De mokerslag.....

22-08-2008 07:14 2568 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu gaat het licht echt uit bij mij.

Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.

Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,

Dat het over is tussen ons.

Hij houdt niet meer van mij.

Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.

Ik ben kapot.

Ik heb geen enkele kracht meer.

Dit zag ik niet aankomen.

Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.

En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.

Houdt het een keer op voor mij....
Hoi Iry,

Ik kom alleen even hallo zeggen. Gaat het een beetje okee met je? Ik heb niet bijgelezen (118 pagina´s, do you mind? ) dus ik weet niet hoe je er nu precies voorstaat, maar in je laatste posts klink je iig vrolijk.

Knuffel van Nijn.
He appel,

Ik heb je gemaild!

He Nijn!

Wat lief dat je even je neus om de hoek steekt.

Gedij je een beetje op Nederlandse bodem?.

Of zit je nog steeds iedere avond geshokkeerd naar onze nare tvprogramma's te kijken,haha!

Met mij gaat het met ups en down's (zoals altijd wel)

Flauw dat je niet even bij leest

Even een resumeetje,

Vriend bleef toch en is erg lief voor mij.

Ziet weer toekomst en is weer tot rust gekomen nu alle onzekerheden op zijn werk zekerheden zijn geworden,hij zit behoorlijk in de lift ineens.

Ik maak er nog een zooitje van (laat naar bed,eetbuien,braken etc)

Hoewel ik wel vreselijk mijn best doe om wat te doorbreken,dus er zijn vaker dagen dat ik er een minder zooitje van maak.

Na zoektochten,gesprekken,telefoontjes etc krijg ik binnenkort een intaketraject bij een traumacentrum.

Hopelijk rolt daar een passende therapie uit en kan ik het zooitje wat ik maak wat meer ordenen.

Ik heb nog wel veel verdriet en wat boosheid over de mokerslag (vooral vertrouwen is heel kwetsbaar geworden)

Maar we doen het samen erg goed,genieten van de leuke dingen,meer betrokken,meer tijd voor elkaar,meer begrip naar elkaar toe.

Makkelijk is het allemaal niet,maar still standing!!

De scherpe kantjes van de schrok zijn er een beetje af. En idd ik ben weer met wat meer regelmaat vrolijker aan te treffen.

Hoe doen de kleine nijno's het?

Liefs!
Hoe gaat het met je Iry?

Fijn weekend (f)
He saar.

Vreselijk emotionele nacht gehad.

In bed wat gepraat met vriend maar ik klapte weer finaal dicht en raakt vreselijk overstuur.

Vriend raakt mij zo diep en precies daar waar ik niet bij kan komen.

Hij is de eerste persoon in mijn leven die zo dicht bij mij mag staan,maar daarom zo vreselijk moeilijk om gewoon te kunnen praten zonder dat ik stik in mijn verdriet.

Bij hem valt mijn schild zo nu en dan weg en dan komt er veel los.

Alleen kan ik het niet goed benoemen omdat het mij zo naar mijn keel grijpt.

Hoe redelijk goed ik hier alles op kan schrijven,hoe slecht ik erin ben om het hardop te zeggen.

Maar goed,hij heeft mij nogmaal op het hart gedrukt dat we de toekomst samen ingaan en heeft mij heel lief getroost.

En dat kon ik dan wel weer toelaten.

Ik zie er nu allleen uit als een vaatdoek met dikke ogen,lekker!

Jij ook fijn weekend lieve Saar.

(gaat het met jou een beetje? ik kom wel weer lezen op het andere topic)
Herkenbaar hoor Iry, hier wel dingen op kunnen schrijven maar het niet uit kunnen spreken.

Je vriend raakt je tenminste en het schild valt bij hem af en toe weg. Zie dat maar als iets positiefs, ook al klap je vervolgens dicht en raak je overstuur.

Je kon het troosten wel toelaten, dus je hebt je niet helemaal afgesloten.

Met mij gaat het best oke. Moet zo werken (24 uur) dus voor mij geen leuk weekend. Maar het houdt me van de straat
Ow balen saar!

Heb je daarna wel lekker vrij tot na de kerst?

Ik heb trouwens een haar crisis!

Heb het net geverfd in een mooie koperkleur (dacht ik).

maar omdat ik van mijzelf vrij donker haar heb is dat niet zo koper geworden maar meer een rooie gloed.

Tot zover geen ramp maar.......ik ben ook her en der wat grijs (oei wat een outcoming!!) en dat is knalrood geworden!! en dan ook brandweerrood haha!

Ahum...zo maar weer even naar de drogist voor maar weer saai bruin.

Zie het al helemaal voor me!!

Durf je zo wel naar de drogist..

Ik wil je haar ook wel komen verven, heb het van de week bij mezelf gedaan. Gisteren kreeg ik een compliment van de kapper over de kleur.

Succes nog vanmiddag!

Heb je mail gelezen, bedankt!

Ga er snel op reageren, laat het je wel weer weten..

Liefs..
Is het gelukt met het verven?

Ik heb je terug gemaild.. En heb er een beetje spijt van nu..

Fijne zondag! (f)

Goedemorgen Iry, ik wens je een fijne dag toe. (f)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Mooi rood is niet lelijk...

Hier vorige week hetzelfde probleem. Wel bij de kapper laten doen, maar veel roder dan verwacht. Kapper schrok er ook een beetje van. Was zelfde kleur als de vorige keer, maar toen was de ondergrond donkerder. Nu viel het dus flink wat roder uit (oke, zeg maar gerust fel gekleurd), met name bij de uitgroei. Maar ik had geen zin om langer te blijven zitten en nog een keer te kleuren, vond het eigenlijk ook best grappig staan.

Dus gewoon met opgeheven hoofd rondlopen en zeggen dat het zo hoort

Komende week hoef ik niet zoveel te werken en kerstdagen vrij. Oud en nieuw moet ik wel werken helaas.

Hoe is het, goed weekend gehad?
Lief dat jullie weer even komen kijken op dit topic Saar en Ev.

Ev,ik heb een bericht achtergelaten op je medicatie topic.

Saar ik hoop dat je de komende dagen wat rust hebt.

Even ontspanning lijkt mij wel wenselijk,gezien je werk best belastend is.

Maar ik begrijp dat ik niet de enige ben met een brandweerrood kleurtje?

Morgen ga ik de kapper maar bellen,ik ga niet meer expirimenteren.

loop nu wel met opgeheven hoofd maar nog steeds zwaar voor lul.

Verder gaat het redelijk.

Ik ben de komende dagen erg druk en ben nerveus voor de feestdagen en de drukte.

Maar ik wil dat het allemaal goed gaat slagen en ga erg mijn best doen.

Vriend en ik hebben vandaag al wat kerstrecepten uitgeprobeerd .We hebben nog net niet elkaars kop afgebeten in de keuken,haha!.

Tsja,gevaarlijk gebied om daar met mij samen te werken.

Liefs!!
he appel,Je hoeft toch geen spijt te hebben.

Niet doen hoor!

Vandaag naar de kapper geweest en de kleur is weer normaal,maar ze hebben de verf te lang langs mijn haargrens laten zitten en nu is de huid daar donker,ik ben net een playmbielpoppetje met een strakke haargrens,haha!

Dus echt "gelukt" kan ik het nog niet noemen appel.
Een Playmobielpoppetje

Dat klinkt echt héél erg grappig.

Ik ken het verschijnsel trouwens: een paar keer goed je haar wassen en met je vingertoppen de shampoo stevig over je haargrens masseren wil nog weleens helpen om op die plekken sneller je natuurlijke huidskleur terug te krijgen.

Ik wens je fijne feestdagen en hoop dat het genieten van alles de stress zoveel mogelijk zal doen verdwijnen.

Het hoeft niet perfect hè Ier....

Liefs!
He lieve nachtpaars!

Hoe gaat het met je?

Lukt het jou je ritme te verleggen. (ik zie je nu toch veel vroeger verschijnen dan eerst)

Ik ga morgen inderdaad hard boenen.

Dacht al met een watje met een beetje verdunde chloor te gaan poetsen,maar misschien is dat niet zo'n goed idee.

Tsja,niet perfect...dat kan je net zo goed tegen de muur zeggen.

Maar ik ga wel proberen mijzelf niet gek te maken.

Ik heb ook aardig wat rustmomenten in die dagen kwam ik achter vanavond dus dat geeft wal wat meer rust.

Het help om het even een overzichtje te maken.

Morgen stort ik mij in het slagveld van de AH en woensdag is rustdag.
Jij ook fijne feestdagen.

heb je plannen?

Liefs!
Je hebt een pb'tje Iry!
quote:nachtpaars schreef op 23 december 2008 @ 02:43:

Je hebt een pb'tje Iry!

Hij was te lang dus moest alles opnieuw typen

Maar nu heb ik het bericht in 2 delen getypt, alleen een iets kortere versie (blauwe vingers, hahaha)

Zijn ze aangekomen?
Oei balen Np.

Wat dapper dat je opnieuw ging typen,ik had direct de handoek in de ring gegooid (of laptop door het raam).

Maar hij is binnen hoor!

Ik heb ook een pb gestuurd.

liefs!
Goedemorgen Iry!

Hoe is het?

Heb je inmiddels al wat van het traumacentrum gehoord?

Schoonmaken met as je hoofdhuid. Klinkt raar, maar kreeg ik een keer als tip van de kapper. Chloor is geen goed idee!
Hoi Iry, ik wil je veel sterkte wensen in het strijdgewoel dat AH heet. Ik ga ook straks de supermarkt in.

Nou, gelukkig dat je haar weer presentabel is, en verder kan ik me niks voorstellen bij een playmobielhoofd. Ik heb jouw avatar op mijn netvlies en dat past er gewoon niet bij..

Wat lekker trouwens dat je ook wat rustmomentjes hebt de komende week. Kun je bijkomen van alle indrukken. Is je vriend ook lekker veel thuis of gaat hij tussendoor nog aan de arbeid? En hoe vindt frummel het om vakantie te hebben?

Gisteren was ik bij de kapper. Ik dacht op tijd voor het gootgat te liggen maar er waren 17! wachtenden voor me. Ik kwam mijn theaterjuf tegen en die wilde niet blijven wachten. Of ik haar nummertje (4 wachtenden eerder) wilde hebben. Daar zei ik natuurlijk geen nee tegen...en al met al was ik na een uur geknipt en al weer buiten. Dat was een stuk vlotter dan ik gedacht had.

Fijne dag nog!
haha! al die vrouwen die ook zo nodig naar de kapper moeten voor de feestdagen (kwam bij mij toevallig zo uit)

Ik ben weer playmobiel af hoor!

Na een flinke shrob beurt met van alles en nog wat ben ik weer om aan te zien.

Hou dat beeld van mij av maar vast Hanke,dat is veel beter!

Hoewel,als je je ogen een beetje dichtknijpt lijk ik er wel een beetje op.

Hmm...ik moet het slagveld nog gaan betreden maar ik ga mijn handlanger meenemen.

Meer om mij in bedwang te houden,het kan wel eens gebeuren dat ik uit irritatie winkelwagens het vriesvak in ga rammen.

Ga zo mijn lijstje maken voor het diner.

Kom er net achter dat ik alle gerechten al heb uitgezocht maar nog geen hoofdgerecht voor mijzelf (alle anderen eten vlees) typerend,haha!

Moet nog even wat gaan zoeken in de kookboeken,of anders gooi ik wel een kant en klaar stoomvisje in de magnetron met kerst,maakt mij eigenlijk ook niet uit.

Vriend moet helaas wel werken,die moet juist met zijn neus in de cijfers aan het eind van het jaar.

Frummel is lekker opstandig,maar het is wel gezellig. We luieren nu wat samen en middelste zoon loopt zelfs nog in pyama

Is je haar leuk geworden Hanke?

Welke kapper ga jij in vredesnaam naar toe waar je nummertjes moet trekken?

da kenne wij nie hier in ons durps stadje.

Saar ik heb nog geen telefoon gehad van het traumacentrum.

Het zal wel laag bezet zijn nu,alle mensen die hun uren op moeten maken.

Na de feestdagen zal ik zelf eens polshoogte nemen.

Liefs!
zal geen spijt meer hebben ...

Slagveld in de super overleefd? Ik moet morgen nog maar neem ook mijn handlanger mee.

Heb je ook iets lekkers voor jezelf gevonden? Stoomvisje is idd altijd wel lekker.

Is wel gezellig zo denk ik, met de kids thuis?

Ik ben van de week ook naar de kapper geweest, maar begin er steeds meer van te balen. Ze heeft het veel te kort geknipt. Kan er niet mee wat ik wil. Doe denk ik een muts op met de kerstdagen.;-)

Wens je alvast fijne kerstdagen, en probeer te genieten!!!

Ik gun het je zo! Dat je geniet van de gezelligheid en het zorgen voor je gasten.

Liefs en een dikke kerst:hug:
he lieve appel.

Ik heb je mail gelezen,je hoeft echt nergens spijt van te hebben hoor.

Laat "niemand'je dat wijs maken.

Ik hoop snel tijd te hebben om je rustig te mailen,is wel een mail waar ik even voor wil gaan zitten.

Je doet het harstikke goed hoor!

Slagveld in da Ah,was vreselijk!

Het was maar goed dat vriend erbij was anders was ik echt door gedraait.

Binnen 5 minuten ging het al haast mis,dus hij heeft mij even aan de kant gezet en een duidelijke strategie (overzicht) afgesproken.

Toen ging het wel.

Een kerstmuts is vreselijk leuk appel!

frummel gaat er zelfs mee slapen , !

Hij vindt het een slaapmuts dus ik heb elke dag een minikerstmannetje in bed liggen.

Wel balen idd van je haar,ik ben zelf altijd erg kritisch op mijn kapsel,dus ik snap dat je het heel vervelend vindt

Hoe kort heb je het dan? echt kort of kan je nog wat tutten met een haarband of speldjes?.

Ik ben heel tevreden over mijn kapsel en de kleur is nu gelukkig wel okè.

Wel wat donker nu,maar dat wordt vast wat lichter door het wassen.

Kids zijn er deze keer niet lang met kerst.

Kerstavond ga ik het gezellig maken.

Wat lekkers,kadootjes en een spel doen met zijn allen.

1e kerstdag gaan we met de kids naar mijn familie om te brunchen en daarna gaan ze naar hun vader tot na het weekend.

2e kerstdag komt vriend zijn familie en ga ik een diner met vriend maken.

Komt vast goed (ik spreek mijzelf even moed in).

Ik wens jou ook goede kerstdagen en veel gezelligheid.

Ga je wat leuks doen?

Liefs (f)
Even nog wat gezeur hoor,

En ja het gaat wèèr over het houden van verhaal.

Het gaat heel goed tussen ons en de laatste tijd maakt vriend steeds meer opmerkingen die wellicht wel in de lijn van houden van ligt,maar dat wordt lijkt het haast opzettelijk vermeden.

Vanavond pakte hij mij vast nam mijn hoofd tussen zijn handen en zei: ik ben heel blij met je....

Dit soort dingen zegt hij steeds meer:

We gaan samen een mooie toekomst in,of ik vind het fijn om bij je te zijn

Hij maakte deze week thee voor mij en zei,als iemand thee voor je maakt houdt hij dan van je? (ik zei ligt eraan of je in de horeca werkt of niet).

Ik word overspoeld met kado's en bloemen,hij zorgt heel goed voor mij,zoekt de intimiteit op.

Kortom....ik blijf in de war met deze signalen.

En daar baal ik dan weer van ,want ik geniet echt wel van het feit dat het zo gaat.

Ik blijf gewoon vreselijk onzeker.

De tranen staan iedere keer in mijn ogen als hij dichtbij komt met zijn ,in mijn ogen, toch liefdevolle gebaren.

Het raakt mij nog steeds zo diep. Het heeft mij echt gebroken en de emoties liggen nog dicht onder de huid.

Wat moet ik er toch allemaal mee?

Ik hoop zo dat er binnenkort therapie inzit voor me.

Ik ben wel met kleine dingetjes bezig.

Ik eet nu sinds twee weken een lunch (tenminste in mijn ogen is dat yoghurt met cruesli en fruit en een kop thee).

En heb af en toe een eetbuivrije dag.

Zelfs al een paar keer niet gebraakt na een eetbui (vreselijk maar ik probeer er tegen te vechten)

Slaapritme gaat vreselijk slecht,het lukt gewoon niet om te slapen.

O ja!

Ik ga eerste kerstdag stoppen met roken!!

En ik heb zinktabletten gekocht van een hoge dosis.

Er bestaat een artikel waarin dat aangeraden wordt voor mensen met een eetstoornis.

Een ernstig tekort aan zink kan eetbuien uitlokken,bovendien geeft dat allerlei vervelende klachten.

Bij een hoge dosis zink,kan dat een stuk verminderen.

Ik ga het maar proberen.
Geen puf voor een uitgebreide reactie, maar ik wil je even zeggen dat ik het geen gezeur vind Iry.

Ik wens je fijne dagen, geniet ervan (f)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven