Het theehuis
vrijdag 19 december 2008 om 15:01
Peppekind, kun je niet iets koken, waarvoor je niet de hééle tijd achter 't fornuis moet staan? Of iets wat je kunt voorbereiden en dan alleen nog warm moet maken? Ik zal es even denken...
Ik ga samen met kookclubmeisje boodschappen doen. Heb om 4 uur afgesproken, dus nog even relaxen. Ben een beetje gaar van drukke werkweek, dus moet nog even Zin Maken .
Ik ga samen met kookclubmeisje boodschappen doen. Heb om 4 uur afgesproken, dus nog even relaxen. Ben een beetje gaar van drukke werkweek, dus moet nog even Zin Maken .
Peas on earth!
vrijdag 19 december 2008 om 15:04
Ooooooo onze kerstlunch was zooooooo'n aanfluiting. Mijn afdeling, customer service dus, mocht niet allemaal tegelijk bij de lunch zijn, want moest bezetting aan de telefoon blijven. Uit protest hebben we allemaal dus maar broodje achter de pc gegeten, want om de beurt naar de kantine is ook niet echt leuk natuurlijk.
vrijdag 19 december 2008 om 15:04
Ja zal wel lukken denk ik Erwt. Maar we hebben maar klein fornuis en geen oven (anders lekker makkelijk rollade ofzo) dus het wordt gegarandeerd stressen om alles zo af te stemmen dat het tegelijkertijd op tafel staat. Plus dat ik dan nog een kind te vermaken heb en eigenlijk wel een leuk jurkje aan wil waar ik dan heel debiel voor moet doen om het niet vies te maken.... Ach, gezeur allemaal ook Bottom point is: ik heb er gewoon geen zin in
vrijdag 19 december 2008 om 15:15
Iets met kant&klaar zal het wel worden inderdaad (maar niet van de Appie want da`s redelijk buiten budget ) Ik check net enige cateringbedrijf hier in dorp en daar kost beetje beenham met aardappelgratin, boontjes en wat stoofpeertjes voor 6 personen zo`n 80 euro. En dan heb je dus maar 200 gram vlees p.p. en geen voor- en nagerecht. Zelfs al zouden we dat kunnen betalen dan hadden we nog vóór vandaag moeten bestellen
Zal C1000 eens gaan scannen qua kant&klaar voer. En eigenlijk wil ik dus gewoon gourmetten; zo simpel, leuk en goedkoop!!
Zal C1000 eens gaan scannen qua kant&klaar voer. En eigenlijk wil ik dus gewoon gourmetten; zo simpel, leuk en goedkoop!!
vrijdag 19 december 2008 om 15:36
vrijdag 19 december 2008 om 15:45
quote:peppie schreef op 19 december 2008 @ 15:04:
Ja zal wel lukken denk ik Erwt. Maar we hebben maar klein fornuis en geen oven (anders lekker makkelijk rollade ofzo) dus het wordt gegarandeerd stressen om alles zo af te stemmen dat het tegelijkertijd op tafel staat. Plus dat ik dan nog een kind te vermaken heb en eigenlijk wel een leuk jurkje aan wil waar ik dan heel debiel voor moet doen om het niet vies te maken.... Ach, gezeur allemaal ook Bottom point is: ik heb er gewoon geen zin in
Pep, gewoon even heel praktisch doen:
- kant en klaar-voer van de supermarkt. Lijkt heel wat en het 'afmaken' kost weinig tijd en moeite. Is vast ook goedkoper dan cateren.
- als jij kookt, vermaakt Sjaf Wup, dat lijkt me duidelijk. Als hij dat noet wilt doen, kookt hij zelf maar. Weer een probleem opgelost.
- en natuurlijk doe je een kookschort over je leuke jurkje. Toch een vlek? Jammer dan. Gaat er in de was wel weer uit.
Dan nu alleen nog zin maken. Positive thinking!
Pep, gewoon even heel praktisch doen:
- kant en klaar-voer van de supermarkt. Lijkt heel wat en het 'afmaken' kost weinig tijd en moeite. Is vast ook goedkoper dan cateren.
- als jij kookt, vermaakt Sjaf Wup, dat lijkt me duidelijk. Als hij dat noet wilt doen, kookt hij zelf maar. Weer een probleem opgelost.
- en natuurlijk doe je een kookschort over je leuke jurkje. Toch een vlek? Jammer dan. Gaat er in de was wel weer uit.
Dan nu alleen nog zin maken. Positive thinking!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 19 december 2008 om 21:45
Haai.
Ik ben er even op geleende laptop, want pc kaduuk. Laptop snokt, deze tenminste. Kom er nu wel achter dat ik op een ander forum een meelezer had, gezien de browsegeschiedenis
Moet nog even bijlezen, maar ook nog notulen uitwerken, hopen dat ziek kindje niet wakker wordt (Juno), recepten zoeken voor kerst, internetbankieren (sorry Kess Komt eraan ) en kerstkaarten schrijven.
Maar ik heb wél bier.
En Eowman tot vanacht half 1 aan het werk.... dus tijd zat.
Ik ben er even op geleende laptop, want pc kaduuk. Laptop snokt, deze tenminste. Kom er nu wel achter dat ik op een ander forum een meelezer had, gezien de browsegeschiedenis
Moet nog even bijlezen, maar ook nog notulen uitwerken, hopen dat ziek kindje niet wakker wordt (Juno), recepten zoeken voor kerst, internetbankieren (sorry Kess Komt eraan ) en kerstkaarten schrijven.
Maar ik heb wél bier.
En Eowman tot vanacht half 1 aan het werk.... dus tijd zat.