Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
klopt....en ik heb je al mail gestuurd
Pop.. Je bent niet meer besmettelijk met een koortslip wanneer alle blaasjes zijn geknapt en *korstjes* zijn geworden..

Helaassssss knappen er bv 2 maar daarnaast/daaronder zit er nog een kleintje (of meerdere kleintjes)
WM je hebt boarder al eens in real life gezien ?
Hallo,

Kom ook ff erg laat binnenvallen...

Mijn zaterdagavond is iets anders verlopen, vriendje was ziek, mega hoofdpijn en grieperig, als ie zich morgen beter voelt, zie ik 'm waarschijnlijk morgen! Helaas, maar kan gebeuren, geloof dat er meer mensen ziek zijn op het moment..

Is er trouwens al een singles hyves?..
Hoezo Vleer?
WM..Ik heb Boarder jaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden eens ontmoet in Amsterdam.. Toen zag ie er apetijtelijk uit hehe
Haha boarder is te klein voor mij en ik te lang
Dan ben je wel heul lang WM ?

Of ik gewoon een ieniemienie meisje
Zit ook Serious request te kijken, kwam net heel mooi liedje Better things, hoorde alleen niet van wie het was, weet iemand dat? Op Youtube kwam ik op Massive Attack, maar dat was het niet..
Ik wil in september/oktober op vakantie .. ver weg.. waar er zon zee en strand is..

Wilde eeerst naar Curacao toe gaan , maar heb daar eigenlijk toch niet zoveel zin in ..

Cuba , dominicaanse repu, Brazillie , Colombia (eh st.martha aan de kust naar familie van mijn aangetrouwde nicht)

Ik ben er nog niet over uit...
Geen idee Pannetje

heeft haar telefoon geupdate en had wel een backup gemaakt en op goed geluk ben ik de telefoon maar gaan updaten.. Met als eventueel gevolg dat ik alle contacten kwijt zou zijn.. Maaaaarrr dit blonde ding heeft t toch voor elkaar gekregen

*geeft zichzelf schouderklopje*
Haha ik ben 1.85.....Boarder is rond de 1.75

Ik ben van de zomer naar Curacao geweest, ga waarschijnlijk deze zomer weer of de meivakantiel.....even kijken!
WM, lastig he, lengte? Ik ben 180, en dat vind ik ook best lang! Maar wat gezellig dat jullie allemaal dingen gaan doen met forummers. Leuke manier om contacten te leggen!

Weet je, ik was een beetje in de war met de kerstdagen, ik dacht dat het woensdag en donderdag was, wat ben ik ook een domme dooooooooooooossssssss, hahaha!
WM.. ik ben afgelopen jaren er zo'n beetje elk jaar 2x geweest, zelfs gewoond..

Ene kant wil ik graag mijn neefjes en nichtjes weerzien en de kroegen van mijn oom op stelten zetten.

Andere kant .. wil ik mijn ex niet tegen komen.. En de kans is zzzeeeeeeeeeeeer groot dat ik hem wel tegen kom op mambo , in de kroegen van mijn oom en op t werk bij mijn neef.. (daar werkt ie nl) Ik heb alleen geen zin in dat moeilijke latino gedrag van hem.

En er stiekum heen gaan en al die dingen vermijden dat wil ik ook niet(wat is nou curacao zonder W&W op zondag).. Als vriendin mee gaat dan wil ik er wel heen , maar tis niet zeker of ze wel genoeg geld heeft om mee te kunnen gaan.Misschien is t ook wel goed om eens wat andere delen van de wereld te gaan zien.. Curacao is ook maar Curacao..
Pop je bent niet de enige heur.. Ik ben ook in de war door die dagen..

Duikt haar bed in

slaap lekker allemaal
Slaap lekker!!!

Ik ben er nog wel...ben druk aan het kletsen met WM!
Tsja....ik ging niet altijd naar W&W toen ik daar was.....teveel nederlanders......Wel een paar keer geweest hoor!

Haha Pop....ik was ook helemaal in de war. Ik ga woensdag eerst nog naar een optreden met VM. Toch een beetje kerst samen

Zie jij RP2 nog met kerst?

Slaap lekker Vleer!
Ja, ik zie RP2 met kerst. En ik vind het eng!!!!

Een van mijn vrienden geeft een etentje op kertsavond en vriend was zo vrij geweest om RP2 ook uit te nodigen. Hij liet me vanavond weten dat hij wel kwam.

Ben blij dat hij al een aantal vrienden heeft gezien, maar dat worden er meer met kerstavond. En ik hoop echt dat het allemaal heel gezellig wordt!

Oke, ik ratel maar door..... SORRY!!!!

Gaan Indi en WM nu lekker stappen de 27e?
daar hebben we het nog niet over gehad...
Maar WM, wat gezellig dat je kerst toch een beetje samen met VM viert! (Ik was trouwens allang vergeten waar de afkorting voor stond, maar nu je net het verhaal vertelde over hoe je hem had ontmoet weet ik het weer)
Haha....je mag doorratelen Pop....dat doe ik ook altijd

Maar wat leuk zeg Pop....vind je het niet te snel gaan?
Heerlijk al dat happy hardcore op serious request
Ik wil hem graag zien, geen idee of dit te snel gaat...

Wat ik wel heb, is dat het met mijn ex ook een beetje zo begon, veel vlinders, geen idee of de kerel in kwestie wel echt zo leuk was, omdat ik hem nog niet kende, veel contact de eerste dagen (was ook in de kerstperiode) en hij had toen vrij en is meteen maat 4 dagen gebleven. En ik kon maar niet bevatten wat me allemaal overkwam!

En die uitnodiging: ik was dus op die borrel en vriend nodigde rp2 uit, vond ik echt heel leuk, want ik had dat zelf noooooooooit gedurfd!!! ik word namelijk ineens een enorme schijterd. Zo ken ik mezelf helemaal niet!
Kennen jullie het fenomeen 'hardloopschoenen', dat als een man te snel te dichtbij wil komen, dat je dan heeeeeeeeeeeeel hard wil wegrennen? Was altijd een gevleugelde uitspraak met een vriendin. Ze vroeg aan mij van de week: hoe zit het met je hardloopschoenen? Nou, mijn hardloopschoenen staan in de kast en ik geloof dat ik ze echt zou moeten zoeken.
Hahaha..pop

Nog nooit meegemaakt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven