Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
maandag 3 oktober 2016 om 10:49
Ja dat zit ik ook te bedenken...
In mijn hoofd klopt dat niet (ik ben nogal streng voor mezelf) maar als ik heel
eerlijk ben naar mezelf, ik heb niet echt zin in relatie gezeik.
Als ik om me heen kijk naar mensen met vaste relatie raak ik nou niet echt gemotiveerd.
Mjah vrouwen hebben ook hun behoeftes en dan is scharrelen ideaal bedacht ik mij.
Wel de lusten, niet de lasten .
(al lijkt me daar nu niet het goede moment voor...)
In mijn hoofd klopt dat niet (ik ben nogal streng voor mezelf) maar als ik heel
eerlijk ben naar mezelf, ik heb niet echt zin in relatie gezeik.
Als ik om me heen kijk naar mensen met vaste relatie raak ik nou niet echt gemotiveerd.
Mjah vrouwen hebben ook hun behoeftes en dan is scharrelen ideaal bedacht ik mij.
Wel de lusten, niet de lasten .
(al lijkt me daar nu niet het goede moment voor...)
maandag 3 oktober 2016 om 11:00
Ja precies. En dan kun je nog beter een vaste scharrel hebben dan iedere keer iemand anders.
Wel de lusten, niet de lasten.
Maar als het moment niet ideaal is dan moet je daar ook niet aan beginnen, voel je je misschien daarna daar kut over.
Een relatie zou ik nu ook niet willen, ben al iets te vaak op mn hart getrapt. Dus heeft zn tijd nodig om weer vertrouwen in het manvolk te krijgen. Maar ook voor mezelf, eerst gelukkig zijn met mezelf, pas dan kan ik verder kijken.
Wel de lusten, niet de lasten.
Maar als het moment niet ideaal is dan moet je daar ook niet aan beginnen, voel je je misschien daarna daar kut over.
Een relatie zou ik nu ook niet willen, ben al iets te vaak op mn hart getrapt. Dus heeft zn tijd nodig om weer vertrouwen in het manvolk te krijgen. Maar ook voor mezelf, eerst gelukkig zijn met mezelf, pas dan kan ik verder kijken.
maandag 3 oktober 2016 om 16:32
maandag 3 oktober 2016 om 17:32
dit geloof je niet.... krijg net een app dat we mekaar toch wel gedag kunnen zeggen en dat hij me hoger ingeschat had
Terwijl hij van de week glashard heeft lopen liegen en te laf was om uit zichzelf te zeggen wat er scheelde.
Gevalletje 'weet duidelijk niet wat hij wil', en noem me gemeen maar ik vind dat vrij lollig
Nijn hoe ging het bij de dokter?
Terwijl hij van de week glashard heeft lopen liegen en te laf was om uit zichzelf te zeggen wat er scheelde.
Gevalletje 'weet duidelijk niet wat hij wil', en noem me gemeen maar ik vind dat vrij lollig
Nijn hoe ging het bij de dokter?
maandag 3 oktober 2016 om 20:39
missg een geestelijke knokplog.. misschien dat dat helpt want ja bazen denken het altijd beter te weten. god verhoede dat ik als ik ooit leidinggevende ben dat ik ook zo wordt
ff tussendoor foodman is je laatste date toch die soms mood swings heeft
zal ik hem even komen slaan of me kat op hem afsturen
ff tussendoor foodman is je laatste date toch die soms mood swings heeft
zal ik hem even komen slaan of me kat op hem afsturen
dinsdag 4 oktober 2016 om 19:22
Nou ik vind hem juist zeer relaxed, de laatste dagen krijg ik alleen geen hoogte van hem ivm wisselende signalen.
Ik hoop dat hij zichzelf snapt, ik doe het niet iig.
Ja dat is nog een heftige discussie geweest, , vast fout maar ik vond het wel lollig eerlijk gezegd.
Het doet hem duidelijk toch wat.
Nee je hoeft geen knockploeg in te huren hoor, ik ben ook niet erg vriendelijk beweest en gister was ik behoorlijk fel.
(En mijn actie verdient zeker geen schoonheidsprijs, ik wist me gewoon echt geen houding te geven)
Quai a voi, amine pecatrice ! (Wee gij zondige zielen) Leven we nog dames?
Ik hoop dat hij zichzelf snapt, ik doe het niet iig.
Ja dat is nog een heftige discussie geweest, , vast fout maar ik vond het wel lollig eerlijk gezegd.
Het doet hem duidelijk toch wat.
Nee je hoeft geen knockploeg in te huren hoor, ik ben ook niet erg vriendelijk beweest en gister was ik behoorlijk fel.
(En mijn actie verdient zeker geen schoonheidsprijs, ik wist me gewoon echt geen houding te geven)
Quai a voi, amine pecatrice ! (Wee gij zondige zielen) Leven we nog dames?