Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:05
Als ik haar was, had ik er toch even een paar regeltjes aan gewijd denk ik.
Natuurlijk heeft niemand de plicht om dagelijks te schrijven, maar van 50 berichten naar een week niks is wel opvallend. Zeker na de heisa die Missie er over afriep.
Maakt mij ook niet veel uit hoor, ze moet lekker doen hoe zij het wil, maar het verbaasde me gewoon.
Natuurlijk heeft niemand de plicht om dagelijks te schrijven, maar van 50 berichten naar een week niks is wel opvallend. Zeker na de heisa die Missie er over afriep.
Maakt mij ook niet veel uit hoor, ze moet lekker doen hoe zij het wil, maar het verbaasde me gewoon.
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:08
quote:Barbaa schreef op 01 oktober 2016 @ 17:05:
Maakt mij ook niet veel uit hoor, ze moet lekker doen hoe zij het wil, maar het verbaasde me gewoon.Is ook gebeurd volgens mij, had te maken met haar werk.
Maakt mij ook niet veel uit hoor, ze moet lekker doen hoe zij het wil, maar het verbaasde me gewoon.Is ook gebeurd volgens mij, had te maken met haar werk.
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:10
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:14
quote:Barbaa schreef op 01 oktober 2016 @ 16:52:
En verder doet iedereen alsof het doodnormaal is dat Cookie inderdaad na een weekje ongeveer weer terug is en doet alsof er niks aan de hand is?
Goed dat ik het weet, dan ga ik even een krukje zoeken voor die grote roze olifant die midden in de kamer staat.
Wat was er aan de hand dan? Ze vroeg zelfs nog een soort van advies in haar laatste posts en daar werd heel goed op gereageerd.
Moet je het hier ook al melden als je een week afwezig bent?
En verder doet iedereen alsof het doodnormaal is dat Cookie inderdaad na een weekje ongeveer weer terug is en doet alsof er niks aan de hand is?
Goed dat ik het weet, dan ga ik even een krukje zoeken voor die grote roze olifant die midden in de kamer staat.
Wat was er aan de hand dan? Ze vroeg zelfs nog een soort van advies in haar laatste posts en daar werd heel goed op gereageerd.
Moet je het hier ook al melden als je een week afwezig bent?
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:16
Blijkbaar maakt het je wel uit gezien je posts.
Als iemand niet post is dat haar of zijn goed recht, net als er wel of niet iets over schrijven. Als er een reden voor iets en diegene wil dat graag delen lees ik het wel
Blijkbaar maakt het je wel uit gezien je posts.
Als iemand niet post is dat haar of zijn goed recht, net als er wel of niet iets over schrijven. Als er een reden voor iets en diegene wil dat graag delen lees ik het wel
Je bent zelf een theepot
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:18
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:22
Maakt mij ook niet veel uit hoor, ze moet lekker doen hoe zij het wil, maar het verbaasde me gewoon.Je had gewoon gehoopt dat de rel weer verder zou gaan bedoel je? Zeg dat dan gewoon.
Maakt mij ook niet veel uit hoor, ze moet lekker doen hoe zij het wil, maar het verbaasde me gewoon.Je had gewoon gehoopt dat de rel weer verder zou gaan bedoel je? Zeg dat dan gewoon.
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:23
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 oktober 2016 @ 17:20:
[...]
Hoho. Dat zeg ik toch juist. Geen meldplicht enzo. En dat het me niet verbaasd omdat..
Waarom je mij dan quote?Omdat jij altijd zit te zeiken natuurlijk
[...]
Hoho. Dat zeg ik toch juist. Geen meldplicht enzo. En dat het me niet verbaasd omdat..
Waarom je mij dan quote?Omdat jij altijd zit te zeiken natuurlijk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:25
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 oktober 2016 @ 17:24:
Ik zie me al, dat ik me moet komen verantwoorden als ik een keer een weekje weggebleven ben. Dan bleef ik meteen helemaal weg ook. Wat een idioterie.Wel zo netjes hoor. Wat voor moeite is het nou?
Ik zie me al, dat ik me moet komen verantwoorden als ik een keer een weekje weggebleven ben. Dan bleef ik meteen helemaal weg ook. Wat een idioterie.Wel zo netjes hoor. Wat voor moeite is het nou?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:25