Napraattopic 67

15-09-2016 13:47 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Oudblond schreef op 28 september 2016 @ 16:20:

Kuikentje, dat doe je keurig! Met bronvermelding. En Yas deed precies wat ze schrijven. Ik hoop dat ze dan ook zo fair zijn om haar ban uit haar geschiedenis te gummen. Maar ik vrees dat de gum hiervoor 'stuk' is.
quote:Grobbekuiken schreef op 28 september 2016 @ 16:20:

[...]

Hahahaha! En dat deed ik er niet eens om, maar nu je het zegt.....

Maar idd. dat zou wel zo eerlijk zijn, anders spreken ze zichzelf behoorlijk tegen.

Edit: ja hoor, gegumd:

[...]

ModeratorViva wijzigde dit bericht op 28-09-2016 16:17 met 99%: Op verzoek van de auteur is toen het bericht verwijderd. Deze vraag was reeds beantwoord. Mvg Moderator Viva forumKijk, daar gaan we al... hier snap ik dus geen ruk van. Van wat dit betekent, bedoel ik.
quote:Hunniebunnie schreef op 28 september 2016 @ 16:28:

[...]

Kijk, daar gaan we al... hier snap ik dus geen ruk van. Van wat dit betekent, bedoel ik. Kennelijk mag het, zolang de originele auteur maar niet begint te klagen begrijp ik eruit.
Dus je mag mij quoten, maar als ik daar achteraf wat van zeg, word jíj gegumd? Bedoel je dat?
Hmmmm....denk dat het voor externe stukken geldt. Neem aan niet voor quoten hier (behalve dan weer van het ene naar het andere topic, dan mag je alleen maar linken geloof ik) niet geldt. Dan ga ik om de haverklap de fout in.
quote:Hunniebunnie schreef op 28 september 2016 @ 16:33:

Dus je mag mij quoten, maar als ik daar achteraf wat van zeg, word jíj gegumd? Bedoel je dat?Volgens mij gaat het om copyright, dus gepubliceerd werk. En onze posts vallen daar niet onder, getuige de ijver waarmee viva forumposts print in haar papieren tijdschrift. (wel met nick erbij, dat wel)
quote:Shiva- schreef op 28 september 2016 @ 13:31:

[...]

Negeert ze je vraag ja? Dan zit je misschien dichter bij de waarheid dan ze zou willen

Een eigen topic vind ik wel positief

Bloedirritant als bepaalde mensen een heel topic overnemen

Daar kan ik me serieus groen aan ergeren

Af en toe moet ik ook denken aan huidprobleem, die was daar ook erg goed in.

Die blauwe mossel is er ook keigoed in.

Pas wou hij nog trouwen. Wel sneu als in de huidige maatschappij je doel is om te trouwen. Zeker voor iemand tegen de 50.
quote:OmeHenk schreef op 28 september 2016 @ 16:39:

[...]

Pas wou hij nog trouwen. Wel sneu als in de huidige maatschappij je doel is om te trouwen. Zeker voor iemand tegen de 50.Nouhouhouw
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 28 september 2016 @ 16:39:

[...]

Volgens mij gaat het om copyright, dus gepubliceerd werk. En onze posts vallen daar niet onder, getuige de ijver waarmee viva forumposts print in haar papieren tijdschrift. (wel met nick erbij, dat wel)WTF? Doen ze dat echt?
quote:Hunniebunnie schreef op 28 september 2016 @ 16:43:

[...]

WTF? Doen ze dat echt?Al zolang het forum bestaat. Staat ook in de voorwaarden waar je mee akkoord bent gegaan.
Zo blij dat topic "dochter woont in slechte buurt" door Mods verwijderd werd Terecht!
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 28 september 2016 @ 16:41:

[...]

Nouhouhouw

en bedenk

quote:Phaedra_ schreef op 28 september 2016 @ 16:46:

[...]

Al zolang het forum bestaat. Staat ook in de voorwaarden waar je mee akkoord bent gegaan.

Och jeej, die kleine lettertjes ook.

Nou ja. Afijn.
quote:Moemoe64 schreef op 28 september 2016 @ 16:46:

Zo blij dat topic "dochter woont in slechte buurt" door Mods verwijderd werd Terecht!Nou zeg, die maakte het wel heel erg bont.

[...]

WTF? Doen ze dat echt?Yep. Joh, het forum is gewild!
quote:Grobbekuiken schreef op 28 september 2016 @ 16:17:

MODERATORVIVA SCHREEF OP 28 SEPTEMBER 2016 @ 15:58:

Beste forummers,

Wat betreft het quoten, kopiëren en linken hier een toelichting van ons (op veler verzoek). Zowel quoten als kopiëren is toegestaan. Het is i.v.m. auteursrechten natuurlijk wel zo netjes als je even de bron noemt en/of een linkje erbij plaatst. Is je quote of kopie van een stuk tekst bijvoorbeeld meer dan 1 alinea lang, dan raden we jullie aan om sowieso te linken (dan heb je ook meteen de bron erbij!). Hopende jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Net geven de Mods deze verklaring over het wel/niet quoten of teksten plaatsen. Ik snap het verschil niet met wat Yasmijn deed en voor gewaarschuwd werd, of begrijp ik er nou weer niks van? "Wel zo netjes" is wat anders dan "Moet!" toch? Heb het wel gevraagd, maar dat zal wel gegumd gaan worden schat ik zo.

He?!

Nee toch?

Een hele tekst plaatsen, ook met bron, was toch onnodig quoten?

Daarom werd die Japke tekst toch weggehaald? Want toen dat verwijderd werd stond er een bron bij maar toch moest het weg.

Was dat dan weer omdat de auteur dat wilde en als de auteur zich niet meldt is het wie zwijgt stemt toe of zo?
quote:Oudblond schreef op 28 september 2016 @ 16:20:

Kuikentje, dat doe je keurig! Met bronvermelding. En Yas deed precies wat ze schrijven. Ik hoop dat ze dan ook zo fair zijn om haar ban uit haar geschiedenis te gummen. Maar ik vrees dat de gum hiervoor 'stuk' is.Nee, Yas had geen bronvermelding.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Eleonora-1 schreef op 28 september 2016 @ 16:51:

[...]

He?!

Nee toch?

Een hele tekst plaatsen, ook met bron, was toch onnodig quoten?

Daarom werd die Japke tekst toch weggehaald? Want toen dat verwijderd werd stond er een bron bij maar toch moest het weg.

Was dat dan weer omdat de auteur dat wilde en als de auteur zich niet meldt is het wie zwijgt stemt toe of zo?Zo begrijp ik het wel ja. Blijft gokken dus.
Nouschi: De mods zeggen dat het 'wel zo vriendelijk is om de bron te vermelden'. Daar lees ik geen verplichting in.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:OmeHenk schreef op 28 september 2016 @ 16:39:

[...]

Pas wou hij nog trouwen. Wel sneu als in de huidige maatschappij je doel is om te trouwen. Zeker voor iemand tegen de 50.

Oja huidprobleem, super irritant

Dat was van hetzelfde laken en pak en de mossel ook brrrrrh

En trouwen is zo 1980

Nee gekheid, maar als je zo teleurgesteld bent in de liefde zoals ze vaak beschrijft dan snap ik niet dat je dan eens echt voor jezelf kiest en aan jezelf gaat werken ipv al die mannen in het kanaal te willen donderen

[...]

WTF? Doen ze dat echt?Ja
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 28 september 2016 @ 16:41:

[...]

Nouhouhouw Ach kom hier
quote:Shiva- schreef op 28 september 2016 @ 16:56:

[...]

Oja huidprobleem, super irritant

Dat was van hetzelfde laken en pak en de mossel ook brrrrrh

En trouwen is zo 1980

Nee gekheid, maar als je zo teleurgesteld bent in de liefde zoals ze vaak beschrijft dan snap ik niet dat je dan eens echt voor jezelf kiest en aan jezelf gaat werken ipv al die mannen in het kanaal te willen donderen

Het is denk ik vooral de angst om met zichzelf alleen te zijn.

Zonder relatie telt ze niet mee of zoiets.
quote:Oudblond schreef op 28 september 2016 @ 16:56:

Nouschi: De mods zeggen dat het 'wel zo vriendelijk is om de bron te vermelden'. Daar lees ik geen verplichting in.

" Is je quote of kopie van een stuk tekst bijvoorbeeld meer dan 1 alinea lang, dan raden we jullie aan om sowieso te linken "

Dus gewoon linken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Oudblond schreef op 28 september 2016 @ 16:56:

Nouschi: De mods zeggen dat het 'wel zo vriendelijk is om de bron te vermelden'. Daar lees ik geen verplichting in.Totdat de auteur begint te klagen, en dan wordt het dus wel weer een probleem i.v.m. auteursrechten denk ik, en mag het verwijderd worden. Had de auteur er verder geen melding van gemaakt was het geen probleem geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven