Napraattopic 67
donderdag 15 september 2016 om 13:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 27 september 2016 om 17:36
Nee, ik ben onduidelijk, sorry. Ik was daar lid, er was toen hier weer iets (geen idee meer wat want die topics zijn kennelijk verwijderd), ik reageerde hier ergens op en ik had toen ineens een permaban op deze naam.
Vervolgens een ander account aangemaakt om opheldering te vragen waardoor de permaban op dit account ongedaan werd gemaakt. Het 'ophelder'-account heeft wel nog altijd een permaban want ik had niet mogen terugkeren met een permaban. Ik vind het mooi, daar niet van.
Vervolgens een ander account aangemaakt om opheldering te vragen waardoor de permaban op dit account ongedaan werd gemaakt. Het 'ophelder'-account heeft wel nog altijd een permaban want ik had niet mogen terugkeren met een permaban. Ik vind het mooi, daar niet van.
dinsdag 27 september 2016 om 18:08
quote:Marquise schreef op 27 september 2016 @ 17:36:
Nee, ik ben onduidelijk, sorry. Ik was daar lid, er was toen hier weer iets (geen idee meer wat want die topics zijn kennelijk verwijderd), ik reageerde hier ergens op en ik had toen ineens een permaban op deze naam.
Vervolgens een ander account aangemaakt om opheldering te vragen waardoor de permaban op dit account ongedaan werd gemaakt. Het 'ophelder'-account heeft wel nog altijd een permaban want ik had niet mogen terugkeren met een permaban. Ik vind het mooi, daar niet van. Haha dat is toch bizar
Vervolgens een ander account aangemaakt om opheldering te vragen waardoor de permaban op dit account ongedaan werd gemaakt. Het 'ophelder'-account heeft wel nog altijd een permaban want ik had niet mogen terugkeren met een permaban. Ik vind het mooi, daar niet van. Haha dat is toch bizar
dinsdag 27 september 2016 om 18:19