Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Alle reacties Link kopieren
Hmz.. van ander materiaal dat je gewend bent?

Nee naakt rondlopen is ook weer zoiets en is een beetje koud aan het worden he...

Denk dat je wel veel bekijks zou hebben
Ik leer het ook nooit he.... 3x raden wie ik op zijn initiatief net sprak... te snel conclusies getrokken geloof ik...

Kwam hem tegen, had ik mooi geen zin in dus wilde doorlopen maar in de negeer (terwijl ik officieel niet wist wat er aan de hand was) vond ik erg kinderachtig.

Kort samengevat we hebben een gesprek gehad, ik snap helemaal waarom hij ff zn hoofd er niet bij had maar heb ook duidelijk gezegd dat dit niet erg tactisch was... (Zei hij zelf ook)

Ach ik snap mezelf wel... maar mag soms ook wat meer op mn gevoel vertrouwen geloof ik...
Heb ik iets gemist? Wat was niet tactisch Alice?
"People, what a bunch of bastards"
Ff teruglezen ; ) want ben ff typmoe...
Ah volgens mij heb ik em.

Wel fijn dat je het nu weet. Misschien voor je gemoedsrust wel goed

Maar wel fijn voor je eigen denk ik dat het er nu 'uit' is.
Ja zeker, op zijn initiatief nog wel. Had ik niet helemaal verwacht.

Nu maar even verder kijken hoe serieus hij is hierin...

Wel jammer dat ik toch weer te veel in mn koppie zit te ratelen en daardoor het vooral voor mezelf zo lastig maak...

Straks naar Bridget met een gay-vriendje van mij, zin in!
Je moet je ook niet zo druk maken Alice, heb je alleen jezelf mee. En als je twijfelt of etc dan gewoon rechtuit vragen. Is ook niet makkelijk, maar beter dan in onzekerheid zitten en jezelf gek maken.

Ik jank gewoon nog lekker verder
quote:Keukenkast schreef op 30 september 2016 @ 22:29:

Je moet je ook niet zo druk maken Alice, heb je alleen jezelf mee. En als je twijfelt of etc dan gewoon rechtuit vragen. Is ook niet makkelijk, maar beter dan in onzekerheid zitten en jezelf gek maken.

Ik jank gewoon nog lekker verder

Why? Nog last van rug? Die van mij gaat beter gelukkig...

Ja dat zeiden meer mensen mjah ik was weer eigenwijs zoals gewoonlijk..

Twijfel nog of hij echt oprecht was maar dat zien we wel. (Hij zei letterlijk dat hij het gewoon gezegd had als hij geen interesse meer zou hebben)
Hoe was Bridget? Ik hoor van alle kanten dat hij erg leuk is, maar ik heb er moeite mee dat zij niet meer Bridget is..
quote:Alicemorgan82 schreef op 30 september 2016 @ 23:01:

[...]

Why? Nog last van rug? Die van mij gaat beter gelukkig...

Ja dat zeiden meer mensen mjah ik was weer eigenwijs zoals gewoonlijk..

Twijfel nog of hij echt oprecht was maar dat zien we wel. (Hij zei letterlijk dat hij het gewoon gezegd had als hij geen interesse meer zou hebben)

Ja en ik denk aan die koekkoek...

Haha dus.. alice.. niet meer zo eigewijs zijn.. *wijst met vinger* . En gewoon je gevoel eens uitspreken ipv te gissen en jezelf gek maken. Daar heb je alleen jezelf mee..
quote:Diddie_Boho schreef op 30 september 2016 @ 23:08:

Hoe was Bridget? Ik hoor van alle kanten dat hij erg leuk is, maar ik heb er moeite mee dat zij niet meer Bridget is..

??? Was wel weer Rene Zellweger hoor!

Ja was werkelijk weer hylarisch , alleen persoon met wie ik was de enige man maar dat vond ie zelf vooral erg komisch .

(1,5 want ik ben qua innerlijk een halve vent )

Ja idd... mw stemband heeft haar lesje wel weer geleerd... (ik neem nog ff geen initiatief, ff kijken of die echt oprecht is)
Wahah ik ben heel benieuwd! Ik ga binnen kort ook. De boeken zijn ook zo leuk hahah.

Jawel wel Rene Zellweger, maar inclusief een hoop cosmetische chirurgie waardoor ze er nu niet meer uitziet (mijn bescheiden mening).

Ik heb zojuist twee uur geskyped met mijn ex.. en het was verdorie nog gezellig ook..

Goed slaap lekker dames!
Nou dat zullen wel roddels en geruchten zijn want dat is mij niet opgevallen.... ik zag gewoon Bridget...

Tisbaa alaa ger dames!
Yeeeeeeaaahhhh het is uno oktober, ik heb het officieel gehaald: een heel jaar geen druppel alcohol gedronken!!!

Ikke isse trots!
quote:Alicemorgan82 schreef op 01 oktober 2016 @ 00:26:

Yeeeeeeaaahhhh het is uno oktober, ik heb het officieel gehaald: een heel jaar geen druppel alcohol gedronken!!!

Ikke isse trots!Wow wat knap! Goed gedaan joh.. daar kan ik nog wel een puntje aan zuigen. Waardoor had je besloten dat je dat ging doen?
Ik moest wel eigenlijk, ik ben een probleemdrinker en het begon uit de hand te lopen.

Kijk ik ben prima met alcohol, zolang ik het niet drink .

Dan kun je er beter helemaal afblijven. (En dat is nog niet zo makkelijk, je krijgt een hoop gezeik van anderen aangezien het zo normaal is, en je gebruikt het als verdovend middel op momenten dat je je niet fijn voelt)
quote:Alicemorgan82 schreef op 01 oktober 2016 @ 00:26:

Ikke isse trots! echt super van je!! Kun je echt trots op zijn
Jaaaaaaa ben ik ook, blij ook!! ( en mn lichaam ook!)

Ik ga morgen uit eten met mijn moeder om het te vieren!
quote:Keukenkast schreef op 30 september 2016 @ 13:17:

Hmz.. van ander materiaal dat je gewend bent?

Nee naakt rondlopen is ook weer zoiets en is een beetje koud aan het worden he...

Denk dat je wel veel bekijks zou hebben

nah tis meer omdat het schuurt en dan gaat het jeuken en brande nah nog 1 dagje.

goedzo Alice toppie meid
Ai.. klinkt niet fijn! Hopelijk heeft de huisarts snel de oorzaak gevonden en een oplossing.
Dank dank!

Het regent en onweert hier, ik heb het koud en ik ben moe en sloom...

(En ontopic )

Nijn: wat vervelend van de bultjes! Lijkt me allergie, bijvoorbeeld een nieuwe bodlylotion, of wasmiddel of zoiets?

Ff niks erop smeren, ook geen bodylotion en ff geen douchegel gebruiken.

En bij de drogist zijn anti allergiepillen te krijgen.
Onweer

Verder kan ik je de hand schudden, ook moe, sloom en koud.

Heb al een lekker dik vest aan en mn fouten sokken.
nh hier is ff rustig toen ik bijna thuis begon het regenen en donderen gelukkig niet hard anders was ik de AH gaan pitten.

nh ik heb sowiso allegrie pillen maar vertrouw het niet en ja de afspraak staat nu al, plus heb een nieuwe huisarts sinds een jaar en heb haar nog niet ontmoet.
Goed idee Nijn.

Ik heb mn outfit inmiddels ook veranderd in een slobberbroek, vest en sloffies.

En thee, met chips

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven