Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:*-_lilith_-* schreef op 06 oktober 2016 @ 11:15:

[...]

Wat voor halfbakken sorry?

Wil je een schadevergoeding ofzo?
Nou was weer prettig nazeiken. Laters.
quote:Inkie12345 schreef op 06 oktober 2016 @ 11:18:

Ik heb boerenkool met spekjes en Unox rookworst. Ik zou natuurlijk nog naar de Hema kunnen lopen Doen.! Hemaworst is echt de lekkerste.. Nou ja vind ik dan
Bah. Rookworst.
Ik had gisteren boerenkool, maar met een gehaktbal. Vind het altijd zo lekker met jus.

Vanavond wok met biefstuk en broccoli.
quote:Bugs_Bunny schreef op 06 oktober 2016 @ 11:28:

[...]

Er is een simpelere oplossing voor mensen die hun emotionele sluitspier niet in bedwang hebben en, ook al vinden ze zichzelf reuze sympathiek, vooral erg onsympathiek neurotisch komen doen als je een woord volstrekt duidelijk en begrijpelijk gebruikt, maar oh oh er is misschien wel een patiënt gekwetst. De negeer-functie. Werkt voor mij uitstekend bij vervelende sprookjes.

Goede tip!

Pas jij maar op dat je haar niet op je dak krijgt omdat je nu mensen met niet functionerende sluitspieren kwetst. En neurotische mensen. Jij bent echt stout!
quote:Chevron schreef op 06 oktober 2016 @ 11:35:

Ik had gisteren boerenkool, maar met een gehaktbal. Vind het altijd zo lekker met jus.

Vanavond wok met biefstuk en broccoli.Is ook lekker,ik trek een bakje jus uit de vriezer want dat mag natuurlijk niet ontbreken.
quote:Inkie12345 schreef op 06 oktober 2016 @ 11:20:

[...]

Handig op het werk warm eten dan hoef je niet meer te koken als je thuis komt. Of doe je dat nog wel?Nee ik eet 's avonds gewoon een broodje of salade.
quote:Philae schreef op 06 oktober 2016 @ 11:37:

[...]

Nee ik eet 's avonds gewoon een broodje of salade.Hier net zo. Heerlijk dat ik niet hoef te koken als ik uit mijn werk kom.
quote:Bambi schreef op 05 oktober 2016 @ 19:22:

Stáaahaaaar! Joehoe! Joe! Hoe!

Of je een herdershond met glitters wil plakken voor TAM!

(Komt eraan, TAM!)

Ik vrees dat een herder niet glitterwaardig is

quote:*-_lilith_-* schreef op 06 oktober 2016 @ 11:36:

[...]

Goede tip!

Pas jij maar op dat je haar niet op je dak krijgt omdat je nu mensen met niet functionerende sluitspieren kwetst. En neurotische mensen. Jij bent echt stout!Heel stout, maar binnen de grenzen van het forum-beleid. De privé-mening van een gebruiker van dit forum is precies dat: een privé-mening.
Ik vind jou een wijs konijn
quote:*-_lilith_-* schreef op 06 oktober 2016 @ 11:58:

Ik vind jou een wijs konijn het is net een sprookje
quote:OliviaMoore schreef op 06 oktober 2016 @ 10:29:

[...]

Gut, of het is soms gewoon wel even leuk om terug te denken aan hoe dat toen ging. En je kunt de forummers hier mooi op leeftijd schatten door wat ze erover schrijven

Wat dat met het niet kunnen bijhouden of begrijpen te maken heeft ontgaat me, tenminste in de context van wat er hier over geschreven werd. Kreeg er hier geen ojee help de tijd haalt me in gevoel bij.

Oh, dat zeker! Ik moest even denken aan mijn werk toen we op zo'n onderwerp uitkwamen.

Ik moet niet forummen als ik verkouden/ziek ben. Ik bedoelde ook niet de mensen hier natuurlijk!
Haha het verraderlijke viva sprookjesbos
quote:Bugs_Bunny schreef op 06 oktober 2016 @ 11:59:

[...]

het is net een sprookje

Ow ik mis ons sprookjesbos!!!!
quote:duende12 schreef op 06 oktober 2016 @ 12:02:

[...]

Ik moet niet forummen als ik verkouden/ziek ben. Ik bedoelde ook niet de mensen hier natuurlijk!Huh, want als je verkouden bent ga je soort van gedesoriënteerd typen? Was je in gedachten op het forum van omroep Max?
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:Goede-Fee schreef op 06 oktober 2016 @ 12:18:

Ow ik mis ons sprookjesbos!!!! Moet ik weer terug naar mijn oude nick?
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Die was wel heel mooi!
quote:duende12 schreef op 06 oktober 2016 @ 12:02:

[...]

Oh, dat zeker! Ik moest even denken aan mijn werk toen we op zo'n onderwerp uitkwamen.

Ik moet niet forummen als ik verkouden/ziek ben. Ik bedoelde ook niet de mensen hier natuurlijk!Nou hier kunnen een aantal dat anders ook erg goed.
quote:OliviaMoore schreef op 06 oktober 2016 @ 12:19:

[...]

Huh, want als je verkouden bent ga je soort van gedesoriënteerd typen? Was je in gedachten op het forum van omroep Max?Ik ben in ieder geval niet helemaal helder, nee.
quote:Star schreef op 06 oktober 2016 @ 11:43:

[...]

Ik vrees dat een herder niet glitterwaardig is

[afbeelding]

TAM! Hier! Voor jou! Welverdiend!

Hier zit iedereen natuurlijk. Ligt het aan mij of zijn er al dagenlang alleen saaie topics?
quote:Frizz schreef op 06 oktober 2016 @ 12:44:

Hier zit iedereen natuurlijk. Ligt het aan mij of zijn er al dagenlang alleen saaie topics?Nee, dat ligt niet aan jou hoor. Ik kom ook niks spannends tegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven