Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Als ik haar was, had ik er toch even een paar regeltjes aan gewijd denk ik.

Natuurlijk heeft niemand de plicht om dagelijks te schrijven, maar van 50 berichten naar een week niks is wel opvallend. Zeker na de heisa die Missie er over afriep.

Maakt mij ook niet veel uit hoor, ze moet lekker doen hoe zij het wil, maar het verbaasde me gewoon.
Het verbaasde me niks omdat het al een keer of 5 zo gegaan is.

Madam is gepikeerd en vertrekt boos. En stampt weer binnen als ze afgekoeld is. Al dan niet met nieuwe nick.
quote:Barbaa schreef op 01 oktober 2016 @ 17:05:

Natuurlijk heeft niemand de plicht om dagelijks te schrijven, maar van 50 berichten naar een week niks is wel opvallend. Zeker na de heisa die Missie er over afriep.

Maakt mij ook niet veel uit hoor, ze moet lekker doen hoe zij het wil, maar het verbaasde me gewoon.Is ook gebeurd volgens mij, had te maken met haar werk.
En idd, is al vaker zo gegaan.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 oktober 2016 @ 17:07:

Madam is gepikeerd en vertrekt boos. En stampt weer binnen als ze afgekoeld is. Al dan niet met nieuwe nick.

Dit.

En dat niemand schrijfplicht heeft.
quote:Grobbekuiken schreef op 01 oktober 2016 @ 17:08:

[...]

Is ook gebeurd volgens mij, had te maken met haar werk.Inderdaad en dat dat even iets meer prioriteit had dan het vivaforum is vrij logisch.
quote:Barbaa schreef op 01 oktober 2016 @ 16:52:

En verder doet iedereen alsof het doodnormaal is dat Cookie inderdaad na een weekje ongeveer weer terug is en doet alsof er niks aan de hand is?

Goed dat ik het weet, dan ga ik even een krukje zoeken voor die grote roze olifant die midden in de kamer staat.

Wat was er aan de hand dan? Ze vroeg zelfs nog een soort van advies in haar laatste posts en daar werd heel goed op gereageerd.

Moet je het hier ook al melden als je een week afwezig bent?
Life is short. Eat dessert first.

Maakt mij ook niet veel uit hoor, ze moet lekker doen hoe zij het wil, maar het verbaasde me gewoon.

Blijkbaar maakt het je wel uit gezien je posts.

Als iemand niet post is dat haar of zijn goed recht, net als er wel of niet iets over schrijven. Als er een reden voor iets en diegene wil dat graag delen lees ik het wel
Je bent zelf een theepot
quote:doornroosje9 schreef op 01 oktober 2016 @ 17:14:

[...]

Wat was er aan de hand dan? Ze vroeg zelfs nog een soort van advies in haar laatste posts en daar werd heel goed op gereageerd.

Moet je het hier ook al melden als je een week afwezig bent?Nee hoor.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 oktober 2016 @ 17:07:

Dat mag toch? Heb ik ook wel eens gedaan.

Wat een gezeur.
quote:Phaedra_ schreef op 01 oktober 2016 @ 17:17:

[...]

Nee hoor.Door 'ons' hè. Er werd toch goede raad gegeven? Vond ik iig toch.
Nou Cookie, welkom terug dan maar weer
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 oktober 2016 @ 17:18:

[...]

Dat mag toch? Heb ik ook wel eens gedaan.

Wat een gezeur.

Hoho. Dat zeg ik toch juist. Geen meldplicht enzo. En dat het me niet verbaasd omdat..

Waarom je mij dan quote?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 oktober 2016 @ 17:20:

[...]

Hoho. Dat zeg ik toch juist. Geen meldplicht enzo. En dat het me niet verbaasd omdat..

Waarom je mij dan quote?Om dat jij de laatste was die het erover had . Verder niks naar jou hoor, ben je gek

Maakt mij ook niet veel uit hoor, ze moet lekker doen hoe zij het wil, maar het verbaasde me gewoon.Je had gewoon gehoopt dat de rel weer verder zou gaan bedoel je? Zeg dat dan gewoon.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 oktober 2016 @ 17:20:

[...]

Waarom je mij dan quote?Omdat jij altijd zit te zeiken natuurlijk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zie me al, dat ik me moet komen verantwoorden als ik een keer een weekje weggebleven ben. Dan bleef ik meteen helemaal weg ook. Wat een idioterie.
Ik was vanmiddag weg maar ben er weer hoor. Straks even eten en daarna ben ik er weer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 01 oktober 2016 @ 17:23:

[...]

Omdat jij altijd zit te zeiken natuurlijk Tja. Daar zit wat in. Zeiken is my middlename.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 oktober 2016 @ 17:24:

Ik zie me al, dat ik me moet komen verantwoorden als ik een keer een weekje weggebleven ben. Dan bleef ik meteen helemaal weg ook. Wat een idioterie.Wel zo netjes hoor. Wat voor moeite is het nou?
quote:Nouschi schreef op 01 oktober 2016 @ 17:24:

Ik was vanmiddag weg maar ben er weer hoor. Straks even eten en daarna ben ik er weer.Maar wel meteen terugkomen he? En als je niet meteen terugkomt omdat je moest poepen of zo, wel even een paar regeltjes wijden he?

Ik was vanmiddag weg maar ben er weer hoor. Straks even eten en daarna ben ik er weer.En waar was je vanmiddag?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik ben even naar een ander topic hoor.
quote:Nouschi schreef op 01 oktober 2016 @ 17:26:

Ik ben even naar een ander topic hoor.Welk topic?

Ik was vanmiddag weg maar ben er weer hoor. Straks even eten en daarna ben ik er weer.Hoelaat is 'straks' precies? Dan noteer ik het even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven