Mode & Beauty alle pijlers

Superdry kwaliteit

18-09-2016 20:43 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik ben op zoek naar een goede winterjas. Nu is mijn oog gevallen op een jas van Superdry. Heeft iemand ervaring met dit merk? Hoe is de kwaliteit in verhouding met de prijs?

Alvast bedankt!
Mijn man heeft een zomerjas van dit merk. Vorig jaar gekocht. Tot nu toe lijkt het prima maar een zomerjas wordt natuurlijk niet zo intensief gebruikt als een winterjas.
Ik heb een wind jack van Superdry..en ben er zeer tevreden over. Heb hem vaak aan op de scooter naar mijn werk. En met 3 ritsen echt wel winddicht. En wil ook een winterjas van dit merk. Vind de kleding ervan erg goed.
Heb diverse shirtjes en een vest van dit merk, ben zeer tevreden over de kwaliteit.
Het valt erg klein vind ik. En er zit een outlet in roermond mocht je korting zoeken.
Mijn man heeft veel shirtjes van dit merk en twee jassen en een paar schoenen.

Blijft mooi ook na meerdere malen wassen.
Mijn online bestelling retourneren was een ramp.
Heel tevreden over superdry! Ik heb een winterjas en die is ontzettend warm. Paar keer gewassen en blijft mooi. Hun sneakers zijn ook goed. Kan je ook wassen en komen er kraakhelder weer uit. Ik ben fan.
Ik vind altijd dat ze daar zulke leuke shirts hebben maar het zit mij net iets te strak bij m'n heupen/kont :(
Ik vind het een merk voor paupers. De merknaam is altijd zo opzichtig bedrukt op de kleding. Je betaalt dus voor het logo en niet voor de kwaliteit.
Ik heb vorige maand een winterjas gekocht van Superdry maar nog niet naar buiten aangehad! Dus helaas, kan het je niet vertellen.

Oh. En de kwaliteit is top! Dus dat je alleen voor het merk en logo betaalt is klinkklare onzin. Nog nooit zo'n warme jas gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven