Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Geheim, haha, ik ben wel benieuwd naar die 18+ reactie, hoor! Het is tenslotte de sexpijlert hier.....

Mac, lekker voor je! Waarom is het trouwens geiler bij hem thuis?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Haha Thang. Nee sommige dingen zijn zelfs voor de sekspijler niet geschikt...
Jammer......
Kobiaatje: ik denk dat we allemaal aan de andere kant staan. Misschien kan je beter je verhaal kwijt op de relatie topic? Veel sterkte.

Jammer Geheim.

Ik weet niet waarom ik het geiler vind bij hem thuis. Andere omgeving. Geen idee eigenlijk.

Geven jullie elkaar wel eens kadootjes? Verjaardag/kerst?
Hmmm, kadootjes nee dat is hier nog nooit aan de orde geweest, want zo lang is hij mn minnaar nog niet. Maar het is natuurlijk wel bijna kerst nu.

Wat geven jullie elkaar dan Mac?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Nee wij geven elkaar geen kadootjes. Simpelweg omdat we dat thuis niet kunnen verklaren. Blijft bij sms/mail.

Wel benieuwd hoe en of anderen dat wel doen.
Nee, ook hier geen persoonlijk kado.
Sorry ik reageer niet zoveel hier maar lees alles lekker mee. Een maandje terug heb ik me voorgesteld hier. Maar dat terzijde ik wilde even reageren op de kadootjes.

Ik heb voor mijn verjaardag van SV een lingeriesetje gekregen. Ik heb toen thuis gezegd dat ik het gewoon zelf gekocht had toen ik in de stad was! Voor de rest geen andere kadootjes, ik heb hem ook niks gegeven. Is idd best lastig uitleggen thuis!
Kadootjes niet echt. Het enige dat ik ooit van hem gehad heb is het touwtje dat aan mijn telefoon zit.

Wat ik wel raar vind is dat hij nog steeds een aansteker heeft liggen die hij ooit van mij gehad heeft. Gewoon zo'n wegwerpding, hij is allang leeg. Maar hij gooit hem maar niet weg.
Cadeautjes, nee, nooit gedaan. Terwijl we allebei ongebonden zijn. Vind het ook wel een beetje te romantisch bij een SV, toch? Hoewel het er natuurlijk aan ligt wat het is.
Allebei ongebonden waren, bedoel ik :-)
Kadootjes lijkt me niet zo handig als één van de twee of beide gebonden is/zijn. Wat ik wel gedaan heb is vragen wat voor lingerie hij mooi vindt toen ik nieuwe ging kopen.

Hij is net geweest, lingerie is goedgekeurd
anoniem_75201 wijzigde dit bericht op 17-12-2008 12:50
Reden: Spelvoutje ;-)
% gewijzigd
Oh Toy, Leuk...

Die arme man heeft vast dagen zitten stuiteren na jouw vraag over die lingerie.

*slaat dit idee op op de harde schijf*
Ik geloof niet dat je medelijden met hem hoeft te hebben, zeker niet na vanmorgen
Wat betreft cadeautjes: wat is echt maar ziet er nep uit (omdat er tegenwoordig meer nep is dan echt)? Perfect geschenk voor een vrouw.
Nieuwe tieten? Oh nee, da's net andersom.....
Parels.
quote:geheim1972 schreef op 16 december 2008 @ 22:40:

Wat ik wel raar vind is dat hij nog steeds een aansteker heeft liggen die hij ooit van mij gehad heeft. Gewoon zo'n wegwerpding, hij is allang leeg. Maar hij gooit hem maar niet weg.Nou zeg Geheim! Dat vriendje van je heeft vast ergens een roosmantische inborst... Wel een verrassing hoor .
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
geve, was het niet 'diamonds are a girls best friend'?

Lijkt mij ook wel wat
Ik geloof ook wel dat jou dat wat lijkt, maar jij kan thuis een stuk moeilijker uitleggen waar ze vandaan komen.
Thang hoeft thuis niets uit te leggen Geve, overlaadt haar gerust met diamanten....
Jammer jammer jammer. Thang is mijn SV'tje niet, dus dàt feestje gaat niet door.
Wie dan wel, Geve?
Misschien heb ik geen svtje, aagje.
Wie heeft er nou geen svtje???

Tss, ouderwets zeg...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven