Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2016

29-07-2016 19:27 1350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 8 September gaat het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson van start.

Wederom met bekende ( en iets minder bekende ) Nederlanders.

De deelnemers zijn nog niet bekend gemaakt.

Wie gaat er kijken?
Jaaa, team Bartho!

Toch niet..
Maar hoe kun je nou ooit goed richten hiermee? Dit is puur geluk als je nu wint volgens mij.
Denk dat Bartho eruit ligt :(
daar komen de complotten zo te zien?

Chloe vind ik irritant, JayJay ook, ik ben voor het verliezende team van vanavond
quote:Falathiel schreef op 22 september 2016 @ 21:21:

Denk dat Bartho eruit ligt :(zou voor zijn gezondheid misschien wel het beste zijn? (hoop het niet hoor)
nienkejj wijzigde dit bericht op 22-09-2016 21:23
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:neliba schreef op 19 september 2016 @ 11:05:

Is het jullie opgevallen dat Elle net zo praat als Yvon Jaspers? Qua accent of intonatie of zo. Ik heb al een paar ik gehad dat ik Elle hoorde praten terwijl ze niet in beeld was en dat ik dacht "Huh, wat doet Yvon Jaspers nou hier?". Maar dat kan ook komen doordat ik dankzij Bertie een beetje in de BZV-modus zit

Ja ik heb dat ook
"Geen cassssssaaaafffe meer in me muil" hoe die Dave praat......
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Bertie is echt een topwijf. Denk niet dat ik het in mijn eentje uithoudt
Heb ff iets gemist..is Jay Jay (yech) nou bevriend in t echtie met Roelvink of

Kraantje ? Ik d8 Dave Roelvink maar t zal qel Kraantje Pappie zijn..toch ? Met t bezoeken enzo telkens ?
Ja die twee..jayjay en kraantje pappie.
Oke..dank. Kat zal klem..dus heb een en ander gemist.
Ik vind dat zo ontzettend irritant dat ze steeds vriendjes van elkaar (uit hetzelfde stomme clubje) casten.

Het is gewoon niet fair naar de anderen toe.

En ja, ik ben toch blijven kijken en vind Bertie nog leuker dan voorheen - omdat ze hier gewoon op gegokt heeft. Topwijf.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
quote:vandale schreef op 22 september 2016 @ 21:47:

Ik vind dat zo ontzettend irritant dat ze steeds vriendjes van elkaar (uit hetzelfde stomme clubje) casten.

Het is gewoon niet fair naar de anderen toe.

En ja, ik ben toch blijven kijken en vind Bertie nog leuker dan voorheen - omdat ze hier gewoon op gegokt heeft. Topwijf.

Eens en eens.

Ben dat clubje met Dave en co echt al wel zat. Ben daarnaast fan van Bartho, maar ik weet niet of die het fysiek redt.
quote:Versnellingsbak schreef op 22 september 2016 @ 21:46:

Oke..dank. Kat zal klem..dus heb een en ander gemist.Oeps, kat oke?
En Bartho heeft nu geen extra stemmen meer en is best kwetsbaar.
Ik vind het nog helemaal niet zo boeiend dit seizoen. Zou dat nog komen? Of ligt het aan mij. Kan natuurlijk ook ;)
Ik vind het ook niet boeien en ook stom dat er weer vriendjes van elkaar in zitten.
Ik vind het heerlijke televisie, maar ik kijk dan ook al vanaf het eerste seizoen.

Heb me zelfs 2x opgegeven. De eerste keer heb ik het geschopt tot eerste reservekandidaat.. Ingeënt en al.. Dat is nu denk ik een jaar of 12 geleden.. De 2e keer kwam ik niet eens door de eerste selectie. Toen heb ik het opgegeven.

Maar ik blijf het prachtig vinden. Zowel de groepsdynamiek, als de overleving als het spel. Dit jaar heb ik nog niet echt een uitgesproken favoriet.. Na vanavond vind ik de jonge meiden nog iets leuker. Jess en Anna..

Geen moeite met de vriendjes, ik denk ook niet dat het deze keer stand houd..Daar spelen ze het niet slim genoeg voor..

Ben benieuwd hoe afvallerseiland zich verder gaat ontwikkelen..
quote:rianne323 schreef op 22 september 2016 @ 23:01:

Ik vind het nog helemaal niet zo boeiend dit seizoen. Zou dat nog komen? Of ligt het aan mij. Kan natuurlijk ook ;)

Nee hoor; ik hoop ook dat het nog wat boeiender gaat worden. Het is zo saai tot nu toe.

Ik zou ook het liefst weer een seizoen met onbekende deelnemers hebben; veel leuker.

Nu zijn vrijwel alle BN'ers mij vreemd dit jaar; maar dat ligt vast aan mij. Niet leuk dat ze er weer vrienden van elkaar in doen.

Om nog even positief af te sluiten; ik vond de proef gisteren wel leuk.
quote:Sassefras1979 schreef op 23 september 2016 @ 03:35:

Ik vind het heerlijke televisie, maar ik kijk dan ook al vanaf het eerste seizoen.

Heb me zelfs 2x opgegeven. De eerste keer heb ik het geschopt tot eerste reservekandidaat.. Ingeënt en al.. Dat is nu denk ik een jaar of 12 geleden.. De 2e keer kwam ik niet eens door de eerste selectie. Toen heb ik het opgegeven.

Maar ik blijf het prachtig vinden. Zowel de groepsdynamiek, als de overleving als het spel. Dit jaar heb ik nog niet echt een uitgesproken favoriet.. Na vanavond vind ik de jonge meiden nog iets leuker. Jess en Anna..

Geen moeite met de vriendjes, ik denk ook niet dat het deze keer stand houd..Daar spelen ze het niet slim genoeg voor..

Ben benieuwd hoe afvallerseiland zich verder gaat ontwikkelen..

Wat leuk dat je je hebt opgegeven en zelfs 1x zo ver bent gekomen. Jammer dat het toen niet is doorgegaan.

Ik vond het Jammer dat Anna er gisteren niet uit gestemd werd.
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 23 september 2016 @ 06:07:

[...]

Wat leuk dat je je hebt opgegeven en zelfs 1x zo ver bent gekomen. Jammer dat het toen niet is doorgegaan.

Ik vond het Jammer dat Anna er gisteren niet uit gestemd werd.Ik ook! Ik dacht meteen al dat die Lex niet te vertrouwen was. Jammer van bartho zijn stemmen.
Ik zou mijn extra stemmen er ook niet voor gebruikt hebben hoor. Snap Lex wel en volgens mij gaf hij ook aan niet zeker te weten op wie te stemmen.

Gelukkig droogden Elle' s tranen snel op toen ze afvallerseiland aangeboden kreeg.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:dolfje schreef op 22 september 2016 @ 23:03:

Ik vind het ook niet boeien en ook stom dat er weer vriendjes van elkaar in zitten.Ja dat zeker! En dat ze op 1 eiland zitten vind ik ook niet zo leuk.
Ze beginnen al een beetje door te krijgen dat eihoofd en die pappie vrienden zijn, Elle en Bartho hadden het er al over.
Ik heb nog niet echt een favoriet maar als ik moet kiezen dan kies ik voor Bartho, wat een lieve man is hij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven