf overal naar toe fietsen!

x
Vleer, ik herken mezelf in zoveel dingen van jouw verhaal!

Die emotionele buien en tranen, bij van alles, en bij gedachten aan MRPD, of nieuwe foto's op zijn hyves (wat was ik hoteldebotel, en wat had ik 'm graag gewild ondanks alle alarmbellen)

En hier nog zo'n twijfelaar dus, met PD, net als jij met buurman. Al liggen mijn twijfels op heel ander vlak dan die bij jou. Ook de spanning van het daten en nieuwe contacten leggen mis ik een beetje.

Kan me voorstellen dat als buurman zo claimerig is, en absoluut niet begrijpt waarom je bij je oma wil zijn... dat dat nogal klote voelt. Ga goed bij jezelf na of je er genoeg uithaalt voor jezelf, of dat je alleen maar geeft...

Kunnen jullie wel goed praten over dit soort dingen? Of begrijpt hij, behalve van je oma, wel meer niet?

Ik vind het heel lief dat je met je kat naar oma bent gegaan, en een liedje hebt gezongen. Het is jouw oma, en nu heb je nog de kans! Dat hoeft niemand te snappen, als jij het maar snapt, en ervan geniet zo lang ze er nog is.
quote:MissAnnemarije schreef op 16 december 2008 @ 13:54:

Hallo,

Ik lees hier af en toe mee, en ik had een vraag aan Indi. Ik las namelijk dat je geen rijbewijs hebt. En dat je, als je bijv. een verjaardag hebt, opgehaald moet worden, toen dacht ik: waarom koop je geen vouwfiets? dan kan je als je uitstapt zelf overal naar toe fietsen!

xHihihi, sorry, moet ff grinniken!!...
TP, ik herken het hoor! (Vooral uit mijn tijd met MRPD)

Precies dat: de onafhankelijke zelfstandige vrouw willen uithangen, maar ondertussen stiekem gewoon helemaal in de knoop wachtend op een smsje van hem... Het wie is er aan de beurt gebeuren etc.... Ja... ik deed/doe dat ook.

Goede tip die ik toen kreeg was: doe gewoon wat je zelf voelt. Als hij daar niet tegen kan dan is hij het niet voor je.

Ik vond het wel een soort van opluchtende gedachte. Dat je het verloop en of hij jou wel of niet leuk vind, toch niet kan sturen met hoe jij je precies gedraagt. Als 'ie je leuk vindt, vindt ie je leuk, hoe je ook doet. (en ja, ik denk nog steeds weleens: had ik nou maar zus of zo gedaan, of in ieder geval anders dan ik deed, dan had hij me wel leuk genoeg gevonden... heel moeilijk om dat los te laten)
Even terugkomend op t smsverhaal van Pannetje

Tijdens een gesprek met mijn mannelijke (hetero) single vrienden kwam naar voren dat wanneer een man je leuk vind en dan bedoel ik ECHT leuk vind. Het niet uitmaakt hoeveel smsjes je stuurt, elk smsje is dan leuk (tenzij het een zeurderig onzeker smsje is daar kunnen mannen niets mee en willen ze ook niets mee doen)

Elk "goedemorgen werk ze lieverd" smsje is goed en leuk en komt altijd goed aan.

En het welles nietus spelletje met smsjes vind ik zo brrrr bah wordt je alleen maar mega onzeker door.
quote:Vleermuis28 schreef op 16 december 2008 @ 14:24:

Even terugkomend op t smsverhaal van Pannetje

Tijdens een gesprek met mijn mannelijke (hetero) single vrienden kwam naar voren dat wanneer een man je leuk vind en dan bedoel ik ECHT leuk vind. Het niet uitmaakt hoeveel smsjes je stuurt, elk smsje is dan leuk (tenzij het een zeurderig onzeker smsje is daar kunnen mannen niets mee en willen ze ook niets mee doen)

Elk "goedemorgen werk ze lieverd" smsje is goed en leuk en komt altijd goed aan.

En het welles nietus spelletje met smsjes vind ik zo brrrr bah wordt je alleen maar mega onzeker door.

Maar....is dat andersom niet net zo?

Conclusie is toch dat het nooit teveel kan zijn? Iedereen vindt aandacht leuk lijkt me ;) Zeker van je nieuwe vlam.
Precies Prik en Vleer,

Als je iemand leuk vindt wordt je blij van elk smsje! (en in mijn ogen mag er dan heus weleens een onzekere of zeurderige bij zitten)/

En dat welniet spelletje is gewoon knap irritant!
Hee Mozz, Vleer en Prik,

Pfff, ben ik ff blij dat ik daarin niet de enige ben!..

Overdag smsen wij al niet, omdat ik dan toch weet dat hij alleen z'n gsm van werk bij heeft! Maar als ik dan weet dat ie thuis is, of iig vrij, dan baal ik weer als ik bv sms stuur, en 3 uur later nog niks terug heb, denk dan gelijk; had ik nou maar niks gestuurd! haha.. nog zo'n voorbeeldje, afgelopen zondag rond 21.00 stuurde ik 'm sms dat ik me beetje down voelde, omdat ik had gehoopt dat we elkaar dit weekend zouden zien, eindigend met Truste... krijg ik 2 uur later sms waarin alleen stond Truste....dus ik hallo!!! Beetje inlevingsvermogen zou fijn geweest zijn, zeg toch dat ik baal...dat is dus het vervelende met smsjes, want toen we daarna belden, zei ie dat ie dat heus wel snapte, dat ik daarvan baalde, hij vond het ook niet gezellig om nu op zaterdagavond alleen op de bank te zitten, terwijl ie echt wel met me wou afspreken, hij was alleen na het eten in slaap gevallen op de bank, en daarna toch sms had gestuurd om te vragen of ik film kwam kijken...verhaal daarop is bekend, ik met m'n achterlijke "statement" zou weleens ff laten merken, dat ik m'n hele weekend niet rondom hem plan! Dus eigenlijk ist gewoon ook m'n eigen stomme schuld dat ik 'm niet heb gezien! Heb 'm ook gezegd dat ik misschien iets te afwachtende houding naar hem toe heb, omdat ik me niet wil opdringen, deed ik niet zei hij, maar hij vond wel, dat ik 'smiddags ook sms had kunnen sturen, om te vragen of we elkaar gingen zien, want dat ik anders dan iets anders kon plannen! Kon niet anders, dan hem daarin gelijk geven.....
Wel echt fijn dat je open over jezelf en je gedrag naar hem toe bent tegen hem TP, voorkomt een hoop gepieker!

Waaaaah! Klonk me hier toch ineens een enorme klap recht voor mijn huis! Vuurwerk. Maar ECHT hard. De ramen trilden ervan en mijn katten vlogen beiden de lucht in. Gelukkig zat er geen op schoot!
PD en ik smsen trouwens niet zoveel. Scheelt een hoop gedoe en gewacht en ge -wie-is-er-aan-de-beurt.

Meestal krijg ik er een of stuur ik er een en dan reactie daarop, verder niet. Is al vanaf het begin zo en vind ik wel prima.

Wel kan PD ook beetje drammerig doen hoor, minder dan Vleers Buurman, maar PD gaf mij aan dat hij het soms wel lastig vond dat ik pas na een paar uur reageerde (foon zat nog in tas beneden, of niet gehoord etc), hij is in ons geval het onzekere mutsje, en dat vind ik eigenlijk wel prima zo
hmpf..

geen bier voor mij vanavond.. date heeft afgezegd omdat ie door moet werken.

niet zo leuk
quote:MissAnnemarije schreef op 16 december 2008 @ 13:54:

Hallo,

x

Hoi,

Bedankt voor je medeleven, maar ik red me prima hoor! Ik moet niet opgehaald worden, maar ik woon gewoon op de route naar die verjaardag toe en verder vind ik het helemaal niet erg om met de trein te gaan, dus sorry geen vouwfiets voor mij

Bedankt iedereen voor de lieve woorden! Het gaat alweer wat beter hoor!

Jullie zijn erg lief!

Zo..nu even eten koken (lees prakje opwarmen) en maar een lekker avondje tv kijken..

@Aspoes: Balen zeg dat het bier drinken niet door gaat!

@Mozz: een paar dagen weg? Leuk! Misschien naar een mooie stad ofzo?

@Ingel: Ik ga met mijn oma naar de bios, maar we zijn nog niet geweest!

@WM: Waar ben je?? Kom je gauw weer posten?
Haai meisjes!

Aspoes, wat balen dat hij afzegt!!

En de rest allemaal twijfels over wel/niet smsen, of de man in kwestie wel echt leuk genoeg is.. Knuffel!!

WM, waar ben je?

Mozz, spannend, maar misschien is het juist wel leuk om met PD op vakantei te gaan. Kan je ook meteen kijken hoe jullie op elkaar reageren als je langer dan een avond bij elkaar bent!

Met RP2 was het gisteren heel leuk. Lekker bank gehangen, wijn gedronken en het was weer eens laat (kwart over 2 heb ik hier gepost en toen was ik net thuis!)

Aan het eind van de avond zoende hij mij en ik kreeg er echt weke knieeen van.... Het was hartstikke leuk! En lekker en gezellig!

Ik vind het leuk om te merken dat mijn beeld dat ik van hem had per msn aan het veranderen is. Ik had hem veel 'stoerder' verwacht, maar het is echt een schatje!

We hebben nog geen nieuwe afspraak, jammer genoeg heb ik deze week ook niet zoveel tijd. Vanavond wel, en ik weet dat hij ook niet zo veel gaat doen, dus stiekem wil ik hem vanavond wel weer zien en zoenen! Maar ik moet niks overhaasten, dus ik heb hem alleen gezegd per sms dat ik vanavond lekker ging bankhangen en dat dat zo ongeveer de enige kans is deze week om dat te doen. Maar of hij de hint begrijpt.. Het is en blijft een man he? :-)
Ik ben hier

(gaat nu even met moeders weg, post vanavond laat nog wel wat)
Leuk voor je,Pop!

WM!
Hallo allemaal!

Jeetje wat schrijven jullie veel!

Maar wel gezellig! Herken veel in de verhalen van jullie! Alleen de verhalen over daten iets minder.. Ben daar ook niet zo van geweest maar merk dat ik er wel meer voor opensta.

Ik heb ook vanaf mijn 18e een relatie gehad van 9 jaar lang

tot 2,5 jaar geleden. Ben toen we 2mnden voor de bruiloft uit elkaar gingen omdat hij vreemd ging!

Wel gelijk lekker naar de grote stad verhuist!

T was een flinke toestand en heb me er ook lang ellendig van gevoeld! Ook in het contact naar mannen was ik er terughoudend. Maar inmiddels 2,5 jaar later ben ik in mijn eentje naar de andere kant van de wereld geweest, heb een nieuwe baan en eigenlijk een heel fijn leven!

Een fijne man zou zekers iets toevoegen maar zo is het ook

leuk! Ik herken van Indi haar verhaal dat ze niet veel vrijgezelle vrienden heeft. Dat had ik ook maar door alle veranderingen in mijn leven heb ik veel nieuwe mensen leren kennen waarvan ook vrijgezellen. Het kost ook gewoon tijd om je leven "alleen" op te bouwen maar het komt!

En luister naar je gevoel als je (nog) geen zin hebt in contact met mannen. Gelukkig zijn komt vanzelf!!!

Af en toe baal ik ook verschrikkelijk van het alleen zijn maar meestal geniet ik van het leven!! En probeer ik te geloven dat het leven voor iedereen veel moois in petto heeft dus ook voor

ons allemaal!!

En idd de feestdagen worden erg overschat!! Doe er niet aan mee! Ga lekker pleite stedentrip voor vier dagen met kerst.

Oja WM je moet het lekker van je af kletsen hoor! Voel je er niet rot over want je moet die piekertoestanden toch kwijt!!

Groetjes!
Hai allemaal!

jeetje wat is er weer veel geschreven vandaag.

Poehee gelukkig is WM weer terug! Ben echt benieuwd hoe het met haar gaat!

Pop: lippenstift heeft gewerkt dus, super! hoop dat hij de hint begrepen heeft en dat je nu verder op ontdekkingstocht bent...

Aspoes: jammerrrr! nog geen andere datum geprikt?

Indi en yara: knuf!

Mozz: toch wel goed van je dat je paar dagen met PD weggaat, weet je al waarheen? je hebt het iig verdiend na al die werkstress en als het tegenvalt, is t altijd af te tellen. Hij klinkt altijd weer leuk, die PD, maar ja leuk vinden doet toch onder voor verliefdheid...

Vleer: ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik op je moet reageren. Vind gewoon de manier waarop jij hier vorige keer wegging, maar meer hoe je in 1e instantie weer terugkwam, niet leuk en eigenlijk ook wat onbeschoft, met name t.o.v. Miran en Pop.

Ik heb je wel es gezegd dat ik je erg leuk vind, een soort moeder van dit topic (ik miste je ook hoor), maar ook wel dat je soms (te) erg met jezelf bezig bent.

Wat je nu weer post over buurman en je oma, raakt me echt wel en wil daar best wel op ingaan, je steunen whatever, maar weet dus nog niet zo goed hoe. Heb dan ook in mn achterhoofd dat je misschien pas weer over tig weken iets laat horen of zo.

En sorry, het is maar virtueel dat weet ik, maar toch vind ik dat raar.
Oh lieve Miran, vergeet jou helemaal! heerlijk dat je even paar dagen vrij bent! Geniet ervan he!
@Yara, heftig verhaal zeg, 2 maanden voor de bruiloft uitgegaan? Maar zo te lezen ben je echt wel happy zoals je nu bent. Straalt echt positieve energie van je post af

@Pop, ben helemaal blij voor je met je RP2. En had 'ie de hint begrepen? Of zit je alleen op de bank nu

@Aspoes, balen zeg, dat 'ie niet kon vanavond... was toch geen afzegsmoesje he?

@Xenia, ja ik vind het wel lekker om even weg te gaan, en denk dat het zeker gezellig wordt met PD. Maar je slaat de spijker wel op zijn kop... leuk hebben doet toch onder voor verliefdheid. Soms voel ik wel iets fladderen, en vaak zit ik echt enorrrum te genieten omdat ik met hem veel dingen doe waar ik al jaren naar verlang zeg maar. En toch mist er blijkbaar iets... raar he...

@Anderen: zwaai!
*zwaai*

Leuke man heeft een berichtje terug gestuurd. Geen interesse

Nou..hij weet niet wat ie mist!
quote:Indi schreef op 16 december 2008 @ 21:53:

*zwaai*

Leuke man heeft een berichtje terug gestuurd. Geen interesse

Nou..hij weet niet wat ie mist! Thats the spirit, Indi! Next!
Oh ja? Wat mist ie dan? ;)

(en nog niet eens snelst gereageerd....gaat veels te snel hier!)
Heeel veel, Prikvlieg!

En vanavond gaat het hier nog langzaam..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven