Napraattopic 67
donderdag 15 september 2016 om 13:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 25 september 2016 om 21:07
zondag 25 september 2016 om 21:17
quote:SaveAngie schreef op 25 september 2016 @ 20:44:
[...]
Was niet eens zo hard bedoeld, ik snapte alleen niet wat het ene met het andere te maken had. Heb ondertussen ook al wat haatmail mogen ontvangen.
Ik snap werkelijk niet wat mensen bezielt omdat soort mails te sturen. Echt zulke sneue zielige figuren zijn dat.
[...]
Was niet eens zo hard bedoeld, ik snapte alleen niet wat het ene met het andere te maken had. Heb ondertussen ook al wat haatmail mogen ontvangen.
Ik snap werkelijk niet wat mensen bezielt omdat soort mails te sturen. Echt zulke sneue zielige figuren zijn dat.
zondag 25 september 2016 om 21:18
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 25 september 2016 @ 21:10:
Als ik ooit een kind had gewild had ik wel zo'n mooi schatje als jouw dreum willen hebben hoor.
Ach, mijn bloedjes zijn anders ook leuk hoor
Het slaat gewoon nergens op. "Ik wil geen getinte kinderen". Om wat voor reden/smoes dan ook. Elk kind is een mooi geschenk dus zij was het eerst met een ander op de ziel trappen. Misschien zorgt de reactie van Save ervoor dat ze voortaan eerst beter nadenkt?
Als ik ooit een kind had gewild had ik wel zo'n mooi schatje als jouw dreum willen hebben hoor.
Ach, mijn bloedjes zijn anders ook leuk hoor
Het slaat gewoon nergens op. "Ik wil geen getinte kinderen". Om wat voor reden/smoes dan ook. Elk kind is een mooi geschenk dus zij was het eerst met een ander op de ziel trappen. Misschien zorgt de reactie van Save ervoor dat ze voortaan eerst beter nadenkt?
zondag 25 september 2016 om 21:25
zondag 25 september 2016 om 21:29
quote:Gatti schreef op 25 september 2016 @ 21:25:
Wat vervelend zo'n haat mail, maar dat is helaas al vaker gebeurd.
SaveAngie trek je de opmerkingen van Blondie niet aan (makkelijk gezegd natuurlijk). Mijn kinderen lijden kennelijk ook erg onder 't feit dat ze een oude moeder hebben.
En die van mij zijn ook kansloos omdat ik "te" jong moeder werd.
Er is altijd wel wat te zeiken.
Ene oor in, andere weer uit.
SaveAngie trek je de opmerkingen van Blondie niet aan (makkelijk gezegd natuurlijk). Mijn kinderen lijden kennelijk ook erg onder 't feit dat ze een oude moeder hebben.
En die van mij zijn ook kansloos omdat ik "te" jong moeder werd.
Er is altijd wel wat te zeiken.
Ene oor in, andere weer uit.
zondag 25 september 2016 om 21:30
SaveAngie trek je de opmerkingen van Blondie niet aan (makkelijk gezegd natuurlijk). Mijn kinderen lijden kennelijk ook erg onder 't feit dat ze een oude moeder hebben.Och ja, mijn nakomertje heeft ook een stokoude moeder
SaveAngie trek je de opmerkingen van Blondie niet aan (makkelijk gezegd natuurlijk). Mijn kinderen lijden kennelijk ook erg onder 't feit dat ze een oude moeder hebben.Och ja, mijn nakomertje heeft ook een stokoude moeder
When they go low, we go high. (M.Obama)
zondag 25 september 2016 om 21:32
Nou, ik heb ook begrepen dat ik de risee van het schoolplein ben als bejaarde met gediscrimineerde kinderen ook nog. Je zou denken dat iemand zó oud, dan wel beter weet dan je voort te planten.
Maarja je vergeet op mijn leeftijd weleens wat he.
Nou, ik heb ook begrepen dat ik de risee van het schoolplein ben als bejaarde met gediscrimineerde kinderen ook nog. Je zou denken dat iemand zó oud, dan wel beter weet dan je voort te planten.
zondag 25 september 2016 om 21:33
quote:Het-groepje schreef op 25 september 2016 @ 21:32:
[...]
[...]
When they go low, we go high. (M.Obama)
zondag 25 september 2016 om 21:34
zondag 25 september 2016 om 21:36
Ik heb het een keer gedaan, mijn dode ouder als gemene steek onder water gebruiken. Bij de gymjuf, toen ik nog een puber was. Het werkte heel goed, maar ik heb me er dagen rot over gevoeld: het is een oneigenlijke manier om je gelijk te halen bij mensen die nergens vanaf weten.
Met mijn kinderen is vast ook van alles mis, maar het zijn de leukste kinderen van de wereld, dus wat kan mij het schelen!
Met mijn kinderen is vast ook van alles mis, maar het zijn de leukste kinderen van de wereld, dus wat kan mij het schelen!
zondag 25 september 2016 om 21:37
quote:Het-groepje schreef op 25 september 2016 @ 21:32:
[...]
[...]