Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
WAt zijn jullie knap met de avators!!!
Amalia, sterkte morgen met het afscheid van Bomba .
quote:Maleficent schreef op 20 december 2008 @ 16:02:

Leuke avatar Star! Ja had zomaar ineens inspiratie
quote:amalia schreef op 20 december 2008 @ 17:14:

WAt zijn jullie knap met de avators!!!Je doet het expres hè?
..
Het is gelukt Rissie, je hebt een avatar!
Stressed is just desserts spelled backwards
Zet ze meteen even kerstmutsjes op Mal
Haha Mal heeft een nieuw bijbaantje!

Eten al klaar Mal? Ik heb reuze trek.

Is je vriend al weer beter Star?

Succes morgen Amaal, zal niet leuk zijn.. Ga je hem alleen wegbrengen?
goedemiddag,

even een up date vanuit het koude noorden. Mark en Anne zijn echt snot verkouden. Met mark naar e dokter geweest, volgens hem was het pseudo krupp, maar eigenwijze ik denk van niet. Hij is niet heel erg benauwd, zit alleen erg vol. Anne heb ik vorige nacht op mijn borst gelegd om toch nog te kunnen slapen. Arm schaapje. Martinus heeft zijn rib gescheurd. Hij was aan het kracht zetten op zijn werk, en toen hoorde die het scheuren. Hij moet rustig aan doen, is alleen wel naar het werk. 's nachts heeft ie er het meest last van, omdat ie er dan op gaat liggen. Verder hebben we woensdag zijn pake begraven. Toch nog onverwacht overleden. Hij knapte net weer heel erg op. Ik herkende hem helemaal niet in wat er verteld werd, maar kon hem ook niet zo goed.

Gister wilde ik Anne boven laten slapen 's avonds. Wat een drama! Anne huilde mark wakker (die perse met een open deur wil slapen) Dus om kwart voor 10 Anne maar weer naar beneden en in de wandelwagenbak. Had ik ze stil om kwart voor 10, stapt m binnen (was op kerstborrel geweest) Dus wilde mark naar beneden nog even met mark knuffelen...Half 11 was het rust in de tent, eindelijk! Dus vanavond lig ik anne weer in haar bakje en die til ik wel weer mee naar boven. Ze lieten ons wel lekker slapen tot half 9.

Als het lukt kom ik vanaaf nog even reageren, mark eist me weer op.....
quote:Maleficent schreef op 20 december 2008 @ 17:41:

Het is gelukt Rissie, je hebt een avatar!hihi dat wilde ik idd even zien. Nu nog een tekst onder mijn berichtjes.... Volgende missie;-)
Vent is nog steeds een zeehondje Juud

Eet je vanavond bij Mal Juud? Veel plezier, gezellig!
Mart heeft z'n piemel ontdekt en ik word er gek van. Hij wist natuurlijk al dat hij er een had en dat was altijd al reuze interessant maar nu loopt hij het liefst de hele dag aan dat ding te friemelen, bloot! Hij kleedt zichzelf om de haverklap uit en als ik dan beneden ben zit ie weer naakt op de bank . Nou ja misschien wordt hij nu ook wel een keer zindelijk.
Zielige vent heb jij! Je zorgt toch wel goed voor hem he! Zieke mannen zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeel zielig!

Ja we gaan bij Mal en M. eten. Ik heb alleen geen idee hoe laat Vent thuis is want die neemt niet op, heel irritant.
Ris! stoere avator!!! Het komt hier nog eens allemaal goed

Ai, zieke kindjes, sterkte daar! Auauaua, gescheurde rib?!?!? Klinkt heeeel naar....

Juud, nu pas de piemel ontdekt Ik word af en toe gek van dat ding. Gelukkig doet hij niet zelf zijn broek naar beneden, maar zodra hij bloot is zit hij eraan te frunniken, en loopt ie met een halve erectie... nogal gek bij een kind van 2 haha. Ik was echt in shock toen ik dat voor het eerst zag, maar volgens lief is het heel normaal (en die is een jongetje dus kan het weten).

Nou, hier een zeurderige Berend, die ga ik wat aandacht geven.

Ik vind die gepimpte avators wel errug stoer, wil het ooooook!!!
Geweldige avatars!! Echt super.

En jaaaaaaah, ik heb een Nijntje-kerststal! Wat een leuk pakketje was dat Compu, ik ben er echt heel erg blij mee. Ik wilde net even relaxen vanmiddag en mijn tijdschrift was niet bezotgd dus ik baalde, maar toen kwam jouw pakketje. Echt een verrassing en heel erg bedankt .

Rissie, beterschap voor de kindjes. Pseudo Krupp hoor je wel hoor, dat blaft echt als een zeehond. .

Amalia, veel sterkte morgen.

Ik ga weer, vent is thuis en ik moet morgen heel erg vroeg weg met die kersttrein door Jinnystad. Doei en een fijne avond!
Oh, wat fijn te lezen!! Ik zat er de hele tijd over na te denken en te balen dat het er nog niet was. Maar nu dan toch. Veel plezier ermee!! X
Wat een kerstgedachte hier toch weer...
quote:Juud_ schreef op 20 december 2008 @ 17:59:

Zielige vent heb jij! Je zorgt toch wel goed voor hem he! Zieke mannen zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeel zielig!

Ja we gaan bij Mal en M. eten. Ik heb alleen geen idee hoe laat Vent thuis is want die neemt niet op, heel irritant.

Nou hopelijk zit je nu niet meer te wachten

Ja hoor, koppie thee kan hij van me krijgen, lief hè?

Hier nog een kleine naaktloper én aanzichzelffrunniker
Veel plezier in het treintje morgen Jin, klinkt leuk.
Amalia, laatste nachtje met Bomba in de mand.. Hou je taai morgen meis.

Star, doen dames dat ook dan?? Zelfs de sophisticated ones?

(vast verkeerd gespeld haha)
Ik zie geen foute spelling

Ik zal 'm maar niet inkoppen hè?
Ben nu al erg sip ja... Maar hij gaat het zo onwijs goed en leuk krijgen!!! Helemaal top toch voor hem?
Amaal: succes morgen meid! Voor het beestje het beste!

Mal: Ah bedankt! Heb alleen geen idee wat ik precies wil, en wil het dan eigenlijk ook nog zelluf doen

Juud moest even hardop grinniken om jouw ventje. Zag het even voor me. Mijne frunnikt ook alleen in bad en zo...

Mal en Juud en aanhangers: veel plezier vanaaf!

Jin: veel plezier morgen in de kersttrein! Alles goed verder?

Ris: ai dat klinkt niet fijn, zieke kinders en man met gescheurde rib. Brrr...

Mamax: ik zie je morgenochtend!!!

Oh ja: heb Fiekes haar geknipt. Foto's op de site. Moet er zooooooo aan wennen. Nu is ze opeens blond en korter en het staat pittig hoor, maar ze heeft echt een heel ander gezicht. Bij kdv herkenden ze haar niets eens direct zeiden ze... (van de wisseldienst zeg maar, dus die iets later begonnen.) Nou ja het zal wel wennen, maar ik hoop wel snel!
Was erg gezellig gisteren met Juud en Juudman! Nu ben ik alweer alleen thuis met Mr j want M moest al heel vroeg weg omdat hij moet werken op een kerstmarkt (proberen nieuwe klanten te werven). Maar om 11 uur ofzo komt zus met neefje.

Gisteren kregen we trouwens een brief van de gehoortest die is gedaan met Jonathan op het KDV, die was op het oude adres gekomen. En daar stond in dat ze een vermoeden hebben dat zijn linkeroor slechter is geworden. En dat hij zachte praattonen niet hoort. Maar ik weet niet goed hoe betrouwbaar dat is omdat hij de volgende dag al weer ziek was. Dus ik denk dat we binnenkort toch die hele lange test moeten doen in het zkhs. Klinkt een beetje stom maar ik zou best opgelucht zijn als het daardoor komt dat Jonathan niet praat. Omdat dr S steeds zegt dat dat zorgelijk is qua ziektebeeld zeg maar. Dan is het misschien met een gehoorapparaatje wel opgelost. Nou ja, weer afwachten maar.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hopelijk is dat het Mal!!!!

Goeiemorgen trouwens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven