Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 1 oktober 2016 om 21:39
Zo... En dan ga je ineens van alle varianten van "links" naar rasist
En toelichting ho maar
Ik blijf hier maar plakken want doe het mezelf aan door mijn handen niet achter mijn rug te duck-tapen hahaha.
Wij hadden vanavond tomatensoep met stokbrood en knoflook/zeezout-roomboter.
Morgen wordt het verse worst en bloemkool
En toelichting ho maar
Ik blijf hier maar plakken want doe het mezelf aan door mijn handen niet achter mijn rug te duck-tapen hahaha.
Wij hadden vanavond tomatensoep met stokbrood en knoflook/zeezout-roomboter.
Morgen wordt het verse worst en bloemkool
zaterdag 1 oktober 2016 om 21:52
quote:barbaracartland schreef op 01 oktober 2016 @ 21:45:
Ik reageer helemaal niet meer in die topics. Ik had laatst nog een lijstje met alle onnozele drogredeneringen opgesomd, maar het lijkt niet echt te landen.
Slim.
Het doet pijn aan mijn rationele vermogen
Geen antwoorden, loze verwijten, geen onderbouwingen... En Heul Veul potten-en-ketels. Maar dit sloeg alles haha.
Ik las ergens dat je een pijler kan negeren/verbergen?
Waar stel je dat in?
Wat hoe meer wijn erin gaat hoe moeilijker ik en het vind niet te antwoorden. En om een laatste referentie naar de discussie te maken; "dat [wijn] laat ik me niet door die schreeuwers afpakken!"
Ik reageer helemaal niet meer in die topics. Ik had laatst nog een lijstje met alle onnozele drogredeneringen opgesomd, maar het lijkt niet echt te landen.
Slim.
Het doet pijn aan mijn rationele vermogen
Geen antwoorden, loze verwijten, geen onderbouwingen... En Heul Veul potten-en-ketels. Maar dit sloeg alles haha.
Waar stel je dat in?
Wat hoe meer wijn erin gaat hoe moeilijker ik en het vind niet te antwoorden. En om een laatste referentie naar de discussie te maken; "dat [wijn] laat ik me niet door die schreeuwers afpakken!"
zaterdag 1 oktober 2016 om 21:53
zaterdag 1 oktober 2016 om 21:56
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 oktober 2016 @ 21:53:
Ach mens, ik ben hier al van alles geweest. Naïeve linkse bomenknuffelaar, gemene racist, je kan het zo gek niet bedenken. Ik laat de boeren voorlopig maar dorsen en lul maar gewoon wat in het rond over recepten en zo. Laat ze allemaal de vinkenkoorts krijgen, met hun stomme geoordeel op niks af.
Proost! Mooi verwoord.
Als jij nog een kek receptje hebt voor een borrelhap, dan pak ik een mooie fles om een rondje of 6 van te geven
Ach mens, ik ben hier al van alles geweest. Naïeve linkse bomenknuffelaar, gemene racist, je kan het zo gek niet bedenken. Ik laat de boeren voorlopig maar dorsen en lul maar gewoon wat in het rond over recepten en zo. Laat ze allemaal de vinkenkoorts krijgen, met hun stomme geoordeel op niks af.
Proost! Mooi verwoord.
Als jij nog een kek receptje hebt voor een borrelhap, dan pak ik een mooie fles om een rondje of 6 van te geven
quote:Dormouse schreef op 01 oktober 2016 @ 21:52:
[...]
Waar stel je dat in?
Account- instellingen- naar beneden scrollen- kopje: Verberg deze categorieën- aanklikken pijlers en vergeet niet de voorkeuren te bewaren.
[...]
Waar stel je dat in?
Account- instellingen- naar beneden scrollen- kopje: Verberg deze categorieën- aanklikken pijlers en vergeet niet de voorkeuren te bewaren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 1 oktober 2016 om 22:05
zaterdag 1 oktober 2016 om 22:10
quote:friezinnetje2014 schreef op 01 oktober 2016 @ 22:05:
lekkere hapjes bij de borrel:
miniquiches/kaasplankje/olijven/pepertjes gevuld met roomkaas
Over olijven gesproken, ik sprak vandaag iemand die me een hele verhandeling heeft gegeven over het conserveren van olijven.
Blijkbaar moet je alleen olijven kopen die in zout ingemaakt zijn, alle andere manieren zijn slecht
Hij heeft me er ook een paar laten proeven en inderdaad, ze zijn dan wel het lekkerst
dus die tip deel ik graag met jullie
lekkere hapjes bij de borrel:
miniquiches/kaasplankje/olijven/pepertjes gevuld met roomkaas
Over olijven gesproken, ik sprak vandaag iemand die me een hele verhandeling heeft gegeven over het conserveren van olijven.
Blijkbaar moet je alleen olijven kopen die in zout ingemaakt zijn, alle andere manieren zijn slecht
Hij heeft me er ook een paar laten proeven en inderdaad, ze zijn dan wel het lekkerst
dus die tip deel ik graag met jullie