Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:40
quote:Nouschi schreef op 01 oktober 2016 @ 17:35:
[...]
Op naar het stamcafé! Een warm bad voor je.
Jah.... en er is nog een topic he? Kan ook.
Was Anky daar om kunstjes te laten zien? Of ging ze alleen op de foto?
[...]
Op naar het stamcafé! Een warm bad voor je.
Was Anky daar om kunstjes te laten zien? Of ging ze alleen op de foto?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:40
quote:Nouschi schreef op 01 oktober 2016 @ 17:31:
[...]
Museumplein, bij de paarden. Dochter is op de foto gegaan met Anky!Dat lijkt me voor een paardenmeisje de coolste ervaring ooit (voorlopig in elk geval).
[...]
Museumplein, bij de paarden. Dochter is op de foto gegaan met Anky!Dat lijkt me voor een paardenmeisje de coolste ervaring ooit (voorlopig in elk geval).
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:41
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:41
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:44
Oké, duidelijk. Vooral niet melden dat iets je verbaast.... Check.
Dat ze die forum regels niet ook ff vooraf duidelijk maken
Het is natuurlijk doodnormaal dat iemand stampvoetend vertrekt, via een vriendinnetje alles nog eens extra op de spits drijft en dan vervolgens weer binnenloopt of er niks gebeurd is. Dom dat ik dat niet meteen doorhad. Maar ik leer dagelijks bij hier.
Het is natuurlijk doodnormaal dat iemand stampvoetend vertrekt, via een vriendinnetje alles nog eens extra op de spits drijft en dan vervolgens weer binnenloopt of er niks gebeurd is. Dom dat ik dat niet meteen doorhad. Maar ik leer dagelijks bij hier.
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:46
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:49
quote:Barbaa schreef op 01 oktober 2016 @ 17:44:
Het is natuurlijk doodnormaal dat iemand stampvoetend vertrekt, via een vriendinnetje alles nog eens extra op de spits drijft en dan vervolgens weer binnenloopt of er niks gebeurd is. Dom dat ik dat niet meteen doorhad. Maar ik leer dagelijks bij hier.Jij bent 39 minuten weg geweest. Verklaring graag???
Het is natuurlijk doodnormaal dat iemand stampvoetend vertrekt, via een vriendinnetje alles nog eens extra op de spits drijft en dan vervolgens weer binnenloopt of er niks gebeurd is. Dom dat ik dat niet meteen doorhad. Maar ik leer dagelijks bij hier.Jij bent 39 minuten weg geweest. Verklaring graag???
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:49
Ohhh, ik was even vergeten dat in de forumregels staat dat je iemand altijd gelijk moet geven
Prima als jij je daarover verbaast, het lijkt me ook prima om daar antwoord op te kunnen geven
Ohhh, ik was even vergeten dat in de forumregels staat dat je iemand altijd gelijk moet geven
Prima als jij je daarover verbaast, het lijkt me ook prima om daar antwoord op te kunnen geven
Je bent zelf een theepot
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:50
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het is natuurlijk doodnormaal dat iemand stampvoetend vertrekt, via een vriendinnetje alles nog eens extra op de spits drijft en dan vervolgens weer binnenloopt of er niks gebeurd is. Dom dat ik dat niet meteen doorhad. Maar ik leer dagelijks bij hier.Soms is dat doodnormaal , maar het mag je best verbazen hoor.
Het is natuurlijk doodnormaal dat iemand stampvoetend vertrekt, via een vriendinnetje alles nog eens extra op de spits drijft en dan vervolgens weer binnenloopt of er niks gebeurd is. Dom dat ik dat niet meteen doorhad. Maar ik leer dagelijks bij hier.Soms is dat doodnormaal , maar het mag je best verbazen hoor.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
quote:Enn schreef op 01 oktober 2016 @ 17:40:
[...]
Was Anky daar om kunstjes te laten zien? Of ging ze alleen op de foto?Kunstjes kunstjes? Demonstratie dressuur!
[...]
Was Anky daar om kunstjes te laten zien? Of ging ze alleen op de foto?Kunstjes kunstjes? Demonstratie dressuur!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 1 oktober 2016 om 17:51
zaterdag 1 oktober 2016 om 18:16
Het is natuurlijk doodnormaal dat iemand stampvoetend vertrekt, via een vriendinnetje alles nog eens extra op de spits drijft en dan vervolgens weer binnenloopt of er niks gebeurd is. Dom dat ik dat niet meteen doorhad. Maar ik leer dagelijks bij hier.Na een paar keer kijk je er niet meer van op zeg maar.
Het is natuurlijk doodnormaal dat iemand stampvoetend vertrekt, via een vriendinnetje alles nog eens extra op de spits drijft en dan vervolgens weer binnenloopt of er niks gebeurd is. Dom dat ik dat niet meteen doorhad. Maar ik leer dagelijks bij hier.Na een paar keer kijk je er niet meer van op zeg maar.
zaterdag 1 oktober 2016 om 18:17