Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
*legt wat extra kussentjes voor Summer neer en deelt nog een rondje drankjes en hapjes uit*
Ka, wat vervelend dat je moest overgeven midden in een winkel. Gelukkig waren er zakjes dichtbij. Voor de zekerheid had ik in het begin plastic zakjes in mijn tas zitten voor het geval dat.

Grappig dat jij straks ook 4x9 blijft werken. Er is niemand bij ons die helemaal stopt met werken he?

Summer, hoe langer je op iets moet wachten hoe mooier het is toch?
haha ja die zakjes heb ik nu ook standaard bij me, voor het geval dat.
ka wat een toestand zeg! Kan me voorstellenn dat je nu standaard zakjes bij je hebt. Moet zeggen heb het geluk gehad gewoon helemaal niet misselijk te zijn geweest misschein 5 keer gespuugd in al die tijd. En alweer 16 weken wat gaat het snel!

Gezellig zo op de tribune ik heb kersstaaf bij de koffie iemand een stukje?

Wel lekker kunnen we hier straks ook de frustaties kwijt over werkend moeder zijn. Al werk ik dan maar wel 4 keer 8.
Ja Plukkie, daar heb je helemaal gelijk in

Pluis, gelukkig is de knoop nu doorgehakt. En ik zou de datum ook geheimhouden hoor, je hebt helemaal gelijk!!!

Wel spannend te weten wanneer je kindje wordt geboren!

Een vriendin van mij had ook een keizersnede gehad. Maar bij haar ging het zo goed allemaal, dat ze 2 dagen eerder naar huis mocht.

Snok, gefeliciteerd met de goede 20weken echo! Lekker gevoel is dat he?

Arme Ka, overgeven in een winkel. Moet zeggen dat ik de geur van gegrilde kip ook nog steeds niet kan hebben, dus ik snap je wel. Het ligt gewoon aan de kip, don't worry

Bij ons in het winkelcentrum zit ook zo'n slager met van die draaiende kippetjes. Vriend snuift de lucht altijd op, ik hou mijn neus dicht.

Wat lekker Freddy, dat jullie met zn allen zo vrij zijn. Enjoy! Kijk je er erg tegenop weer aan de slag te moeten?

En hoe was de gastouder?

Vlinder voor jou word het nu ook echt spannend. Zeker door die hogere bloeddruk die mogelijk kan wijzen op een beginnende bevalling.

Ga je dan niet ontzettend op je lichaam letten? Ieder pijntje, krampje etc?
hey summer, ja ik denk nu steeds als ik een keiharde buik heb, 'dit is niet fijn, maar wie weet een eerste teken, laat maar komen!' ook wel lastig. als ik een hoge bloeddruk blijf houden (gaan ze maandag weer controleren ook eiwitten in urine) en er komt erge hoofdpijn bij of ik wordt draaierig moet ik direct bellen, dus maak me nu ook wat sneller zorgen, zeg me zelf wel steeds dat het vast maandag weer laag is, maar t houdt me wel bezig. hoop vannacht wakker te worden met weeen... hoop dat elke nacht al twee weken....

hoe is het met jou? voel je je goed? hoe is het met zus?

arme ka, ik vind nog geregeld iets zo stinken dat ik echt even mijn adem inhou... wel sneu, hoop voor je dat het verder snel overgaat die misselijkheid, zijn het vlagen of heb je er de hele dag last van?

het is vast vreemd zo pluis, je gaat je er nu toch op een andere manier op voorbereiden dan wanneer je zit aftewachten. succes zo laatste dagen/week/... ben benieuwd wanneer we hier een berichtje van jou gaan lezen, en of je me nog voorgaat...
Heeey Vlinder

Dat kan ik me dus helemaal voorstellen, dat zou ik ook doen. Kijk je erg tegen de bevalling op?

Hier alles oke, zit in de 33e week, dus het schiet echt op. En begin langzamerhand naar de bevalling toe te leven. Vind het best spannend allemaal, maar geen doodsangsten ofzo

Met Zus alles goed, die heeft bijna vakantie, dan zal ze wel weer wat vaker hier zijn.
Ka, oh wat vervelend voor je dat overgeven. Ben zelf gelukkig niet echt misselijk geweest, maar kon ook niet tegen geuren als gegrilde kip en ook gekookte broccoli en bloemkool.

Pluis, haha maar 4x8, dat lijkt nu hier weinig, ik ook 4x8, werkte eerst 4x9, maar dat gaat niet meer met brengen en halen van zoontje. Geef trouwens maar lekker een stukje kerststaaf door, heb er zelf een kopje venkelthee bij.

Plukkie, sterkte vannacht als er iets gaat gebeuren!

Summer, zie er wel tegenop om te gaan werken, maar vind het ook wel leuk om wat meer onder de mensen te zijn en weer mijn hersenen te gaan gebruiken.

Iedereen slaap lekker straks!

liefs

Freddy
Sorry Freddy je hebt morgen pas dat gesprek he met de potentiële gastouder!
ja summertje, jij schiet ook al aardig op, 33 weken! vanaf over vier weken kan je meisje gewoon al komen. is alles al klaar? ik maak me ook niet echt zorgen over de bevalling, het fijne van de eerste keer is dat we niet weten hoe erg het kan zijn
Allemaal crosspost hier, wat een gezelligheid!

Summer, inderdaad morgen kennismakingsgesprek, ben zo benieuwd. Het gastouderbureau heeft haar uitgezocht op basis van een gesprek met ons..... dat kan dus alle kanten op!

Vlinder, hoop ook zo dat het voor jou snel begint, jij bent er echt zo klaar voor. Zo leuk om dat te lezen in je berichtjes!
Ja, nouja.. zodra het ook maar een beetje niet goed voelt, niet doen lijkt me Freddy. Succes morgen dan!!

Nee haha, je hebt helemaal gelijk. Straks schreeuwen we moord en brand. Maarja, je kan toch niet terug haha.
spannend dat gesprek freddy. ben benieuwd. heb elke avond speelkwartier in mijn buik alles beweegt en golft dan en ukje strekt zich dan zo en draait dan zo dat er heel veel druk op mijn schaambot staat, van de week dacht ik steeds misschien begint het maar nu denk ik 'ja we hebben weer speelkwartier en straks wordt het weer rustig'.
Pff dat heb ik nu al. Soms denk ik, nu komt er een arm uit, dat kan niet anders. Kan je nagaan hoe dat dan over 4/5 weken zal zijn haha!
crosspost summer, nee precies, we kunnen niet meer terug. op dit moment zie ik er zelfs naar uit... hoe gek is dat... waarcshijnlijk kom ik daar nog wel van terug als het (vannacht? ) echt begonnen is.
hey summer heb jouw toegevoegd op hyves, of uitgenodigt bedoel ik.
Babynieuws?????
Jeetje meiden... ik kan wel merken dat er een paar met verlof zijn hier, er wordt veel geschreven! Gezellig!

Vandaag is het Plukkiedag, ik ben met mijn billen al op die heerlijke tribune geploft... ik wacht wel... Dus *GO*PLUKKIE*GO*PLUKKIE*

Pluis, gekozen voor een keizersnee dus. Zoals iemand anders ook al zei, jullie hebben er goed over na gedacht, dus dan is het vast een goede keuze. Spannend dat jullie dat datum voor jullie zelf houden (zou ik ook doen denk ik hoor). We gaan het wel zien!

Freddy, haha, lekker aan het het bedenken wanneer Pluis dan gaat bevallen.... Tja misschien niet gebruikelijk om na de uitgerekende datum een geplande keizersnee uit te voeren, dus ik gok ook voor het nieuwe jaar, maar ik vraag me af of ze rekening gaan houden in het ziekenhuis met feestdagen. Dus ik zeg 28 of 29 dec.

Hoe laat heb je afgesproken met de gastouder?

Ka, ik had afgelopen week nog een verhaaltje geschreven hier dat het even allemaal veel te druk was hier en dat die kleine daar niet goed op reageerde. We hebben nu knopen doorgehakt en een aantal dingen van ons lijstje geschrapt, alles voor de rust voor moeders en beeb zeg maar. En ik merk dat me dat goed doet. Afgelopen weekend heerlijk even met z'n tweetjes een nachtje super de luxe weg geweest en even bijgetankd. Volgende week nog 2 dagen werken en dan lekker vakantie tot 5jan.

V.w.b. je vraag over je misselijkheid. Bij mij trok dat ook pas na 16 weken weg. Gelukkig heb ik nooit hoeven spugen. Dat is helaas per persoon verschillend, volgens mij had Vlinder heel lang nog last van misselijkheid en spugen. Tja, wat niet gaat dat gaat niet, dus lekker je vent boodschappen laten doen!

Snok, wat heerlijk dat je 20 weken echo goed was en alle overige uitslagen ook! Het grote genieten kan beginnen lijkt me?!

V.w.b. werken, niet iedereen hier blijft werken. Ik stop voorlopig. Komt natuurlijk ook doordat mijn contract niet is verlengd en we gaan verhuizen, maar ook als dit niet het geval was geweest was ik waarschijnlijk voorlopig gestopt.

Ik ga nu niet actief werk zoeken. Wellicht dat ik, als het weer gaan kriebelen, freelance klusje ga zoeken waarbij ik mijn eigen tijd in kan delen en kan werken als Mibbman vrij is (hij is ook freelancer, dus ook flexibel met opdrachten wel of niet aannemen en uren).

Verder ben ik volgens mij de helft van de meiden hier vergeten, sorry daarvoor, niks persoonlijks hoor!

Hier gaat alles weer z'n gangetje. We hebben net te horen gekregen tussen welke weken ons huis opgeleverd gaat worden... Valt precies tegelijk met de periode dat ik thuis mag bevallen tot de uitgerekende datum... pfff... wie heeft dat nou weer bedacht, haha! Nou ja, we weten in ieder geval waar we aan toe zijn.

Ben trouwens afgelopen week wel erg geschrokken. 1 van de meiden bij mij in het maarttopic is haar kindje verloren. Op het moment dat ik dat las dacht ik: Shit, ik heb de mijne ook de hele middag al niet gevoeld. Dus ik prikken in mn buik, geen reactie, stukje lopen, geen reactie... pffff!! Ik heb dus een uur bewust op reactie zitten wachten en had dus daarvoor ook al lang niet gevoeld. Op een gegeven moment dacht ik, als ik het nu niet binnen een half uur voel ga ik naar huis, daar heb ik een doptone liggen. Op dat moment ging ik Mibbman mailen dat ik me zorgen maakte, begon die kleine toch ineens weer te schoppen! Bah! Wat een stress om niks. Maar ook de rest van de dag was het rustig en de dag erna ook.

Ik had bijna vandaag de vk gebeld of dat wel normaal is, maar gister en vandaag is het weer flink actief, dus zal wel goed zijn.

Jakkes, normaal ben ik niet zo'n stresskippie, maar die hormonen, daar wordt ik af en toe niet goed van!

Sorry beetje lang verhaal, maar moest het ff kwijt.
Wij gaan zondag op vakantie. Wat moet er een hoop mee. Lijkt wel een volksverhuizing...

@Mibb, op het moment dat je je druk maakt, ligt de kleine te slapen. Heb ik o zo vaak gehad. Maar goed, ik had geen doptone, maar uiteindelijk kwam er altijd een reactie gelukkig.

Heb ook bij de maartmoeders meegelezen van Woei. Erg hoor. Sterkte maartmama's!
pluk is bevallen , pluk is bevallen! jippie! vannacht rond 4 uur... net berichtje van haar schoonzus bij december.... whaaaa.... nu mag ik officieel he voor ons schema!

supergefeliciteerd plukkie! ben benieuwd naar de naam....
liubi, geniet lekker van je vacans!

en mibb, rustig aan hoor, kan me voorstellen dat zo'n bericht er behoorlijk inhakt. sterkte voor de maartgroep.

en ik was het inderdaad die geen eten kon binnenhouden ka. tot 27 weken alles eruit gegooid en vanaf week 33 of 34 ook al weer behoorlijk bezig dus... ach het zegt niets... verder voel ik me goed...
PLUKKIE, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE MANNETJE!!!!
Whoehooooeeee!!!!! PLUKKIE gefeliciteerd!!!!

Toch nog snel gegaan dan he! En ja hoor, op de 19e!!! Lekker van genieten! Al ben ik wel benieuwd naar de naam.

Vlinder, nu is het jou beurt! Ik zeg: BEVALLEN MAARRRRR!!! Hoe voel jij je? Krampjes, rommels, nesteldrang, iets???

(Wel gek hoor dat ik a.s. dinsdag ook eigenlijk uitgerekend was)

Liubi, lekker op vakantie! Geniet ervan! Had ik je trouwens al bedankt voor je kaartje? Volgens mij niet, maar bedankt, schattig kaartje!

Tja en de momenten dat ik niks voel... Ik 'weet' ook wel dat die kleine dan gewoon slaapt, maar op het moment dat je zulke nare verhalen leest schrik je toch even en dan werkt het 'weten' even niet meer zo goed en dan gaan hormonen en gevoelens met je aan de wandel, hihi.

Ik hoop trouwens dat ik ook beval op de dag van mijn voorgevoel, dan zou het de uitgerekende datum worden...
hey mibb, savonds wel standaard speelkwartier hier, dan rommelt het wat, en drukt het erg naar onderen maar dat is al dagen zo en elke dag tussen tien en elf (als ik voor de tv op de bankhang) en daarna wordt het weer rustig... netseldrang... hihi... mijn huis is echt nog nooit zo schoon en netjes geweest, blijf nu zoveel mogelijk op de bank om vooral geen nieuwe rommel te maken, ben allergisch... haha.... ja maf he dat jij ook bijna klaar was geweest? wel fijn dat je nu ook al lekker opschiet met deze zwangerschap...
Pluk, gefeliciteerd met je zoon!!!

Vlinder, volgens het schema ben jij aan de beurt maar je weet natuurlijk niet wanneer Pluis haar keizersnee heeft gepland

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven