Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Indi, dit is je kans! ......ik zie hier iets bloeien....
quote:Xenia66 schreef op 16 december 2008 @ 22:02:

Indi, dit is je kans! ......ik zie hier iets bloeien.... Zou het?
maar dan moet je jezelf wel beter verkopen, Indi. Bijv. rijtje van je beste eigenschappen, je onweerstaanbare looks..
Hallo lieve allemaal

Kan jullie ook gewoon niet missen
Wij jou ook niet, wmetje!

Vertel, hoe is het?
Pop....wat leuk!! Helemaal super....

Ik hoop dat hij je hint heeft begrepen voor vanavond!

Aspoes...jammer dat de zoenerd heeft afgezegd, maar goed er was een date gepland. Dus moet niet zo moeilijk zijn een nieuwe date te zetten!

Indi..jammer geen interesse berichtje, maar goed je hebt de eerste stap gezet! You go girl, ga zo door....

Moz...lekker een paar daagjes weg met PD! Tsja wat heb je te verliezen? Jullie zullen het in ieder geval niet ongezellig hebben. Want je schrijft altijd hele leuke berichtjes over jullie samen zijn!

Xenia...How are you doing today??

Anderen...... Haaaaiiii
quote:Xenia66 schreef op 16 december 2008 @ 22:06:

maar dan moet je jezelf wel beter verkopen, Indi. Bijv. rijtje van je beste eigenschappen, je onweerstaanbare looks..

Doe dat maar niet

WM! Halloooooo!
quote:Xenia66 schreef op 16 december 2008 @ 22:06:

maar dan moet je jezelf wel beter verkopen, Indi. Bijv. rijtje van je beste eigenschappen, je onweerstaanbare looks..Vergeet je sms vaardigheden niet, schijnt ook belangrijk te zijn!
quote:Prikvlieg schreef op 16 december 2008 @ 22:20:

[...]

Vergeet je sms vaardigheden niet, schijnt ook belangrijk te zijn! Met mijn smsvaardigheden zit het wel goed
Nou behalve dat ik hoest als een zeehond en snotter als een otter gaat het best aardig!

Ik en VM hebben sinds gisteravond even heel veel contact gehad. Ik had weer gezeik aan mijn broek hangen omdat ik te lief en naief meisje bent soms. Wil graag mensen helpen en sommige mensen maken daar wel eens gebruik van. VM heeft me even goed geadviseerd....want ik had hem al over de situatie verteld. Dus als ik VM nodig heb is hij er wel!

Verder weten we nog niet wanneer we elkaar zien want hij heeft het echt mega druk met zijn werk....wel jammer maar goed. Ex gaat ook dit weekend weg...even kijken hoe dat allemaal loopt. Ik voel me nu wel ietsje beter. Alleen de hoge pieken die ik kan ervaren en de diepe dalen...tsja daar kan ik gewoon niet zo goed mee omgaan.

Ik heb dat altijd al gehad en gehoopt dat ik dat naar mate ik ouder wordt beter onder controle zou kunnen houden had ik erg gehoopt. Maar niets is minder waar. Als ik iemand echt leuk vindt, zoals VM, dan is het hek van de dam.

Het is een vizieuze cirkel....en daarbij denk ik dan ook weer dat jullie me stom vinden en vinden dat ik zeur....ookal is het virtueel. Zo heb ik dat dan ook met VM....ben al gauw "bang"
zo wat een spelfouten weer en niet kloppende zinnen! Hoop dat jullie er wijs uit worden
Lieve WM, we begrijpen allemaal hier (toch?) hoe vervelend jouw situatie is en hoe onzeker het t je maakt. Ik ben wel es wat harder en zeg dan bijv. kom op niet zeuren, maar tot nu toe heb ik me niet aan je gestoord (als dat wel zo was, had ik t je ook verteld, dat weet je). Als je alleen maar met hem bezig zou zijn en bijv, niet met ons mee zou praten, dan was het anders geweest.

ik miste je echt!

Beterschap met je ottergesnotter en zo!

ik ga zo naar bed, kacheltje staat al aan boven (neeee geen man in mn bed, echt zon elektriek dingetje) :-)
Prima te volgen hoor!

Ik ken dat wel, die pieken en die dalen..soms kan het zelfs op een dag heel erg verschillen bij mij..

Ik hoop dat je een manier vindt om er beter mee om te gaan..

Nog even en het is lekker vakantie! Ik heb er zin in!
Ja, Indi, je moet jezelf wel goed verkopen!

Nee, de hint heeft RP2 niet zo opgevat!

Maar zoals ik als zei, een beetje rustig aan is ook niet erg.

Pff... hoewel RP2 heel anders is dan anderen ben ik wel een beetje bang dat ik weer in dezelfde valkuil stap. Dat ik meer zoek achter zijn woorden dan dat er te zoeken valt. Maar aan de andere kant, hij zegt wel hele lieve dingen. En het voelt ook leuk! (En zijn 'tot gauws' zullen echt niet zijn omdat hij me stom vindt:P)

Deze twijfels zijn even boven komen drijven door een exje die ik net aan de lijn had. Hij heeft een kop in het zand houding: als er niet over gevoelens wordt gepraat ben ik ook niet oneerlijk over mijn gebrek aan gevoelens.

Vandaar deze vraag/stelling: wanneer is het de juiste tijd om over 'intenties' te beginnen?
Pop, volgens mijn verder ongelezen datingboekje...6 maanden!
heeft hij al iets algemeens gezegd over relaties, dat ie die wil of niet wil, heeft gehad of nooit heeft gehad etc.?
Ik ga lekker slapen! Tot morgen allemaal!
Xenia...dank je wel voor je lieve post! Waardeer ik echt enorm!

Alleen nu wil ik wel even weten vandaag....(voordat je gaat slapen)....hoe is het met jouw?
quote:Indi schreef op 16 december 2008 @ 22:42:

Ik ga lekker slapen! Tot morgen allemaal!

Slaap lekker Indi,

ben benieuwd wat je allemaal gaat doen in de vakantie!

en jij Pop?
Pop....ik denk ook altijd wanneer is het goede moment.

Alleen had ik het met VM er al binnen een maand erover. Ok misschien is dat niet een heel goed voorbeeld gezien de situatie. Maar ineens kom je daar toch wel eens op, door de gesprekken die je samen voert?
WM, leuk dat je er weer bent!

Spannend, ex verlaat dus het huis! Ik hoop echt voor je dat de situatie dan lekker verandert naar een relaxtere voor jou, want het is zo ook niet leuk voor je. Lastig, die pieken en dalen, maar zolas je kan zien in mijn vorige post, ik heb er ook last van! (en meerderen met je!)

Xen, lekker slapen!

Mijn kachel was (ik denk gisteravond al, maar toen was ik niet thuis) vanmorgen uitgevallen en met geen mogelijkheid meer aan te krijgen! Dus de reparateur is geweest. Mijn moeder heeft in mijn huis gewacht, want die mensen komen altijd op van die vervelende tijden! en moederlief heeft ook mn keukenkastjes uitgesopt! Lief he?

Miran, geniet van je vrije dagen en je saunadagje! Heerlijk!
Heerlijk he Pop, zulke moeders Ik heb er ook zo eentje
haaai ! :-)

Xen, hoe heet dat boekje?

Ben toch wel benieuwd naar al die tips.......je kan er nooit genoeg hebben toch?

TM al een week niet meer gehoord, best raar en ben benieuwd of het nu voorgoed is.....
quote:Xenia66 schreef op 16 december 2008 @ 22:40:

Pop, volgens mijn verder ongelezen datingboekje...6 maanden!jaaajaaa ?!
Met mij is het prima, WM! Heb heel veel leuke avonden voor de boeg met vrienden en werk (vrijdag kerstborrel en meer in de kroeg, zaterdag gala) en vanaf vrijdag 2 weken vrij!

Kreeg vanochtend sms van mn griekse lover dat hij nog wacht op een volgend voorstel van mijn kant voor weekendje samen...met heel veel lieve griekse woordjes erin, toch wel even zwijmelen hoor. Ook even over situatie in Athene gehad, dus hij wisselde het mooi af. Hij is gewoon leuk en soms vind ik het echt waanzinnig jammer dat hij geen relatie wil (met niemand niet) , hij had me daar kunnen laten blijven, zeker weten.

Ik ga nu echt naar bed, lieverds!

Truste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven