Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 6 oktober 2016 om 13:02
quote:Goede-Fee schreef op 06 oktober 2016 @ 11:01:
[...]
Nou dat vind ik dus raar, want zo, als die permabanneling deed, gedragen 'ze' zich dus niet.
Dat is niet een typisch gedrag van die ziekte. Dat is gewoon raar forumgedrag en niet voorbehouden aan mensen met die ziekte.
Vind het een kwalijke typering.
En ik zie het vaker ook met andere psychische aandoeningen, slaat bijna altijd net als nu als een tang op een varken. . Vind het gewoon not done. En zal elke keer als ik het zie er wat van zeggen.
Geheel eens hiermee.
Ik val zelf (uiteraard) nogal over het te pas, maar vooral te onpas, gebruiken van de term autisme/autistisch om bepaald gedrag te omschrijven.
[...]
Nou dat vind ik dus raar, want zo, als die permabanneling deed, gedragen 'ze' zich dus niet.
Dat is niet een typisch gedrag van die ziekte. Dat is gewoon raar forumgedrag en niet voorbehouden aan mensen met die ziekte.
Vind het een kwalijke typering.
En ik zie het vaker ook met andere psychische aandoeningen, slaat bijna altijd net als nu als een tang op een varken. . Vind het gewoon not done. En zal elke keer als ik het zie er wat van zeggen.
Geheel eens hiermee.
Ik val zelf (uiteraard) nogal over het te pas, maar vooral te onpas, gebruiken van de term autisme/autistisch om bepaald gedrag te omschrijven.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 6 oktober 2016 om 13:02
donderdag 6 oktober 2016 om 13:06
quote:Nouschi schreef op 06 oktober 2016 @ 13:02:
[...]
Heel goed! Ze hebben het veranderd met als reden 'foute nick' oid
Slecht hoor, dat belooft niet veel goeds van de betreffende mod.De nick was ook nog fout.
[...]
Heel goed! Ze hebben het veranderd met als reden 'foute nick' oid
Slecht hoor, dat belooft niet veel goeds van de betreffende mod.De nick was ook nog fout.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
donderdag 6 oktober 2016 om 13:16
quote:Baankje1 schreef op 06 oktober 2016 @ 13:15:
Waarom moeten sommige mensen toch iedere keer weer benadrukken hoeveel geld ze hebben. Het begint ongeloofwaardig te worden.Ik vind het al langer ongeloofwaardig. Maar zelf heb ik dan ook heeeel veeeeel geld
Waarom moeten sommige mensen toch iedere keer weer benadrukken hoeveel geld ze hebben. Het begint ongeloofwaardig te worden.Ik vind het al langer ongeloofwaardig. Maar zelf heb ik dan ook heeeel veeeeel geld
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 6 oktober 2016 om 13:28
donderdag 6 oktober 2016 om 13:33
donderdag 6 oktober 2016 om 13:40
donderdag 6 oktober 2016 om 14:08
quote:Chevron schreef op 06 oktober 2016 @ 13:40:
Oh, moet even vieren. Mijn nieuwe moleskin is binnen en ik ben helemaal blij! Het is een professional noteplanner, met pagina's voor groepsprojecten, persoonlijke doelen, to do lijstjes, notes, een inhoudsopgave die je zelf kunt vullen, een vakje voor losse briefjes en tabs!
Ik moest ff googelen,nooit gehoord van een moleskine.
Bij moleskin dacht ik aan een jasje, schoen van mollenleer,wat dat met een noteplannen te maken had, snapte ik niet.
Oh, moet even vieren. Mijn nieuwe moleskin is binnen en ik ben helemaal blij! Het is een professional noteplanner, met pagina's voor groepsprojecten, persoonlijke doelen, to do lijstjes, notes, een inhoudsopgave die je zelf kunt vullen, een vakje voor losse briefjes en tabs!
Ik moest ff googelen,nooit gehoord van een moleskine.
Bij moleskin dacht ik aan een jasje, schoen van mollenleer,wat dat met een noteplannen te maken had, snapte ik niet.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 6 oktober 2016 om 14:10
quote:Chevron schreef op 06 oktober 2016 @ 13:40:
En nou wel netjes schrijven, he.
En nou wel netjes schrijven, he.
donderdag 6 oktober 2016 om 14:14