Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Cookielyon schreef op 06 oktober 2016 @ 14:40:

Ja, het wordt Saoto soep met naturel chips sticks extra pittig maken want ik ben verkouden.Lekker.! Extra schepje sambal dan maar
quote:Nouschi schreef op 06 oktober 2016 @ 13:33:

[...]

Ja weet ik, maar zet er dan ook even 'heel stomme fout' bij.Daarvoor heb je zelfspot nodig en daar heb ik de mods nog niet zo vaak op kunnen betrappen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:YellowDiamond schreef op 06 oktober 2016 @ 14:44:

[...]

Lekker.! Extra schepje sambal dan maar

Ik denk dat ik hem ga pureren. Lekker snotteren straks
quote:Cookielyon schreef op 06 oktober 2016 @ 14:49:

[...]

[afbeelding]

Ik denk dat ik hem ga pureren. Lekker snotteren straks En dan vanavond nog even een lekker stoombadje nemen en dan komt het gesnotter pas echt goed los
quote:simbalabimba schreef op 06 oktober 2016 @ 14:08:

[...]

Ik moest ff googelen,nooit gehoord van een moleskine.

Bij moleskin dacht ik aan een jasje, schoen van mollenleer,wat dat met een noteplannen te maken had, snapte ik niet. Ik dacht aan een "gezichtsmassageapparaat" of een 'aparte' skinnybroek.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Chevron schreef op 06 oktober 2016 @ 13:40:

Oh, moet even vieren. Mijn nieuwe moleskin is binnen en ik ben helemaal blij! Het is een professional noteplanner, met pagina's voor groepsprojecten, persoonlijke doelen, to do lijstjes, notes, een inhoudsopgave die je zelf kunt vullen, een vakje voor losse briefjes en tabs!

Dus eigenlijk een grote agenda?
LOEP ME MAAR aub.
De vriendin van mijn oom heeft mij geleerd hoe je échte roti moet maken. En dat lukt mij nu ook. Alleen vandaag ga ik proberen om zelf de roti vellen te maken. Ik ben gewoon heel slecht met dunne eetbare dingen.

Ik heb al stiekem roti vellen van de toko als back up.
Spannend Zombiequeen, succes!
quote:missie_m schreef op 06 oktober 2016 @ 15:19:

[...]

Dus eigenlijk een grote agenda?

Niet echt er staan geen data in die kun je zelf invullen.

Bijv je hebt een project pagina, daar vul je naam project in. Er is aparte ruimte voor wat er gedaan moet worden en aparte ruimte voor hoe en wanneer. In de inhoudsopgave verwijs je met de naam naar de al voor ingevulde pagina nummer. Op de projectpagina zelf vul je weer in de pagina met notes in die je hebt gemaakt. Meer een soort organizer voor je persoonlijke of zakelijke doelen.

Oh edit, ik zei noteplanner maar het is notebook.
Nou, bedankt. Nu wil ik ook zo'n ding.
quote:Cookielyon schreef op 06 oktober 2016 @ 14:35:

[...]

Kip plukken, alhoewel ik ook zin heb in Saoto Soep.Oeh lekker wil jij geen Surinaams recepten topic starten ?
quote:Bambi schreef op 06 oktober 2016 @ 15:37:

Nou, bedankt. Nu wil ik ook zo'n ding. Het is zo cool! Ik maak veel aantekeningen maar ben altijd kwijt waar wat nou stond of dan wil ik iets toevoegen en dat kan dan niet of het staat allemaal door elkaar. En nu kun je heel overzichtelijk zien waar je wat hebt gepend en wat allemaal bij elkaar hoort.
quote:Pretzel66 schreef op 06 oktober 2016 @ 15:39:

[...]

Oeh lekker wil jij geen Surinaams recepten topic starten ?Oh goede, klinkt allemaal zo lekker. En een keer wat anders, voor mij tenminste.
Welke is het en waar heb je 'm besteld? Ik zie er zoveel.. veel zonder al die leuke extra's die jij noemt.
quote:Pretzel66 schreef op 06 oktober 2016 @ 15:39:

[...]

Oeh lekker wil jij geen Surinaams recepten topic starten ?Jaaaah.. Ah toe cookie
quote:ZombieQueen schreef op 06 oktober 2016 @ 15:22:

De vriendin van mijn oom heeft mij geleerd hoe je échte roti moet maken. En dat lukt mij nu ook. Alleen vandaag ga ik proberen om zelf de roti vellen te maken. Ik ben gewoon heel slecht met dunne eetbare dingen.

Ik heb al stiekem roti vellen van de toko als back up.Maak je hem naturel? Of maak je hem met dahl (gele split erwten)? Succes.
quote:Bambi schreef op 06 oktober 2016 @ 15:45:

Welke is het en waar heb je 'm besteld? Ik zie er zoveel.. veel zonder al die leuke extra's die jij noemt.

Het is de moleskine professional notebook en je kunt hem bij Bol bestellen. Kost iets van 17,50.

https://www.bol.com/nl/p/ ... 83950120-9200000040997078

Mijn volgende word er een voor reizen, die is ook zo gaaf
quote:YellowDiamond schreef op 06 oktober 2016 @ 15:47:

[...]

Jaaaah.. Ah toe cookie De eer is aan saveangie om een topic te openen met Surinaamse gerechten.
quote:Cookielyon schreef op 06 oktober 2016 @ 15:52:

[...]

De eer is aan saveangie om een topic te openen met Surinaamse gerechten. Maar die is Indo toch of vergis ik mij nu?
quote:YellowDiamond schreef op 06 oktober 2016 @ 15:54:

[...]

Maar die is Indo toch of vergis ik mij nu?Volgens mij is zij Surinaamse dacht ik, weet niet zeker.
quote:Chevron schreef op 06 oktober 2016 @ 15:51:

[...]

Het is de moleskine professional notebook en je kunt hem bij Bol bestellen. Kost iets van 17,50.

https://www.bol.com/nl/p/ ... 83950120-9200000040997078

Mijn volgende word er een voor reizen, die is ook zo gaaf

Hier staan ook mooie:

https://www.meerleuks.nl/categorie/notebooks-c204

Deze is ook leuk voor reizen:

https://ikwilmeerreizen.n ... isdagboek-one-line-a-day/
quote:Cookielyon schreef op 06 oktober 2016 @ 15:51:

[...]

Maak je hem naturel? Of maak je hem met dahl (gele split erwten)? Succes.

Met aardappeltjes, omdat ik de dahl vergeten ben.

En dankjewel!
Surinaams koken

Surinaams koken

Surinaamse rijst

En volgens mij is er ook een langer lopend topic maar dat kan ik zo gauw niet vinden.

Cookie, stuur me maar een bakje soto
Surinaamse nasi

Surinaams, Indiaas en Indonesisch koken
Dit is gewoon de beste link

http://www.surinamcooking.com/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven