De mokerslag.....
vrijdag 22 augustus 2008 om 07:14
En nu gaat het licht echt uit bij mij.
Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.
Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,
Dat het over is tussen ons.
Hij houdt niet meer van mij.
Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.
Ik ben kapot.
Ik heb geen enkele kracht meer.
Dit zag ik niet aankomen.
Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.
En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.
Houdt het een keer op voor mij....
Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.
Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,
Dat het over is tussen ons.
Hij houdt niet meer van mij.
Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.
Ik ben kapot.
Ik heb geen enkele kracht meer.
Dit zag ik niet aankomen.
Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.
En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.
Houdt het een keer op voor mij....
woensdag 24 december 2008 om 14:37
Pfff....en ja de stress slaat hevig toe!
Mijn huis is een troep,ik moet nog naar de stad,naar de slijter,kadootjes inpakken,leuke kaartjes erbij schrijven,hapjes maken voor vanavond,de was wegwerken,kasten leegmaken (want die heb ik verkocht en die komen ze vandaag ophalen)
Ik weet niet hoe laat vriend thuis komt.
Ik ben moe en voel lichte paniek opkomen.
En ik moet vooral mijn sigaretten weg leggen mijn lap dichtklappen en gaan opschieten!!
Okè even diep ademhalen.
Mijn huis is een troep,ik moet nog naar de stad,naar de slijter,kadootjes inpakken,leuke kaartjes erbij schrijven,hapjes maken voor vanavond,de was wegwerken,kasten leegmaken (want die heb ik verkocht en die komen ze vandaag ophalen)
Ik weet niet hoe laat vriend thuis komt.
Ik ben moe en voel lichte paniek opkomen.
En ik moet vooral mijn sigaretten weg leggen mijn lap dichtklappen en gaan opschieten!!
Okè even diep ademhalen.
woensdag 24 december 2008 om 20:29
Ik ben helemaal relaxed,iedereen naar boven gestuurd.
En ik heb de kamer helemaal gezellig gemaakt met kaarsen.
Verse cakjes staan op tafel met versierseltjes en slagroom (kan iedereen dadelijk zijn cakeje versieren)
Verse thee en de kadootjes ga ik zo onder de kerstboom leggen.
Ik ben helemaal gelukkig!
Ga ze dadelijk allemaal roepen.
Fijne kerstavond lieverds!!
En ik heb de kamer helemaal gezellig gemaakt met kaarsen.
Verse cakjes staan op tafel met versierseltjes en slagroom (kan iedereen dadelijk zijn cakeje versieren)
Verse thee en de kadootjes ga ik zo onder de kerstboom leggen.
Ik ben helemaal gelukkig!
Ga ze dadelijk allemaal roepen.
Fijne kerstavond lieverds!!

donderdag 25 december 2008 om 01:46
Het was een beetje een chaotisch zooitje vanavond.
Het begon allemaal heel goed.
Maar de kadootjes vielen bij zoon en vriend niet helemaal in de smaak,en hoewel ik zei dat ze het eerlijk mochten zeggen en ik het zou ruilen,was het toch een domper voor mij.
Ik had namelijk veel moeite gedaan om de kado's uit te zoeken,en wilde ze verassen en blij maken.
Maar dat was dus niet gelukt.
Dochter voelde het wel meteen aan wat het met mij deed en redde mij wel door de stemming postief te draaien.
Frummel en dochter waren wel heel blij met het kado.
Ik had nog een familiekado,kaartjes voor een voorstelling,ben ik die vergeten te geven!! (had ze al een tijdje in huis).
Vriend was een beetje stemmig vanavond,ik weet niet waarom.
Hij zei dat hij heel moe was,ik werd er een beetje onzeker van.
Verder was het wel gezellig nadat we eindelijk najib amhali aan de praat hadden (dvd wilde niet afspelen) en we samen voor de tv zaten met hapjes.
Maar het werd het niet helemaal,wel toen iedereen naar bed was nog gezellig met dochter zitten kletsen.
Vriend ging vroeg naar bed,dus ik heb het verder met de kids gezellig gemaakt.
Nou ja....het was niet anders.
Nog even thee en sigaretje en dan naar bed. Morgen moet ik op tijd op.
Liefs!
Het begon allemaal heel goed.
Maar de kadootjes vielen bij zoon en vriend niet helemaal in de smaak,en hoewel ik zei dat ze het eerlijk mochten zeggen en ik het zou ruilen,was het toch een domper voor mij.
Ik had namelijk veel moeite gedaan om de kado's uit te zoeken,en wilde ze verassen en blij maken.
Maar dat was dus niet gelukt.
Dochter voelde het wel meteen aan wat het met mij deed en redde mij wel door de stemming postief te draaien.
Frummel en dochter waren wel heel blij met het kado.
Ik had nog een familiekado,kaartjes voor een voorstelling,ben ik die vergeten te geven!! (had ze al een tijdje in huis).
Vriend was een beetje stemmig vanavond,ik weet niet waarom.
Hij zei dat hij heel moe was,ik werd er een beetje onzeker van.
Verder was het wel gezellig nadat we eindelijk najib amhali aan de praat hadden (dvd wilde niet afspelen) en we samen voor de tv zaten met hapjes.
Maar het werd het niet helemaal,wel toen iedereen naar bed was nog gezellig met dochter zitten kletsen.
Vriend ging vroeg naar bed,dus ik heb het verder met de kids gezellig gemaakt.
Nou ja....het was niet anders.
Nog even thee en sigaretje en dan naar bed. Morgen moet ik op tijd op.
Liefs!

donderdag 25 december 2008 om 02:02
Jammer dat je vriend niet zo in de stemming was.. En dat je daar dan een beetje onzeker door wordt. Want dat hoeft denk ik niet..
Maar verder gelukkig wel een fijne avond gehad toch?
Ook jammer van die kadootjes. En dat ze er niet eerlijk over zijn..
Slaap lekker, ik ga zo ook maar mijn laatste sigaret roken en dan proberen te slapen.
Liefs..
Maar verder gelukkig wel een fijne avond gehad toch?
Ook jammer van die kadootjes. En dat ze er niet eerlijk over zijn..
Slaap lekker, ik ga zo ook maar mijn laatste sigaret roken en dan proberen te slapen.
Liefs..
donderdag 25 december 2008 om 02:13
Wat vervelend appel dat jij ook geen rustige dag hebt gehad.
Op zich ging het best redelijk goed vandaag.
Voooral het kerstavond eten samen was erg gezellig,had het samen met frummel klaargemaakt,vind hij altijd leuk.
Had je stress voor kerst appel?
Of andere redenen.
En kan je nu een beetje ontstressen?
Iets warm's drinken met aandacht helpt soms wel.
Warme thee,of melk met anijs.
Ik bedenk mij net dat ik de kadootjes voor mijn familie nog moet inpakken.Ga ik ondertussen nog maar even doen,scheelt w eer werk en stress morgen ochtend (dan ben ik toch al niet op mijn best)
Liefs,en morgen hopelijk een betere dag voor je.
Op zich ging het best redelijk goed vandaag.
Voooral het kerstavond eten samen was erg gezellig,had het samen met frummel klaargemaakt,vind hij altijd leuk.
Had je stress voor kerst appel?
Of andere redenen.
En kan je nu een beetje ontstressen?
Iets warm's drinken met aandacht helpt soms wel.
Warme thee,of melk met anijs.
Ik bedenk mij net dat ik de kadootjes voor mijn familie nog moet inpakken.Ga ik ondertussen nog maar even doen,scheelt w eer werk en stress morgen ochtend (dan ben ik toch al niet op mijn best)
Liefs,en morgen hopelijk een betere dag voor je.
donderdag 25 december 2008 om 02:16
Ja idd jammer van de kadootjes.
Ze waren juist wel eerlijk,zou het ook zonde vinden als ze dat niet deden en het maar in de kast komt te liggen.
Het was meer dat ik er zelf zo enthousiast over was en veel tijd aan het uitzoeken had besteed,en het toch niet in de smaak viel.
Ik was gewoon een beetje terleurgesteld.
Maar goed,ik zei zelf dat ze eerlijk moesten zijn,dus ik moet niet achteraf zeuren
Ze waren juist wel eerlijk,zou het ook zonde vinden als ze dat niet deden en het maar in de kast komt te liggen.
Het was meer dat ik er zelf zo enthousiast over was en veel tijd aan het uitzoeken had besteed,en het toch niet in de smaak viel.
Ik was gewoon een beetje terleurgesteld.
Maar goed,ik zei zelf dat ze eerlijk moesten zijn,dus ik moet niet achteraf zeuren

donderdag 25 december 2008 om 09:18
Goeiemorgen!
De stress is kerst-stress maar ook wel andere stress helaas.
Heel de dag opgesloten zitten vandaag en morgen weer.
Bah! Het zal ook wel gezellig worden denk ik maar zie er tegen op.
Jij wel een beetje rustig wakker geworden?
Wel grappig, ik heb vannacht ook nog kadootjes ingepakt.
Hond had een paar kadootjes uitgepakt...
Fijne dag vandaag! (F)
De stress is kerst-stress maar ook wel andere stress helaas.
Heel de dag opgesloten zitten vandaag en morgen weer.
Bah! Het zal ook wel gezellig worden denk ik maar zie er tegen op.
Jij wel een beetje rustig wakker geworden?
Wel grappig, ik heb vannacht ook nog kadootjes ingepakt.
Hond had een paar kadootjes uitgepakt...
Fijne dag vandaag! (F)
donderdag 25 december 2008 om 17:35
Hoi lieverds!
Het is vandaag supergoed gegaan!
Heel gezellig,we zijn net thuis,gaan dadelijk iets makkleijks eten en dan vast eten voorbereiden voor morgen.
Daarna ploffen we samen lekker op de bank.
Ik wens jullie ook allemaal nog een fijne avond en morgen ook een hoop gezelligheid.
En voor jullie ook vooral rust!!
Het is kerst,een moment om met je naasten te zijn en te denken aan alle mensen die wat voor je betekend hebben dit jaar en zelf ook in moeilijk tijden zitten.
Dus ,ik denk aan jullie!! en steek een kaarsje aan voor betere tijden voor ons allemaal en innerlijke rust.
Liefs!
Het is vandaag supergoed gegaan!
Heel gezellig,we zijn net thuis,gaan dadelijk iets makkleijks eten en dan vast eten voorbereiden voor morgen.
Daarna ploffen we samen lekker op de bank.
Ik wens jullie ook allemaal nog een fijne avond en morgen ook een hoop gezelligheid.
En voor jullie ook vooral rust!!
Het is kerst,een moment om met je naasten te zijn en te denken aan alle mensen die wat voor je betekend hebben dit jaar en zelf ook in moeilijk tijden zitten.
Dus ,ik denk aan jullie!! en steek een kaarsje aan voor betere tijden voor ons allemaal en innerlijke rust.
Liefs!
vrijdag 26 december 2008 om 01:46
he appel,
Ook nog aan het spoken?
Vanavond beetje rommelen samen voor het eten morgen.
Kregen nog onverwacht visite,dus mijn rustmoment viel weg en die zit ik nu in te halen.
Volgens mij hebben we alles goed op orde voor morgen.
Visite komt pas na 16.00.dus kan de dag rustig beginnen.
Hoe gaat het met jou vandaag?
Heb je nog wat kunnen maken van de kerst?
Ook nog aan het spoken?
Vanavond beetje rommelen samen voor het eten morgen.
Kregen nog onverwacht visite,dus mijn rustmoment viel weg en die zit ik nu in te halen.
Volgens mij hebben we alles goed op orde voor morgen.
Visite komt pas na 16.00.dus kan de dag rustig beginnen.
Hoe gaat het met jou vandaag?
Heb je nog wat kunnen maken van de kerst?

zaterdag 27 december 2008 om 09:25