Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
ik ook..........vandaar dit uitstelgedrag
Hallo!

Ik ben BRAK! Was gisteravond een erg leuke borrel. RP2 heeft ook meegeborreld en dus vrienden van mij ontmoet. Was heel leuk!

Miran, fijn dat je even een kleine samenvatting hebt gemaakt!

Ik reageer later even op iedereen, ga nu naar mn bank toe!
hallo lieverds!

Niet veel tijd, dus even een snelle hoi en zeggen dat ik t geweldig vinden dat jullie zo aan mij op het gala straks denken!

Ben nog brak van kerstborrel gisteravond, al vroeg om huis collegas-proof te maken en kerstsfeeerderig en net terug van een 2-urige sessie bij de kapper (verven en knippen, ga t zelf proberen op te steken). Ga nu even dutje doen om slaapgebrek van van8 beetje in te halen (neeeee geen sex, alleen teveel drank) en daarna nog even stofzuigen en dan het tutuurtje! Om 8 uur verzamelen we bij mij thuis, bubbels ingeslagen, om lopend naar de locatie te gaan. Wel een happening hoor!

Ben alleen beetje nerveus dat meeste collegas voor eerst bij mij thuis komen in mn klushuis dus. Iedereen heeft t zo goed voor elkaar, behalve ik. Zo voelt t nu even. Een collega smste heel lief dat t gaat om de persoon die er woont en niet t huis, maar toch..

Sorry voor mn egopost, ben er morgen weer!

Plezierige avond iedereen!

X
Inderdaad...ik moet nu ook niet in de stad komen met die drukte..

Het is hier ook nog eens Dickensfestijn. Hartstikke leuk enzo, maar mij veel te druk. Je moet er zelfs voor in de rij staan.

Ik ben de deur nog steeds niet uitgeweest. Ik ga zo...De supermarkt is nog tot 20 u open, dus
Xenia...het gaat inderdaad om de persoon en niet om het huis. Het huis kan nog zo mooi zijn maar als er feeks van een heks woont dan is de avond nog niet gezellig!

Vel pleizer dus vanavond, maak je niet te druk en geniet!

Pop...wat leuk dat RP2 heeft meegeborreld! Leuke reacties gehad? Klikte het goed?

Ingel...gezellig weer JC, je 2de thuis als ik het zo hoor Als je het maar gezellig hebt!

Indi...fijn dat je vanavond toch nog weggaat, Wit licht. Laat maar even weten hoe het was!

Miranda..hoe is het met de kerstvoorbereidingen? Al een beetje op gang inmiddels?

TP...veel plezier vanavond!
Xen: heel veel plezier vnvd ! En het gaat indd om de persoon in het huis, die toevallig ook nog eens de mooiste jurk van de avond aan heeft !

Lekker puh !

Geniet ervan !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Xenia veel plezier!! Het komt vast helemaal goed!!

Pop, lekker uitbrakken
WM! Hoe was jouw avond????? En de film??
Nou hier komt mijn positieve verslagje weer van mijn avond en dag met VM.

Hij was hier rond half 7, eten was al bijna klaar. Had zalm uit de oven gemaakt met gebakken aardappeltjes! Hij had het al eens bij mij gegeten maar vond het wederom weer erg lekker.

Toen uiteindelijk met OV naar de film gegaan omdat we daarna wat gingen drinken.

Was onderweg gewoon weer gezellig, ook in de bios gelachen. Film Australia was wel aardig. Film duurt 'bijna 3 uur maar dat had niet gehoeven zeg maar. Ik heb wel 2x een moment gehad van....ok nu is het einde. Maar goed was wel een tranertrekker, niet echt een fim voor VM dus

Daarna besloten niet te gaan drinken maar gewoon naar mijn huis te gaan. Thuis nog even een wijntje en een biertje gedronken en weer heerlijk gaan slapen samen. Goh wat is dat toch heerlijk! (ja ja ja ook de sex is goddelijk )

Vanmiddag zijn we samen nog even naar de Ikea geweest, omdat ex vandaag gaat verhuizen en dus had hij even een tijdelijk tv meubel nodig. Dus die hebben we samen gekocht!

Hij mij daarna thuis afgezet en nu zijn we weer apart

Echt ik ben zo verliefd....... Zucht......
anoniem_72236 wijzigde dit bericht op 20-12-2008 16:41
Reden: spelfautjes ;-)
% gewijzigd
Ex die gaat verhuizen, dat is goed nieuws voor WM. Geeft je hopelijk wat meer rust in je hoofd. Of niet?

Nou ik zit lekker thuis, had eigenlijk een date staan maar die heeft afgebeld. Maar ja, grootste probleem nu is wat moet ik gaan eten want had er niet op gerekend thuis te zijn.
Waarom heeft ze afgebeld BE?

Ik zou vanavond met een vriendin uit eten gaan, maar zij moest plotseling werken. En nu vind ik dat helemaal niet zo erg, aangezien ik nog steeds brakjes ben!
Klinkt heerlijk, WM! En zal wel schelen straks, als ex verhuisd is. Maakt de situatie toch een stuk minder bizar.

Hoe gaat het met de brakke luie weekendmensen? Hier nog zo een.

Gisteravond met PD naar mediamarkt geweest (heb halve winkel leeggekocht ). Daarna veel bankhangen, ik merk dat ik wel steeds kleffer word naar hem toe. Kan gewoon niet van 'm afblijven als ik bij 'm in de buurt ben! Hij is zo lekker warm, en zacht! Mmm!

Ook weer enorm aan de whiskey gezeten midden in de nacht. Foei moz, foei!! :X

Hij kreeg vandaag bezoek en we hadden ons helemaal verslapen, werden uit bed gedeurbeld :O.

En nu heb ik weer migraine. Heb al pillen op, maar het werkt niet. Dus beetje rond aan het suffen in huis.

Miran, ik heb geen twee dates hoor! Ik heb nog niet eens gechat met die verdacht leuke meneer. Wel oneliner geaccepteerd uit nieuwsgierigheid :$, maar echt stiekem twee tegelijk daten is toch niks voor mij. Maar goed, ik hou het deurtje dus enigszins op een kiertje, dat wel. Misschien komt PD wel m'n strot uit straks na die 5 dagen op elkaars lip of juist niet, en dan kan die VLM me vast een stuk minder schelen.

Jammer dat je date heeft afgebeld BE. Eitje bakken straks, of een makkelijk soepje?

En pop rustig avondje, fijn uitbrakken.

En indi luie dag dus ook. Lekker!

En Xen, lukt het al met je haar? Ben zo benieuwd hoe je eruit ziet! Kun je niet een fotootje van je jurk posten?
Sterkte met de Migraine Mozz!

Ze voelde zich niet lekker enzo, weet niet was een beetje wazig verhaal.

Niks eitje bakken! Snackbar zit om de hoek dus daar maar even naartoe gelopen.
Dankje BE.

Klinkt beetje wazig van je date... riekt naar smoesje. Maar andere kant... iemand kan zich ook gewoon echt niet lekker voelen natuurlijk. Geen nieuwe datum geprikt?
*heeft ook trek in patat dankzij BE*
Graag gedaan Mozz.

Patat was wel aardig maar het broodje warm vlees is daar echt verrukkelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nee nog niks nieuws afgesproken, ik zie wel.
Jammer is het toch wel BE, dat ze niet kon vanavond!

Ik ga zo Chinees eten, dat is altijd zo veel, kan ik morgen ook van eten! Haha, ik heb echt vakantie!

Indi, fijn dat je toch wat gaat doen vanavond! En, niet bang zijn om te vervelen hoor! Ik ken dat gevoel wel, veel mensen hebben nooit vakantie als ik vakantie heb, maar ik ben erachter dat ik in mijn eentje met een fles wijn en toastjes en een leuk boek/film me zo heerlijk kan vermaken en ontspannen! Jij kan dat ook! De truc is om dan niet op de bank te gaan denken: was ik maar in de stad/de kroeg/whatever.

Ik lig al de hele dag een beetje op de bak te suffen en lekker na te genieten van de borrel. RP2 is goedgekeurd door mn vrienden, ik werd op een gegeven moment heel blij om hem met een goede vriend een leuk gesprek te zien voeren. En ik vond het ook heel dapper van hem, zo voor de 'ballotagecommissie' te verschijnen!

Grappig was dat een vriendin had gezegd: 'wel goed op Pop passen hoor.' RP2s antwoord: 'Dat zei je vriend ook al.' Ik vind het zo lief dat ze zo op me passen!

Xen, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier vanavond!!!

Mozz, leuk dat de vlinders voor PD toch wel duidelijk aanwezig zijn! En WM helemaal in de vlindertjes! Fijn dat ex nu eindelijk vertrekt, kunnen jullie ook echt lekker verder bouwen met zn tweeen! En mijn vlinders... die zijn zeker aanwezig!
Ah BE, misschien was er we iets dat ze liever niet wilde vertellen, omdat het niet zo tof was: (zware PMS door ongesteldheid, naar bericht van de familie, diarree, een nare uitslag, enz enz)
Mijn avond gaat er ineens heel anders uitzien!

Mijn beste vriendinnetje (met man en kind) belde net, om even een afspraak te maken. Ze blijkt vanavond een verlaat sintfeestje te hebben en gaat daarna de stad in en ik ga ook mee!! Ze had nog niet nagedacht over het feit dat ze dan een heel eind in haar uppie naar huis moest fietsen, dus blijft ze lekker bij mij slapen..!!

Gezellig!!!!!

@Pop: ik kan me inderdaad prima vermaken met een fles wijn en een leuke film

@BE: Klinkt goed dat avondeten van jou!

@Mozz: Beterschap!

@WM: Wat zijn jouw plannen?
gooi er eens een lekker nummertje doorheen!
Wie? Ik????

Ok!

Hallo..trouwens alles goed?

http://nl.youtube.com/watch?v=DKhnmUdmz74
Ik ben weg! Fijne avond allemaal!!
Wat goed Pop, dat RP2 is goedgekeurd! Wel snel al zeg, dat je 'm hebt laten zien! Wel een goed teken Geniet van je vlinders! En van je vakantie!

PD gaat waarschijnlijk met O&N een paar van mijn vrienden zien, ik vind dat echt erg spannend! (ze zijn nogal kritisch, en PD kan soms dus beetje afknapperige dingen doen, waar ik nu beter doorheen kan kijken, maar zij misschien niet... :O )

Indi gezellig dat je toch nog lekker weg gaat straks, en nog gezellig logee ook

Dankjullie voor de lieve woordjes. Mijn migraine is dankzij paardenmiddelen nu wel aan het zakken.
Mozz, het was misschien wel een beetje snel om hem te laten zien, maar het was heel erg leuk! Niet bang zijn dat je vrienden zo reageren, waarschijnlijk zien ze je alleen maar heel erg graag gelukkig, en als ze zien dat hij dat bij jou doet, dan zijn alle 'eigenaardigheden' onbelangrijk! RP2 zou geloof ik ook niet het type zijn wat mensen op het eerste gezicht naast me zouden zetten, maar mijn vrienden waren blij hem te zien en hebben gezien dat hij een leuke kerel is! En ik heb van een vriendin gehoord dat zij even gevraagd had wat hij van mij vond.. Het antwoord was erg lief! JEEEJJ!!

Indi, veel plezier! Lekker stappen vanavond!
Iedereen aan het stappen behalve Pop en moi?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven