Good Luck!
dinsdag 16 december 2008 om 17:23
quote:mamax schreef op 16 december 2008 @ 17:15:
maar dan ruikt je huis niet zo lekker!
Ha ha, we kregen van een of andere makelaar of hypotheekboer een zakje met appeltaartgeur opgestuurd (dat ruikt "huiselijk" en dan verkoopt je huis beter....). Helemaal vergeten en bij de post neergelegd. Kwamen en week later pas weer in dat huis. Meuren! Echt om misselijk van te worden.
Na ja, ook niet gek dat het nog steeds niet verkocht is...
Maar okee, ik ben overtuigd, ik ga aan de cakemix!
maar dan ruikt je huis niet zo lekker!
Ha ha, we kregen van een of andere makelaar of hypotheekboer een zakje met appeltaartgeur opgestuurd (dat ruikt "huiselijk" en dan verkoopt je huis beter....). Helemaal vergeten en bij de post neergelegd. Kwamen en week later pas weer in dat huis. Meuren! Echt om misselijk van te worden.
Na ja, ook niet gek dat het nog steeds niet verkocht is...
Maar okee, ik ben overtuigd, ik ga aan de cakemix!
dinsdag 16 december 2008 om 17:28
appeltaart Hel?? Nee, met een brood in de oven verkoop je je huis!
--> jaa Star, een zelfgebakken brood, niet gewoon een bij de bakker halen en in de oven leggen.
Nee Hel een gekochte keek kan niet, dat proef je dan weer hè? Het moet minstens in je eigen oventje gebakken zijn. Come one girl, you can do it!!!
--> jaa Star, een zelfgebakken brood, niet gewoon een bij de bakker halen en in de oven leggen.
Nee Hel een gekochte keek kan niet, dat proef je dan weer hè? Het moet minstens in je eigen oventje gebakken zijn. Come one girl, you can do it!!!
dinsdag 16 december 2008 om 19:00
dinsdag 16 december 2008 om 19:48
Mal, de dikste voor jou. Al weer geen echte duidelijkheid dus. Hopelijk komt er van de andere uitslag snel wat duidelijker nieuws.
Amalia, dat is ons eigen konijn . Toevallig had ik vandaag ook jouw kaartje met de mooie glitters!
Mmmmm, allemaal baksels, lekker zeg .
Morgen weer werken Star?
Bam, hoe gaat het nu met Julian? Weer een stukje opgeknapt?
Amalia, dat is ons eigen konijn . Toevallig had ik vandaag ook jouw kaartje met de mooie glitters!
Mmmmm, allemaal baksels, lekker zeg .
Morgen weer werken Star?
Bam, hoe gaat het nu met Julian? Weer een stukje opgeknapt?
dinsdag 16 december 2008 om 19:55
Kokos, klinkt niet leuk van je ouders. Ik ben benieuwd naar het hele verhaal. Sterkte in ieder geval! Oh ja, en ik was op zoek naar zo´n kaarten boom, niet naar wat jij noemde, maar wel heel lief van je bedacht!
Cin, je hebt er niks aan, maar ik wens je weer heel erg veel sterkte! Ik vind het echt heel naar voor jullie, en dan zoveel pijn en ellende, bah.
Cin, je hebt er niks aan, maar ik wens je weer heel erg veel sterkte! Ik vind het echt heel naar voor jullie, en dan zoveel pijn en ellende, bah.
dinsdag 16 december 2008 om 20:00
quote:compu schreef op 16 december 2008 @ 19:01:
Drek signeerde hier ook vlakbij! Heeft Vish dat niet verteld? Hij verdween op een gegeven moment, bleek dat hij een uur uittrok voor meet & greet. En toen kwam hij weer terug, iedereen blij.
Nee had ze niet eens verteld, zal ze wel niet geweten hebben dan
Staat ook twee uur voor hier, best veel.
Ben je zelf weer beter Compu?
Als je je zorgen maakt om CG, gewoon dokter plat blijven bellen hoor. Stomme regel van vier dagen koorts.
Drek signeerde hier ook vlakbij! Heeft Vish dat niet verteld? Hij verdween op een gegeven moment, bleek dat hij een uur uittrok voor meet & greet. En toen kwam hij weer terug, iedereen blij.
Nee had ze niet eens verteld, zal ze wel niet geweten hebben dan
Staat ook twee uur voor hier, best veel.
Ben je zelf weer beter Compu?
Als je je zorgen maakt om CG, gewoon dokter plat blijven bellen hoor. Stomme regel van vier dagen koorts.
dinsdag 16 december 2008 om 20:12
Sorry Compu, ik had er over heen gelezen. Wat bah dat CG nog steeds ziek is! Ik sluit me aan bij Star, als je je zorgen maakt gewoon blijven bellen!
Star, heb nog niets laten weten van avondbaantje, daar zijn ze ook niet zo snel, dus ik laat het nog even op me inwerken. Gewoon pluizebol op de foto en er eet smakelijk bij zetten (was grapje he...).
Star, heb nog niets laten weten van avondbaantje, daar zijn ze ook niet zo snel, dus ik laat het nog even op me inwerken. Gewoon pluizebol op de foto en er eet smakelijk bij zetten (was grapje he...).
dinsdag 16 december 2008 om 20:20
dinsdag 16 december 2008 om 20:22