Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2016

29-07-2016 19:27 1350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 8 September gaat het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson van start.

Wederom met bekende ( en iets minder bekende ) Nederlanders.

De deelnemers zijn nog niet bekend gemaakt.

Wie gaat er kijken?
Heb nu pas gekeken, vond lex eigenlijk een beetje zielig en begrijp eigenlijk ook niet zo goed wat er nou zo mis aan hem was dat hij weg moest?

Ik vind die Bartho echt een oude man, is ook geobsedeerd door zijn leeftijd en hij werkt enorm op mijn zenuwen.

Wel fijn dat iedereen inziet dat jay en zijn vriend (met die tattoos) samen te gevaarlijk zijn.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Ik snap de afkeer van Lex ook niet zo. Lijkt me een rustige aardige bedachtzame jongen, niet zo'n grootmuil als veel andere jongens (en meiden) daar. Ik zou het prima een paar dagen met hem trekken op zo'n eiland. Heerlijk rustig

Vraag me af hoe afvallerseilanx er dit jaar uitziet. Lijkt er op dat ze pas op het einde met alle afvallers een eliminatieproef doen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Nu hoop ik niet dat jayjay of tattooboy weggestuurd worden, dan verstoren ze de rust op Bertie's eiland alleen maar!
Ik hoop dat jayjay weggestuurd wordt en z'n ego even een gezonde tik krijgt en boerin bertie dan laat zien hoe je een jayjay vilt.
Arme Bartho...
Niets hoeft, paarden wel
quote:miaauw schreef op 06 oktober 2016 @ 21:08:

Arme Bartho...Die mag nu naar Bertie's eiland
Nou, hoe hoger Jay Jay denkt te pieken hoe harder hij straks valt. Want ik mag toch hopen dat hij nog tenonder gaat.
quote:vandale schreef op 06 oktober 2016 @ 21:14:

[...]

Die mag nu naar Bertie's eiland Ja als hij het doet, misschien geeft hij het wel op joh.
Wat is het rustig hier!

Ik geb nog nooit een team zo niet blij gezien na het winnen van een proef.
Ze keken niet blij nee en dan afvegen van die natte zoen van JayJay. Bartho gaat idd mogelijk naar Bertie.
Niets hoeft, paarden wel
Jammer dat het verkeerde team gewonnen heeft.
benieuwd wie ze er zo uitstemmen, Bartho heeft toch wel de gunfactor lijkt het, en misschien tactischer om een sterkere concurrent te laten verdwijnen voor de samensmelting plaatsvindt.
En weer reclame..... welgeteld 6 minuten na het vorige reclameblok
Ik vrees toch wel voor Bartho hoor.

En wat is dat (had telefoon tussendoor), ze hebben iets van eten gewonnen maar kunnen het niet vinden??
Ja, het eten ligt onder een struik met witte wortels. Succes met zoeken.
Ik vind suuz eerlijk gezegd ook geen aanwinst voor de sfeer.. Het is ook wel een beetje de pot verwijt de ketel.

Niemand die tot nu toe even een normaal gesprek met die jongens heeft gevoerd. Alles gaat achter hun rug om. Misschien zou ik me ook irriteren, maar dat zou ik gewoon op een normale manier bespreken.. Gewoon 1 op 1.. En niemand is perfect.

Maar dat gezegd hebbende zou ik veel liever bij dat andere team zitten natuurlijk. Daar vind ik iedereen echt leuk!
dank je!
Eigenlijk moeten ze nu met de volgende proef gewoon protesteren en de jongens alleen de proef laten doen, erbij staan en kijken. Revolutie! :P

(Zal je zien dat ze nóg winnen)

Vind die suus ook heel onvolwassen op jayjay reageren, zie het juist als opening voor gesprek en geef normaal aan waar je tegenaan loopt.

Terwijl ze zichzelf nogwel introduceerde als de moeder kip die voor iedereen ging zorgen.
Ik gun Bartho het afvallerseiland! Hij gaat het daar geweldig vinden!
quote:Sassefras1979 schreef op 06 oktober 2016 @ 21:45:

Ik vind suuz eerlijk gezegd ook geen aanwinst voor de sfeer.. Het is ook wel een beetje de pot verwijt de ketel.

Niemand die tot nu toe even een normaal gesprek met die jongens heeft gevoerd. Alles gaat achter hun rug om. Misschien zou ik me ook irriteren, maar dat zou ik gewoon op een normale manier bespreken.. Gewoon 1 op 1.. En niemand is perfect.

Maar dat gezegd hebbende zou ik veel liever bij dat andere team zitten natuurlijk. Daar vind ik iedyereen echt leuk!
Wow zag je dat lichtje in de ogen van Bartho toen hij mocht blijven? Had ik niet verwacht, volle kracht ertegenaan, tof hoor.

En super benieuwd naar volgende week! Zo te zien gooit de productie niks om ( weer team wissel oid) en gaan ze inderdaad de jongens wegwerken!
Grappige kant van ER. Expres iets verliezen om iemand weg te kunnen spelen. Tsjonge... dan ga je wel heel ver...
Niets hoeft, paarden wel
Het is al meer gezegd, maar Dave is hier echt wel ok vind ik!
Suus heeft groot gelijk om zo te reageren op liegbeest Jayjay.

Is Jayjay niet gewend zo'n volwassen vrouw. Bijt hem in z'n ballen Suus!
Dochter en ik houden van Bartho. Wat een lieve man is dat. En ik ben ineens ook wel fan van Dave geworden en dat had ik nooit verwacht. Ik vind hem echt wel oké. Goede zet van hem geweest want zijn populariteit stijgt enorm nu.

En eigenlijk vond ik Suzanne onredelijker dan Jayjay tijdens die ruzie! Hoewel...ik vind het geen prettige gozer en ik zou ook knettergek worden van een betweter die altijd in mijn nek loopt te hijgen...hmm.

Al met al vind ik dit het saaiste seizoen tot nu toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven