Minder van Tinder 5/ Kleppen over Happn
woensdag 21 september 2016 om 20:37
woensdag 21 september 2016 om 20:42
woensdag 21 september 2016 om 20:42
woensdag 21 september 2016 om 20:58
quote:broodroostertje schreef op 21 september 2016 @ 20:19:
Ik zit met mijn date al een tijdje op whatsapp en wilde net ons eerste gesprek op tinder even teruglezen, maar hij staat er niet meer bij! Wat nou? Zou hij de match opgeheven hebben? Erg raar want hij vroeg een half uurtje geleden nog wanneer we elkaar weer konden zien.Misschien is 'ie al wel zo van je onder de indruk dat 'ie Tinder er al uitgegooid heeft
Ik zit met mijn date al een tijdje op whatsapp en wilde net ons eerste gesprek op tinder even teruglezen, maar hij staat er niet meer bij! Wat nou? Zou hij de match opgeheven hebben? Erg raar want hij vroeg een half uurtje geleden nog wanneer we elkaar weer konden zien.Misschien is 'ie al wel zo van je onder de indruk dat 'ie Tinder er al uitgegooid heeft
woensdag 21 september 2016 om 21:08
quote:broodroostertje schreef op 21 september 2016 @ 21:03:
[...]
Ik gooi tinder er niet af na 1 leuke date, vind dat wel erg enthousiast eigenlijk.
Één date is wel heel snel idd.
Maar na een paar dates zou ik het wel leuk vinden.
Maar goed, het is in elk geval beter dan wanneer hij steeds online is.
[...]
Ik gooi tinder er niet af na 1 leuke date, vind dat wel erg enthousiast eigenlijk.
Één date is wel heel snel idd.
Maar na een paar dates zou ik het wel leuk vinden.
Maar goed, het is in elk geval beter dan wanneer hij steeds online is.
woensdag 21 september 2016 om 22:09
quote:broodroostertje schreef op 21 september 2016 @ 20:30:
Of hij heeft zijn account verwijderd, maar dan denkt hij blijkbaar dat ie me al binnen heeft en dat tinder niet meer nodig is.
Pff, het is ook nooit goed he?
Don't overthink it/je het jezelf niet zo moeilijk maken.
Hij zegt en half uur geleden dat hij je graag wil zien. Nou fijn toch. Waarom betekenig zoeken in iets dat misschien weinig om het lijf heeft?
Of hij heeft zijn account verwijderd, maar dan denkt hij blijkbaar dat ie me al binnen heeft en dat tinder niet meer nodig is.
Pff, het is ook nooit goed he?
Don't overthink it/je het jezelf niet zo moeilijk maken.
Hij zegt en half uur geleden dat hij je graag wil zien. Nou fijn toch. Waarom betekenig zoeken in iets dat misschien weinig om het lijf heeft?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”