Dance,dance, dance 2016
zaterdag 3 september 2016 om 20:06
een nieuwe serie Dance, dance, dance begint vanavond op rtl4
Vorig jaar veel verrassende optredens van oa Humberto Tan en Pip uit GTST!
Dit jaar zijn de koppels:
Ferry Doedens en Inge de Bruin
Jeroen van der Boom met zijn vrouw Dani
Antje en Romy Monteiro
Kees Tol met Annemarie Keizer
en nog een koppel, dat ik even moet opzoeken
Oh ja, Robin (Ricky) en Buddy (Rover)
Vorig jaar veel verrassende optredens van oa Humberto Tan en Pip uit GTST!
Dit jaar zijn de koppels:
Ferry Doedens en Inge de Bruin
Jeroen van der Boom met zijn vrouw Dani
Antje en Romy Monteiro
Kees Tol met Annemarie Keizer
en nog een koppel, dat ik even moet opzoeken
Oh ja, Robin (Ricky) en Buddy (Rover)
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 18 september 2016 om 14:01
quote:Lotte35 schreef op 18 september 2016 @ 12:49:
[...]
Inderdaad, waarom?
Ik vind het juist lief hoe hij haar steeds in de armen sluit.
Dat verdient ze echt, ze doet het zo goed.
De vriend van Robin kwam toen ook backstage om haar te feliciteren.Dat is ook een bekende Nederlander. Van de rest die mee doet zie ik niemand backstage.
[...]
Inderdaad, waarom?
Ik vind het juist lief hoe hij haar steeds in de armen sluit.
Dat verdient ze echt, ze doet het zo goed.
De vriend van Robin kwam toen ook backstage om haar te feliciteren.Dat is ook een bekende Nederlander. Van de rest die mee doet zie ik niemand backstage.
zondag 18 september 2016 om 14:06
quote:watdachtjehiervan schreef op 18 september 2016 @ 14:01:
[...]
Dat is ook een bekende Nederlander. Van de rest die mee doet zie ik niemand backstage. nou en? Misschien willen die ook wel helemaal niet in beeld op die manier
en tja, als bn-er heb je soms wat privileges, lekker belangrijk
[...]
Dat is ook een bekende Nederlander. Van de rest die mee doet zie ik niemand backstage. nou en? Misschien willen die ook wel helemaal niet in beeld op die manier
en tja, als bn-er heb je soms wat privileges, lekker belangrijk
zondag 18 september 2016 om 14:27
Eens Roos.
Ik snap wat er bedoelt wordt met 'te clean' bij Antje en Romy. Vooral bij Romy merk je dat. Ze is zo keurig. Bij Lady Marmalade zag je dat duidelijk: het was echt goed, maar niet sexy. Ze mist dat.
Antje en Romy zijn voor mij wel beter dan Jeroen en Dany. Terecht dat die eruit zijn. Stom trouwens dat DDD hun afscheidsfilmpje al een half uur voor de uitslag op de website had gezet!
Buddy en Robin zijn het beste. Maar ergens wel jammer dat het er zo dik bovenop ligt. Dat was bij Pim en Pip vorig seizoen ook.
Waar Antje en Romy te clean zijn, vind ik Ferry en Inge te groezelig. Ze hebben randjes. Inge had bij een training de vorige aflevering ook zo'n natte vlek in haar kruis. Zag er niet fris uit.
Ik snap wat er bedoelt wordt met 'te clean' bij Antje en Romy. Vooral bij Romy merk je dat. Ze is zo keurig. Bij Lady Marmalade zag je dat duidelijk: het was echt goed, maar niet sexy. Ze mist dat.
Antje en Romy zijn voor mij wel beter dan Jeroen en Dany. Terecht dat die eruit zijn. Stom trouwens dat DDD hun afscheidsfilmpje al een half uur voor de uitslag op de website had gezet!
Buddy en Robin zijn het beste. Maar ergens wel jammer dat het er zo dik bovenop ligt. Dat was bij Pim en Pip vorig seizoen ook.
Waar Antje en Romy te clean zijn, vind ik Ferry en Inge te groezelig. Ze hebben randjes. Inge had bij een training de vorige aflevering ook zo'n natte vlek in haar kruis. Zag er niet fris uit.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
zaterdag 24 september 2016 om 20:17
zaterdag 24 september 2016 om 20:17
quote:Sabeltandcavia schreef op 24 september 2016 @ 20:15:
Die punten er af snap ik dan weer niet. ik ook niet, maar aan de andere kant, ze hadden ook lager gekregen als Antje wel mee had gedaan. Die danst gewoon minder goed dan Romy
Die punten er af snap ik dan weer niet. ik ook niet, maar aan de andere kant, ze hadden ook lager gekregen als Antje wel mee had gedaan. Die danst gewoon minder goed dan Romy