Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hier schijnt de hele ochtend de zon al en er is geen wolkje te bekennen
quote:Philae schreef op 01 oktober 2016 @ 12:05:

[...]

En heb je dat ook

Alsof..... alsof.

Nee, dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:YellowDiamond schreef op 01 oktober 2016 @ 12:00:

Hier begint de zon ook langzaam te komen maar toch kruip ik mijn nest weer even in want ik heb een pesthumeur.Hoe komt dat?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 01 oktober 2016 @ 12:20:

[...]

Hoe komt dat?

Gewoon een rottige dag vandaag,vandaag precies 2 jaar geleden dat ik nogal naar nieuws kreeg..

Gewoon zo'n dag waarvan je hoopt dat hij snel weer voorbij is..
quote:YellowDiamond schreef op 01 oktober 2016 @ 12:45:

[...]

Gewoon een rottige dag vandaag,vandaag precies 2 jaar geleden dat ik nogal naar nieuws kreeg..

quote:Cookielyon schreef op 30 september 2016 @ 23:20:

[...]

Echt waar?

Ja, echt Ik mocht van mijn ouders niet uitgaan en toen het wel mocht hoefde het voor mij niet meer. Soms wel het idee iets gemist te hebben, maar ach.

Hoe is de Open Huizendag gegaan?
quote:duende12 schreef op 01 oktober 2016 @ 12:48:

[...]

Dankjewel..

[...]

quote:Dormouse schreef op 01 oktober 2016 @ 00:56:

Ik geef het op

Niet gelukt, he?

quote:Nicotientje schreef op 01 oktober 2016 @ 13:34:

[...]

Dankje buuf,we moeten snel maar eens weer een flesje of 2glaasje rosé gaan drinken
quote:duende12 schreef op 01 oktober 2016 @ 12:56:

[...]

Ja, echt Ik mocht van mijn ouders niet uitgaan en toen het wel mocht hoefde het voor mij niet meer. Soms wel het idee iets gemist te hebben, maar ach.

Hoe is de Open Huizendag gegaan?Hee, ja wel goed. We zijn net weer thuis. Ik heb wel een heerlijke citroen maanzaad cake gehad goddelijk. Bij 1 huis zag de buitenkant er mooi uit maar de inrichting was afschuwelijk. Op foto's ziet het er toch anders uit dan in het echt. Ik weet nu ook weer waarom ik ook alweer een hekel had aan vitrages voor de ramen. Doe mij maar rolgordijnen en alles open en wijd graag.
quote:Star schreef op 01 oktober 2016 @ 08:12:

[...]

Derde en vierde teen van je voet aan elkaar tapen. Wondermiddel.Ja, die ken ik

Hier begint de zon ook langzaam te komen maar toch kruip ik mijn nest weer even in want ik heb een pesthumeur.
quote:Cookielyon schreef op 01 oktober 2016 @ 14:24:

[...]

Hee, ja wel goed. We zijn net weer thuis. Ik heb wel een heerlijke citroen maanzaad cake gehad goddelijk. Bij 1 huis zag de buitenkant er mooi uit maar de inrichting was afschuwelijk. Op foto's ziet het er toch anders uit dan in het echt. Ik weet nu ook weer waarom ik ook alweer een hekel had aan vitrages voor de ramen. Doe mij maar rolgordijnen en alles open en wijd graag.Maar gelukkig kun je de inrichting zelf veranderen. Een huis koop je vaak zonder inrichting gelukkig

Hier begint de zon ook langzaam te komen maar toch kruip ik mijn nest weer even in want ik heb een pesthumeur.
quote:simbalabimba schreef op 01 oktober 2016 @ 11:54:

[...]

Dat is gerust vroeg te noemen. Of had je al heel jong verkering?

Of mocht je verkering mee naar binnen?Ik vond het destijds inderdaad vroeg.

Ik was 16 jaar, 17 jaar, 18 jaar, 19 jaar.

Verkering moest mee naar binnen.

Maar als ik nou zou mogen kiezen, tussen klokslag 23:00 thuis, of tot de ochtend in een nachtclub? Dan vind ik 23:00 een prima tijd voor een jonge griet.
LOEP ME MAAR aub.
quote:prada schreef op 01 oktober 2016 @ 14:26:

[...]

Jij kunt je die dag ook nog wel herinneren toch?
quote:Cookielyon schreef op 01 oktober 2016 @ 14:27:

[...]

Dankje cookie..

Hier begint de zon ook langzaam te komen maar toch kruip ik mijn nest weer even in want ik heb een pesthumeur.Was je vanmorgen met het verkeerde been uit bed gestapt? En let je er straks wel op dat je dan met het goede been uit bed stapt?
LOEP ME MAAR aub.
quote:Cookielyon schreef op 01 oktober 2016 @ 14:24:

[...]

Hee, ja wel goed. We zijn net weer thuis. Ik heb wel een heerlijke citroen maanzaad cake gehad goddelijk. Bij 1 huis zag de buitenkant er mooi uit maar de inrichting was afschuwelijk. Op foto's ziet het er toch anders uit dan in het echt. Ik weet nu ook weer waarom ik ook alweer een hekel had aan vitrages voor de ramen. Doe mij maar rolgordijnen en alles open en wijd graag.

Maar even los van de inrichting,was de rest wel mooi?

Keuken badkamer en dat soort dingen?

[...]

Gewoon zo'n dag waarvan je hoopt dat hij snel weer voorbij is..Lees dit nu pas.
LOEP ME MAAR aub.
quote:YellowDiamond schreef op 01 oktober 2016 @ 14:31:

[...]

Maar even los van de inrichting,was de rest wel mooi?

Keuken badkamer en dat soort dingen?Viel wel mee het pakte ons niet zo, hier en daar wat onderhouds probleempjes.
Cookie, dat huis waar je laatst die link van plaatste vond ik erg mooi, zijn jullie daar ook nog in het echie gaan kijken?
quote:duende12 schreef op 01 oktober 2016 @ 12:56:

[...]

Hoe is de Open Huizendag gegaan?Of je had nu ergens spijt van, wie zal het zeggen. Als ik het lees dat men tot 04:00 uur rond hing in nachtclubs, dan heb ik zeker niet het gevoel dat ik iets gemist heb.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven