Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 21 december 2008 om 19:22
Welkom Misspoez!!
@Miranda:Waren de kerstkransjes lekker? Ik heb er ook nog wat liggen bedenk ik me nu..al heb ik al ongezond genoeg gegeten vandaag..
@Pop: Veel plezier met Gooische vrouwen! ik heb het al op tv gezien..
@Ingel: Fijn dat de verjaardag en het optreden leuk waren!
Ik ben heel blij dat er niet meer gerookt wordt in kroegen en restaurants..vervelend dat het dan wel gebeurd...
En de Foofighters zijn echt goed! Ik wilde een cd downloaden, maar het lukt niet...
@Miranda:Waren de kerstkransjes lekker? Ik heb er ook nog wat liggen bedenk ik me nu..al heb ik al ongezond genoeg gegeten vandaag..
@Pop: Veel plezier met Gooische vrouwen! ik heb het al op tv gezien..
@Ingel: Fijn dat de verjaardag en het optreden leuk waren!
Ik ben heel blij dat er niet meer gerookt wordt in kroegen en restaurants..vervelend dat het dan wel gebeurd...
En de Foofighters zijn echt goed! Ik wilde een cd downloaden, maar het lukt niet...
zondag 21 december 2008 om 19:23
Merk ik op zo''n dagen wel altijd dat ik enorm veel zin heb om iemand te smsen........
Moet me inhouden om net-niet-potentiele, maar wel reagerende mannen uit te nodigen voor een sms-conversatie...
Als jullie begrijpen wat ik bedoel......
Moet me inhouden om net-niet-potentiele, maar wel reagerende mannen uit te nodigen voor een sms-conversatie...
Als jullie begrijpen wat ik bedoel......
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 21 december 2008 om 19:29
Hallo Allemaal,
Ik hoop dat het vanavond lekker gezellig druk wordt op het forum
Gisteravond gezellig met vriendin uiteten geweest. Was met OV dus lekker wijntje (lees fles p.p uiteindelijk) gedronken!
Verder ben ik een beetje teleurgesteld.......
Vriendin waarmee ik morgen heb afgesproken is ziek, kan ze wek niets aan doen....maar toch even balen. Verder andere vriendin die (voor mijn gevoel) niet met mij wilt afspreken.....
Ook heb ik VM uitgenodigd om samen met mij naar een optreden te gaan woensdag, maar hij wilt niet ivm werk....... zucht.......
Ik hoop dat het vanavond lekker gezellig druk wordt op het forum
Gisteravond gezellig met vriendin uiteten geweest. Was met OV dus lekker wijntje (lees fles p.p uiteindelijk) gedronken!
Verder ben ik een beetje teleurgesteld.......
Vriendin waarmee ik morgen heb afgesproken is ziek, kan ze wek niets aan doen....maar toch even balen. Verder andere vriendin die (voor mijn gevoel) niet met mij wilt afspreken.....
Ook heb ik VM uitgenodigd om samen met mij naar een optreden te gaan woensdag, maar hij wilt niet ivm werk....... zucht.......
zondag 21 december 2008 om 19:39
Heeeeeeeeee Wm!
Jammer van je afspraken! Ik ken dat gevoel wel..dat heb ik zelf ook vaak..
En als dan ineens je avond heel anders wordt dan gepland is dat niet zo leuk.
@Ingel: Over welke net-niet-potentiele mannen heb je het?
Ik heb helemaal geen potentiele kandidaat...had wel sjans met een gozer van een jaar of 18 in een leren broek...nee dank je
Jammer van je afspraken! Ik ken dat gevoel wel..dat heb ik zelf ook vaak..
En als dan ineens je avond heel anders wordt dan gepland is dat niet zo leuk.
Ik heb helemaal geen potentiele kandidaat...had wel sjans met een gozer van een jaar of 18 in een leren broek...nee dank je
zondag 21 december 2008 om 19:48
Mijn dag was echt lui!!!!!!
Mijn beste vriendinnetje bleef slapen (bij mij in mijn 1,40m bed..) en we werden om half 12 wakker. Daarna samen ontbeten en tegen half 2 ging ze weg. Verder heb ik helemaal niets gedaan..lezen en bankhangen en internetten natuurlijk.
Ik neem zo maar weer eens een wijntje
Mijn beste vriendinnetje bleef slapen (bij mij in mijn 1,40m bed..) en we werden om half 12 wakker. Daarna samen ontbeten en tegen half 2 ging ze weg. Verder heb ik helemaal niets gedaan..lezen en bankhangen en internetten natuurlijk.
Ik neem zo maar weer eens een wijntje
zondag 21 december 2008 om 20:06
zondag 21 december 2008 om 20:19
@Indi: Al zes jaar helemaal alleen...Afgelopen lente wel heel erg leuk gedate met een heel erg leuke man, maar het kwam iets meer van mijn kant dan van hem. Hij vond het allemaal wel heel leuk, wilde gezellig knuffelen enz., maar me voorstellen als zijn vriendin kon hij niet. Dus die heb ik aan de kant gezet, ik verdien wat beters dan hem!!
Ik ben nu niet heel hard op zoek, maar een leuke vent zou heel erg welkom zijn. Maar je kent het misschien wel, ik zit continue in hetzelfde wereldje (werk, sporten, zelfde vriendengroep). En jij?
Ik ben nu niet heel hard op zoek, maar een leuke vent zou heel erg welkom zijn. Maar je kent het misschien wel, ik zit continue in hetzelfde wereldje (werk, sporten, zelfde vriendengroep). En jij?
zondag 21 december 2008 om 20:21
quote:Indi schreef op 21 december 2008 @ 19:39:
hahahaha ! Wie heeft er tegenwoordig nog een leren broek aan ?
WM: balen als je een aantal ''nee's'' moet incasseren op een dag. Probeer er toch wat van te maken meis....
Indi; ik moet gewoon een leuke hobbie vinden, want die sms-man, smst ook nooit terug. Heb een tijdje geleden besloten hem koste wat kost niet meer te smsen.... en het lukt me aardig.
*zit op mijn handen*. Verder zeg ik er nix meer over
hahahaha ! Wie heeft er tegenwoordig nog een leren broek aan ?
WM: balen als je een aantal ''nee's'' moet incasseren op een dag. Probeer er toch wat van te maken meis....
Indi; ik moet gewoon een leuke hobbie vinden, want die sms-man, smst ook nooit terug. Heb een tijdje geleden besloten hem koste wat kost niet meer te smsen.... en het lukt me aardig.
*zit op mijn handen*. Verder zeg ik er nix meer over
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 21 december 2008 om 20:25
@Ingel: Ik was in een nogal alternatieve tent..ik vind rockmuziek helemaal geweldig en dat draaien ze daar en natuurlijk komen er dan ook types met lang haar en leren broeken!
En lekker blijven zitten op die handen
@Vis: Een dwergteckel???*zucht* Mijn ex-schoonzus heeft er ook 1 en ik was helemaal verliefd op dat beestje..
En lekker blijven zitten op die handen
@Vis: Een dwergteckel???*zucht* Mijn ex-schoonzus heeft er ook 1 en ik was helemaal verliefd op dat beestje..
zondag 21 december 2008 om 20:26
@ Indi, jeetje een relatie van 11 jaar. Dat zal niet meevallen idd om nu weer alleen te zijn. Probeer de positieve kanten te zien, maar ik weet, het is soms heel moeilijk.
@ Inge, blijf op je handen zitten!!! Ze jeuken erg, of niet? Heel herkenbaar.
Wat doen jullie verder in het dagelijks leven? Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis.
@ Inge, blijf op je handen zitten!!! Ze jeuken erg, of niet? Heel herkenbaar.
Wat doen jullie verder in het dagelijks leven? Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis.