Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
ach ja..Ik ga toch maar eens slapen..

de wekker gaat om 6 uur..

Trusten!
PD is ook van de grafherrie... Ik niet.

Heel af en toe als ik boos ben of aan het schoonmaken ofzo kan ik weleens zo'n nummer waarderen, maar vooral niet te lang achter elkaar!
Maar Cemetery Gates van Indi vind ik dan wel weer mooi!
In de auto met the Prodigy aan, dat is ook lekker!
Jaa, prodigy vind ik dan wel weer leuk!
Ah, gelukkig, ik ben niet de enige!
Goedemorgen, hier koekepannetje weer haha, belachelijke nickname, ik weet 't! Schoot me opeens te binnen, toen ik aan het koken was!

WM, niet weggaan hoor, begrijp je onzekerheid, die heb ik ook, maar das normaal als je iemand nog maar 2,5 maand kent denk ik! En zijn situatie is idd lastig, maar als je hem écht leuk vindt, nu nog niet de handdoek in de ring gooien toch? Al begrijp ik dat je gevoel en negatieve gedachten heen en weer geslingerd worden..

Ik ben wel weer opgelucht, gisteravond hebben we nog even gebeld, zei dat ik beetje down was, omdat ik 'm dit weekend niet had gezien! Begreep ie wel, hij wou me ook graag zien, had nu een hele zaterdagavond alleen gezeten, vond ie ook niet gezellig!...Silly me, met m'n "statement"! Hij zei ook dat we daar allebei beetje makkelijk in waren, om dingen niet te ver vooruit te plannen! Dat lijkt voor hem nu zo, omdat ik het nu anders wil doen dan met vorige vriendjes, niet te "happig" waardoor ik afwachtende houding aanneem, misschien iets té, want ik sms bv. veeel minder uit mezelf dan bij m'n exen. Hoewel ik supergek op 'm ben, wil ik dat weer niet teveel laten merken, bang dat ik mezelf teveel opdring, en hij het benauwd krijgt, en hard weg rent! Om doodmoe van te worden... .

Maar was wel een goed gesprek, hij heeft vanaf zaterdag 2 weken vrij, ik werk onregelmatig, dus dat komt wel goed denk ik...

We zien elkaar doordeweeks ook wel hoor, ik had vorige week alleen avonddiensten, zijn wekker gaat om 6.30 dus lastige combi! Heb ook niet de ideale baan voor een vriendje, veel weekenden, avonddiensten, terwijl hij gewoon van ma tot vrij overdag werkt, maar komen er meestal wel uit..
Goeiemorgen!

tijd voor espresso!

Verder weinig te melden, behalve dat ik vind dat je hier lekker je frustraties mag blijven posten WM! Daar is het voor. Ik vind mezelf ook altijd zeuren, maar als ik dan altijd die reacties er op lees voel ik me weer iets minder dom ofzo

Tefalpan: goed dat jullie hebben gebeld! smsjes zijn gewoon kut eigenlijk. bellen is beter! (zegt de held op sokken die - inderdaad Pop - 's mans telefoonnummer niet durfde te vragen..)

Ik hoop vandaag op een nuttige dag, ik ga zo maar eens beginnen met de enorme afwas.
Ha, lekker bakkie aspoes!

Fijn dat je goed gesprek hebt gehad pannetje Lucht vast een boel op! Hopen dat je 'm straks lekker veel kan zien in zijn vakantie.

Ik zit nu te wachten op een telefoontje van relatief nieuwe opdrachtgever. Vrijdag nogal 'zwaar' gesprek mee gehad dat de werkwijze hoe die nu is niet werkt. Ze willen me alle vrijheid geven in het ontwerpen, maar keuren ondertussen telkens wel alles af. Heb ze gezegd dat als ze mijn ontwerpen blijven afkeuren, ze beter iemand anders kunnen zoeken. En dat vond ik best spannend om te zeggen! Meestal doe ik als freelancer alles om een opdrachtgever bij me te houden. Maar er zijn grenzen. Ze zouden me vandaag laten weten wat ze willen.
Oe, een zakelijke Mozz! Ik zou dat ook niet zo goed durven hoor! Spannend!

TefalPannetje (TP) fijn dat je hem nu gesproken hebt. En als je allebei andere werktijden hebt is het rottig afspreken, dat begrijp ik nu een stuk beter. Hebben jullie nu ook een nieuwe afspraak gemaakt? Want na zo'n gesprek kan je de daad bij het woord voegen (gaat die uitdrukking zo?)

Ik ga zo eens afwassen, en bedenken wat ik wil eten vanavond, voor de boodschappen. En dan vanavond naar RP2! Ik weet nog niet wat ik aan wil!
Hoi Aspoes, Mozz en pop,

Lucht zeker op, zo'n gesprek! ff vertellen waar je mee zit, hij begreep het gelukkig wel! Is ook beter om er niet te lang mee rond te blijven lopen, kan je jezelf helemaal gek mee maken, met dat piekeren, en door gesprek, en z'n stem weer ff te horen weer helemaal opgelucht!

Succes Mozz, hoop op een positief telefoontje voor je..

Pop, we hebben nog geen nieuwe afspraak gemaakt, maar heb daar wel vertrouwen in, 't was ook al beetje laat gisteravond, en hij moest er vanochtend weer vroeg uit, maar vanaf zaterdag heeft ie 2 weken vrij, dus dan zijn er genoeg mogelijkheden, jippie, wordt al helemaal blij als ik daaraan denk! Zo'n zin om 'm weer te zien...Veel plezier vanavond met RP2, erg is dat hé, bedenken wat je aan moet doen, heb ik ook, zit je je te bedenken, wat heb ik allemaal al aan gehad toen je 'm zag, want dan moet je nu natuurlijk weer iets "nieuws" aantrekken! haha...echt weer vrouwendingetje denk ik...
Tjonge, positief telefoontje was het wel! Ze willen me nu toch alle vrijheid geven, en liefst ook dat ik dus 'baas vormgeving' wordt (dingen verzinnen, mensen aansturen etc). Maarr... dat wil een andere opdrachtgever van een groooot project waar ik al een jaar mee bezig ben ook. Dus dat zijn er al twee. Beiden enorm leuke projecten. En beiden zijn zowat een fulltime job. En ik ben maar 1 mens, en een dag heeft maar 24 uur.

Damn, wat moet ik nou? Echt een enorm luxeprobleem dit!
Wat vind jij het leukst en bij welke werkgever denk je dat je echt de vrijheid krijgt?
Heb je vrij vandaag Pop? Komt RP2 nou eten vanavond?

Erg is dat he, kiezen wat je aanmoet! Precies zoals TP zegt, bedenken wat je al allemaal al aan hebt gehad bij vorige ontmoetingen enzo! Haha! En het moet wel lekker zitten, maar toch ook leuk zijn, niet te sexy, maar ook niet te saai, niet overdreven, maar ook geen huiskloffie....

Hoop dat je snel een afspraak kan plannen TP!
@Mozz even doorbuffelen en beide goed aanpakken! Zal wel eventjes druk worden maar uiteindelijk wordt je er alleen maar beter van

Goed om te zien dat zo'n stellige houding in dit geval toch voldoende is om het duidelijk te krijgen bij ze..erg knap.
Tja, die waar ik al een jaar voor bezig ben is wel enorm leuk en ontspannen en voelt goed. De (relatief) nieuwe gaat het allemaal iets stroever, maar het project is ook enorm leuk.

Het stomme is gewoon dat het allebei zo groot is. Als freelancer ben ik gewend om gewoon van alles door elkaar te doen, maar deze projecten nemen zoveel tijd in beslag dat het eigenlijk niet allebei kan... maar ik wil wél allebei doen! Maar dat kan dus niet op de manier waarop zij het willen. Ik moet echt goed gaan bedenken wat ik dus komend jaar wil en wat ik aan kan. En daar ben ik zoooo slecht in! (ik neem altijd teveel hooi op mijn vork)
Moeilijk Mozz, maar ik zou het even allemaal laten bezinken en inderdaad goed kijken wat je aankan! Je kan ook beiden laten weten dat je ergens anders ook een soortgelijk aanbod hebt gehad, misschien dat er nog een salarisverhoging inzit:-)

Ik ga vanavond na het eten langs bij RP2. Denk dat ik ook al wel weet wat ik aan ga doen, even checken of alles schoon is, anders moet ik weer wat nieuws verzinnen!

Ik ben op maandag altijd vrij!

Volgens mij heb ik last van wintervermoeidheid. Ben de afgelopen weken nogal moe en heb helemaal geen zin om dingen te doen. Als ik eenmaal bezig ben valt het erg mee en vin dik het leuk, maar de opstartfase is bij mij op het moment erg moeizaam....

Nu toch maar even de was ophangen!
Gelukt met de was Pop? En je outfit al bij elkaar?

Ik ben nu vooral met veel mensen aan het praten over het luxeprobleem Kijken wat anderen vinden, en praten erover zet ook mijn gedachten goed op een rij. Al weet ik nog steeds niet wat ik nou moet doen. Ik moet in ieder geval een stuk harder worden! Ik heb onwijze onderhandelingspositie... nu alleen daar nog gebruik van leren maken (idd zoals je zegt pop, bijv. meer geld, of betere voorwaarden), ipv me teveel inleven in opdrachtgevers!!!

Lastig die wintervermoeidheid... ik heb het alleen als ik dingen moet doen die buiten zijn... wil echt niet die kou in!!!! (en mijn brood en wc papier zijn nu echt bijna op, dus ik moet straks wel.... brrrrrrr)
Goodevening. Tloopt weer een beetje bij iedereen zo te lezen.

Ben een beetje KO. Wellicht morgen weer; net even in mn broers nieuwe flatje wezen kijken> ben errug blij voor um!

x
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hallo!

Ik heb een paar uur geen internet gehad..nu doet ie het gelukkig weer (hoezo verslaafd..)

Ik ben erg moe..toch te laat gaan slapen gisteren denk ik!

Dit wordt weer een avondje bank hangen!

Ik stootte net ook nog eens keihard mijn hoofd. Dat wordt hopelijk geen blauwe plek...
mijn god wat schrijven jullie veel
Jij leest gewoon langzaam

Heb je nog wat leuke grafherrie in de aanbieding??
Goodevening all!

Lief lief winkelmandje: je laat ons echt niet in de steek hoor, dat zou mij heel erg verdrietig maken....

Je hoort er bij hier met je hoogte- en dieptepunten, net zoals wij die allemaal kennen. en al herhaal je 100000000x dat je je onzeker voelt, we vangen je ook die 10000000x weer op. Dus.....BLIJF!

Pop; veel plezier vanavond, we wachten op de steamy details...Hoe is je laag lippenstift? En eigenlijk moeten we ook een nieuwe naam voor RP2 hebben...

ingelke: hoezo ben je KO? moe van werken?

Aspoes: heerlijk kopje espresso, ga ik zo even maken denk ik..

IndI: lijkt me ook vreselijk uren zonder internet te zitten, moet zeggen Tele2 heeeft me nog nooit in de steek gelaten (afkloppen....!)

En the Prodigy vind ik wel weer geweldig! net als RHCP (of is dat weer te soft?)

Tja ik geen nieuws hoor, suffe maandag weer overleefd, net heerlijke boerenkool gemaakt en zo ff afwassen..zie hier dagelijks verslag van een sexloze ouwe vrijster...

Haha, hoorde iemand vragen of ik R nu wel of niet toelaat in mn manloze periode..eh als ik een spontaan een leuke man tegenkom is mn manloze periode voorbij hoor, wil alleen niet meer die onrust van het internetdaten. R werd weer beetje te close, dus nam ik weer beetje afstand. Voel me dan ook weer schuldig..en dat wordt dan weer een vicieuze cirkel. Vind het beetje lastige situatie, waarvan ik nog niet weet of en hoe ik er uit moet.

En ik heb altijd zin in sex hoor, tuurlijk meer als er geen projectjes zijn. maar als je de 40 gepasseerd bent....gierende hormonen (staat jullie nog wat te wachten dames, want bij de heren schijnt t dan juist af te nemen...)
Oh ja koekepannetje haar probleem is ook weer opgelost, lees ik. Goed zo..gewoon kwestie van communiceren dus. Volgende x gewoon bellen ipv smsen (kan ik zelf ook nog wat van leren soms)
indi, jut badmeester nu niet op he? Ben al zoeken naar de griekse vertaling van grafherrie, mn kat verstaat nl. geen nederlands (zit al op inburgeringscursus hoor)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven