Napraattopic 67

15-09-2016 13:47 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hoi Irish !!!

en al de anderen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Hoi mams!

En alle anderen
Wat is dat met al die Prince gifjes tegenwoordig? Vind hem echt een walgelijke verschijning.

Moet ik nu alvast een kaartje naar de hel boeken?
quote:ZombieQueen schreef op 16 september 2016 @ 21:24:

Wat is dat met al die Prince gifjes tegenwoordig? Vind hem echt een walgelijke verschijning.

Moet ik nu alvast een kaartje naar de hel boeken?

wat mij betreft niet, maar indien nodig ? hier
quote:ZombieQueen schreef op 16 september 2016 @ 21:24:

Moet ik nu alvast een kaartje naar de hel boeken? Volgens mij is het een soort lokroep.
quote:mamsvan schreef op 16 september 2016 @ 21:28:

[...]

[afbeelding]

wat mij betreft niet, maar indien nodig ? hier Ik kan altijd op jou rekenen.
quote:IrishCassidy schreef op 16 september 2016 @ 21:28:

[...]

Volgens mij is het een soort lokroep.maar waar naar toe ?
quote:mamsvan schreef op 16 september 2016 @ 21:37:

[...]

maar waar naar toe ?Voor IrishCassidy gok ik?
Naar mij? Hoewel ze ook mooie gifjes van Axl mogen plakken hoor (jong, niet oud). Vind ik ook okay. Of Billy Idol, of Cassidy etcetc. Of geen gifjes, mag allemaal. Dat ik toevallig graag plaatjes plak. Tja, dat is algemeen bekend volgens mij.

Plaatjes/gifjes en liedjes.
Bah, ik kan daar echt zo slecht tegen. Iemand die onder verschillende nicks een serie lultopics opent waarop het halve forum z'n energie laat leeglopen om te helpen. Ik heb haar al gemeld toen ze onder verschillende nicks hetzelfde topic opende, met wat minimale verschillen om minder kritische reacties te krijgen. Daar is niks mee gedaan, blijkbaar mag dat gewoon of ik zat er toch naast.

Maar verschillende lultopics onder verschillende nicks openen mag gewoon he?
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 16 september 2016 @ 21:44:

Bah, ik kan daar echt zo slecht tegen. Iemand die onder verschillende nicks een serie lultopics opent waarop het halve forum z'n energie laat leeglopen om te helpen. Ik heb haar al gemeld toen ze onder verschillende nicks hetzelfde topic opende, met wat minimale verschillen om minder kritische reacties te krijgen. Daar is niks mee gedaan, blijkbaar mag dat gewoon of ik zat er toch naast.

Maar verschillende lultopics onder verschillende nicks openen mag gewoon he?

Ja dat mag. Maar je opwinden over reageren op kultopics vind ik ook kul. Gewoon niet reageren kan ook. Ik reageer zelden ergens (als je het aan mij vraagt is meer dan de helft van de topics op bijvoorbeeld relatie fake). Ik reageer voornamelijk hier, in het F1 topic, het TWD topic en heel soms het café. Dat soort topics, die gaan iig ergens over en zijn ook echt. Veel leuker.

Maar goed dat is mijn forumstijl, is ook anders voor iedereen.
Billy Idol?

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:mamsvan schreef op 16 september 2016 @ 21:21:

Hoi Irish !!!

en al de anderen
quote:IrishCassidy schreef op 16 september 2016 @ 21:50:

[...]

Ja dat mag. Maar je opwinden over reageren op kultopics vind ik ook kul. Gewoon niet reageren kan ook. Ik reageer zelden ergens (als je het aan mij vraagt is meer dan de helft van de topics op bijvoorbeeld relatie fake). Ik reageer voornamelijk hier, in het F1 topic, het TWD topic en heel soms het café. Dat soort topics, die gaan iig ergens over en zijn ook echt. Veel leuker.

Maar goed dat is mijn forumstijl, is ook anders voor iedereen.Ja, helemaal niet leuk dat genep. Ik merk dat ik er licht paranoïde van word door elk topic en elke TO verdacht te vinden. Of misschien is het niet paranoide maar begin ik het VF gewoon door te krijgen.
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 16 september 2016 @ 21:54:

[...]

Ja, helemaal niet leuk dat genep. Ik merk dat ik er licht paranoïde van word door elk topic en elke TO verdacht te vinden. Of misschien is het niet paranoide maar begin ik het VF gewoon door te krijgen. Dat laatste
Billy

Zo'n lekker nummer.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2016 @ 21:14:

[...]

Ja. Maar ik heb verteld dat ik heull oud ben en nooit meer geil. Zo jammer dat niemand gewoon penvriedinnen zoekt. Lekker geile praatjes
Je bent zelf een theepot
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 16 september 2016 @ 21:54:

[...]

Ja, helemaal niet leuk dat genep. Ik merk dat ik er licht paranoïde van word door elk topic en elke TO verdacht te vinden. Of misschien is het niet paranoide maar begin ik het VF gewoon door te krijgen. Je wordt wakker. Heeft bij mij ook een tijdje geduurd hoe de vork in de steel zit.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik had ooit een vriendje die op Billy leek. Maar dan met zwart haar.

Hmm, ik bedenk me ineens dat ik hetzelfde zei vorige week over Axl, maar het is gewoon echt zo. Ik val op donker haar schijnbaar.
Even een rondvraag, wie heeft geen donker haar?
quote:simbalabimba schreef op 16 september 2016 @ 22:01:

[afbeelding]zo leuk stukje was dat, haha
quote:IrishCassidy schreef op 16 september 2016 @ 22:05:

Even een rondvraag, wie heeft geen donker haar?Moi
quote:IrishCassidy schreef op 16 september 2016 @ 22:05:

Even een rondvraag, wie heeft geen donker haar?Blondine hier. Niet uit een potje, van mezelluf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven