Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 21 december 2008 om 21:18
Is met Kerst lekker eens vrij , werk met oud/nieuw.. Gelukkig wel avonddiensten ..
Vriendin en ik waren vanmiddag toen we met haar familie bij haar moeder zaten heeeeel druk bezig hoe we onze 27 miljoen die WIJ natuurlijk gaan winnen , gaan verdelen...
Elk de helft hadden we maar bedacht , nemen een jaar vrij onbetaald verlof en gaan de wereld rond reizen. Daarna kopen we ons elk 2 auto's 1 voor de winter en 1 voor de zomer (lees cabrio)
Als we dan nog single zijn (vast niet de mannen rennen achter ons aan
)dan kopen we heel veel vibo's in alle kleuren en maten en heeeeeeeeeeeel veeeel batterijen
Vriendin en ik waren vanmiddag toen we met haar familie bij haar moeder zaten heeeeel druk bezig hoe we onze 27 miljoen die WIJ natuurlijk gaan winnen , gaan verdelen...
Elk de helft hadden we maar bedacht , nemen een jaar vrij onbetaald verlof en gaan de wereld rond reizen. Daarna kopen we ons elk 2 auto's 1 voor de winter en 1 voor de zomer (lees cabrio)
Als we dan nog single zijn (vast niet de mannen rennen achter ons aan
zondag 21 december 2008 om 21:24
Je kan t wel online luisteren op www.3fm.nl
zondag 21 december 2008 om 21:40
Dames, ik ga jullie verlaten.
Morgen gaat om zes uur namelijk de wekker weer. Dus nu even een eind met de hond wandelen, dan lekker douchen en ik duik mijn bedje in.
Ik vond het leuk om mee te schrijven, dit wordt zeker vervolgd!!!!
Fijne avond allemaal nog en voor diegene die vakantie hebben, geniet ervan!
Morgen gaat om zes uur namelijk de wekker weer. Dus nu even een eind met de hond wandelen, dan lekker douchen en ik duik mijn bedje in.
Ik vond het leuk om mee te schrijven, dit wordt zeker vervolgd!!!!
Fijne avond allemaal nog en voor diegene die vakantie hebben, geniet ervan!
zondag 21 december 2008 om 21:52
Vis, sorry, had ik ff verkeerd gelezen/onthouden! Dacht dat je net single was. Werk ze morgen en weltrusten!
Indi, no reservations heb ik laatst ook gezien, is wel goed voor het vermaak, niet de meest briljante film! Maar ik kijk graag zulke films, mijn filmsmaak is romantische komedies.
WM, lekker laat dus met avondeten! En nee, ik heb nog geen EHBV diploma. Is me ook al heeeeeel lang niet in deze mate overkomen. Kreeg net een smsje met: "hey babe", nou je kan me echt opvegen dan! Vriend die er was zei: Babe, dat is toch dat varkentje uit de film.. lekker slechte grap!
Indi, no reservations heb ik laatst ook gezien, is wel goed voor het vermaak, niet de meest briljante film! Maar ik kijk graag zulke films, mijn filmsmaak is romantische komedies.
WM, lekker laat dus met avondeten! En nee, ik heb nog geen EHBV diploma. Is me ook al heeeeeel lang niet in deze mate overkomen. Kreeg net een smsje met: "hey babe", nou je kan me echt opvegen dan! Vriend die er was zei: Babe, dat is toch dat varkentje uit de film.. lekker slechte grap!