Napraattopic 67

15-09-2016 13:47 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Oudblond schreef op 26 september 2016 @ 18:33:

[...]

Ja, maar ze wil koste wat het kost die plaat niet voor haar kop weghalen. Op geen enkel front. En op vragen die niet in haar eigen mening straatje passen... Totaal geen talent tot reflectie. Tja. Dat zeiltje zie ik niet meer in de wind komen.

Ik had een collega met dezelfde uitspraken. Als ze feedback kreeg was ze helemaal over de rooie en vond ze dat ze niets hoefde te veranderen, dat ze niet fout was. Dat iedereen last van haar gedrag had, wilde maar niet landen. Samen met een hoop ander gedrag, verdachten we die behoorlijk van ASS. Haar broer had die diagnose hoorden we later. Ik krijg het gevoel dat hier ook iets in die hoek speelt. Er zit persoonlijke problematiek wat op het seksuele vlak er nu uitkomt.

Die plaat is zelfbehoud. Weg halen is te eng. Naar jezelf kijken is voor sommigen heel angstig.

Ik heb het idee dat het niet 'wil niet' is, maar 'kan niet'. Dat is best verdrietig.

Kan ze nog wel leren zichzelf te gaan begrijpen. Maar daar is ze bang voor. Ik denk dat ze bewust of onbewust best weet dat ze net wat anders is dan gemiddeld. Misschien is dat vroeger afgestraft ofzo.

Op de een of andere manier lijkt ze zichzelf niet te accepteren. Anders durf je wel te kijken. Hmm. Vandaar al die zelfkastijdende opmerkingen. Ik snap die collega ook weer iets meer. Erg vermoeiend om om je heen te hebben.

Ik had er allemaal ..... tussen moeten zetten. Dan is het duidelijk dat het mijmeren is.

Een van twee in die relatie gooit vroeg of laat de ander het kanaal in. En dat is niet TO, die houd niet van veranderingen.
quote:Oudblond schreef op 26 september 2016 @ 18:33:

[...]

. Dat zeiltje zie ik niet meer in de wind komen.Mooie opmerking!
Je bent zelf een theepot
Ik krijg zomaar het gevoel dat OmeHenk het in de goede hoek zoekt.

Thanks Suusje
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 26 september 2016 @ 18:47:

Ik hoef niet uit te leggen wie ik bedoel dus Nee zeker niet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Stil hier, en op het hele forum.
Tja ik ben aan het genieten van het Noorderlicht voor de tweede avond op rij
quote:Philae schreef op 26 september 2016 @ 21:51:

Tja ik ben aan het genieten van het Noorderlicht voor de tweede avond op rij
Zit al bijna een week zonder Internet dus ben hier niet zo veel

Tja ik ben aan het genieten van het Noorderlicht voor de tweede avond op rij Lekker genieten dan. Wil ik ook nog wel eens zien. Ooit als de kinderen niet meer mee willen op vakantie komt dat er misschien wel van.
quote:friezinnetje2014 schreef op 26 september 2016 @ 21:54:

Zit al bijna een week zonder Internet dus ben hier niet zo veelGedwongen forumpauze? Niet leuk!

Tja ik ben aan het genieten van het Noorderlicht voor de tweede avond op rij Super! Die hoop ik heel binnenkort ook te gaan zien
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:sssssst schreef op 26 september 2016 @ 22:01:

[...]

Lekker genieten dan. Wil ik ook nog wel eens zien. Ooit als de kinderen niet meer mee willen op vakantie komt dat er misschien wel van.Moet je wel in de herfst gaan. Vanaf oktober heb je de grootste kans... Het heeft voordelen zo noordelijk wonen, maar ook nadelen. Het voordeel is het Noorderlicht voor de tweede avond op rij. Het nadeel: het is hier al om 18.15 helemaal donker en overdag hooguit een graad of 14...
quote:Phaedra_ schreef op 26 september 2016 @ 21:51:

[...]

Niet staffen he. Ik wil geen ban
quote:Philae schreef op 26 september 2016 @ 22:19:

[...]

Niet staffen he. Ik wil geen ban Al gedaan voor provoceren en op de man.
quote:Phaedra_ schreef op 26 september 2016 @ 22:20:

[...]

Al gedaan voor provoceren en op de man.Nou... Tot over 48 uur dan maar hé
Al gedaan voor provoceren en op de man.[/quote]

Stomme vraag misschien, maar wat betekent dat eigenlijk 'op de man'
quote:Jisjis schreef op 26 september 2016 @ 22:29:

Stomme vraag misschien, maar wat betekent dat eigenlijk 'op de man' Een reactie die aanvallend is bedoeld naar degene die je quote. Of iemand anders.
quote:Jisjis schreef op 26 september 2016 @ 22:29:

Stomme vraag misschien, maar wat betekent dat eigenlijk 'op de man' Op de man spelen. Persoonlijke aanval dus.
He Phae ik ben er nog
quote:Philae schreef op 26 september 2016 @ 23:09:

He Phae ik ben er nog O gelukkig, het lijkt wel of iedereen een ban heeft die hier schrijft
quote:Jisjis schreef op 26 september 2016 @ 23:46:

[...]

O gelukkig, het lijkt wel of iedereen een ban heeft die hier schrijftNapraters zijn boefjes.
quote:Jisjis schreef op 26 september 2016 @ 23:46:

[...]

O gelukkig, het lijkt wel of iedereen een ban heeft die hier schrijftIk heb met deze zelfs een perma gehad, toen zat ik overigens bij de Buren, niet zo zeer hier. Dat is dan wel weer teruggedraaid, dat dan weer wel.

Tja ik ben aan het genieten van het Noorderlicht voor de tweede avond op rij Wauw! Dat wil ik ook echt graag een keer zien.

Tja ik ben aan het genieten van het Noorderlicht voor de tweede avond op rij Oh! Jaloers!
Hé wat jammer dat de enquête al weer weg is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven