Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 28 september 2016 om 19:53
quote:-Kia-Ora- schreef op 28 september 2016 @ 19:48:
[...]
Ja, soms zijn ze best grappig.Inderdaad. Maar over sommige dingen kan ik slecht tegen grapjes. Is natuurlijk voor iedereen anders. Maar ik gok aan de hand van het topic dat ik niet de enige was die TO even door het beeldscherm wilde sleuren
[...]
Ja, soms zijn ze best grappig.Inderdaad. Maar over sommige dingen kan ik slecht tegen grapjes. Is natuurlijk voor iedereen anders. Maar ik gok aan de hand van het topic dat ik niet de enige was die TO even door het beeldscherm wilde sleuren
woensdag 28 september 2016 om 19:59
quote:Dormouse schreef op 28 september 2016 @ 19:53:
[...]
Inderdaad. Maar over sommige dingen kan ik slecht tegen grapjes. Is natuurlijk voor iedereen anders. Maar ik gok aan de hand van het topic dat ik niet de enige was die TO even door het beeldscherm wilde sleuren [...]
[...]
Inderdaad. Maar over sommige dingen kan ik slecht tegen grapjes. Is natuurlijk voor iedereen anders. Maar ik gok aan de hand van het topic dat ik niet de enige was die TO even door het beeldscherm wilde sleuren [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-09-2016 20:34
Reden: trollen
Reden: trollen
% gewijzigd
woensdag 28 september 2016 om 20:04
quote:Eleonora-1 schreef op 28 september 2016 @ 19:47:
[...]
Eens hoor.
In een of ander vies studentenhuis ligt men momenteel onophoudelijk dubbel van het lachen.Van Vindicat zeker, in Groningen. Daar waar het tot de mores behoort om bangalijsten de wereld in te werpen en mensen hun hersens in te slaan wegens ontgroening.
[...]
Eens hoor.
In een of ander vies studentenhuis ligt men momenteel onophoudelijk dubbel van het lachen.Van Vindicat zeker, in Groningen. Daar waar het tot de mores behoort om bangalijsten de wereld in te werpen en mensen hun hersens in te slaan wegens ontgroening.
woensdag 28 september 2016 om 20:05
[...]
Je zal wel een perma-ban krijgen. Maar je ego is vast zo groot dat je hier nog leest;
Je bent niet grappig. Verkrachting is niet grappig. Rascisme is niet grappig.
Kom maar terug bijdehand doen als je weet waar je over praat.
En zoek een goede psycholoog. Voor jezelf enzo. Want als je dit IRL uit je strot krijgt heb je dikke kans de verkeerde tegen het lijf te lopen. En hoewel ik er niet rouwig om kan zijn, vind je jezelf vast te goed om de gevolgen te ondervinden.
Je zal wel een perma-ban krijgen. Maar je ego is vast zo groot dat je hier nog leest;
Je bent niet grappig. Verkrachting is niet grappig. Rascisme is niet grappig.
Kom maar terug bijdehand doen als je weet waar je over praat.
En zoek een goede psycholoog. Voor jezelf enzo. Want als je dit IRL uit je strot krijgt heb je dikke kans de verkeerde tegen het lijf te lopen. En hoewel ik er niet rouwig om kan zijn, vind je jezelf vast te goed om de gevolgen te ondervinden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-09-2016 20:38
Reden: quote verwijderd
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
woensdag 28 september 2016 om 20:06
woensdag 28 september 2016 om 20:07
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 september 2016 @ 20:04:
[...]
Van Vindicat zeker, in Groningen. Daar waar het tot de mores behoort om bangalijsten de wereld in te werpen en mensen hun hersens in te slaan wegens ontgroening.
Ik wilde het net zeggen.
In de jaren negentig heb ik er een paar keer voorstellingen gespeeld.
Nog nooit in zo'n smerig hol geweest.
[...]
Van Vindicat zeker, in Groningen. Daar waar het tot de mores behoort om bangalijsten de wereld in te werpen en mensen hun hersens in te slaan wegens ontgroening.
Ik wilde het net zeggen.
In de jaren negentig heb ik er een paar keer voorstellingen gespeeld.
Nog nooit in zo'n smerig hol geweest.
woensdag 28 september 2016 om 20:09
woensdag 28 september 2016 om 20:14
quote:Dormouse schreef op 28 september 2016 @ 20:06:
[...]
Nee, wel een groot litteken op mijn keel door de verkrachting waar jij graag grapjes over maakt.
Krijg je nu een harde piemel ervan dat we op je reageren?
[...]
Nee, wel een groot litteken op mijn keel door de verkrachting waar jij graag grapjes over maakt.
Krijg je nu een harde piemel ervan dat we op je reageren?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 28 september 2016 om 20:18