Zomermoppers en wintervreugd!

zondag 16 augustus 2015 om 14:18
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?
We komen trouwens hier vandaan.
We komen trouwens hier vandaan.
zondag 2 oktober 2016 om 10:29
Het is in mijn woning nu 20 graden. Dadelijk mag ik de verwarming aandoen. Normaal ben ik niet erg gevoelig voor kou, maar ik moet er nu toch aan wennen, vooral als ik niks doe (ik ga dadelijk wat huishoudelijke klusjes doen, was opruimen, schoonmaken; de financiële administratie deed ik gisteren).
De vooruitzichten stemmen mij positief, bij behoefte aan wat kouder weer. Overdag (in mijn regio) maxima van ongeveer 16 graden, minima 6 graden. Zouden we over een paar weken winters weer krijgen, en dan vooral in december?
De vooruitzichten stemmen mij positief, bij behoefte aan wat kouder weer. Overdag (in mijn regio) maxima van ongeveer 16 graden, minima 6 graden. Zouden we over een paar weken winters weer krijgen, en dan vooral in december?
World of Warcraft: Legion
zondag 2 oktober 2016 om 16:05
Ik ga hier toch ook eens wat posten.
Ik ben helemaal geen zomerhater, maar ik ben nu toch echt helemaal klaar met de zon. Ik wil dat het herfst wordt. Lekker grijs en guur weer.
Ik ben nu 9 weken zwanger en helaas extreme misselijkheid en overgeven. De afgelopen weken met zon en warm weer waren echt een hel voor mij. Ik wordt gewoon nog misselijker als de zon weer zo fel schijnt. Elke keer ben ik blij als ik de weersvoorspelling zie, dan wordt er regen voorspeld, maar een dag van te voren veranderd die voorspelling toch weer in zonnig weer.
Pff ik wil winter. Met veel donkergrijs weer, kou en sneeuw
Ik ben helemaal geen zomerhater, maar ik ben nu toch echt helemaal klaar met de zon. Ik wil dat het herfst wordt. Lekker grijs en guur weer.
Ik ben nu 9 weken zwanger en helaas extreme misselijkheid en overgeven. De afgelopen weken met zon en warm weer waren echt een hel voor mij. Ik wordt gewoon nog misselijker als de zon weer zo fel schijnt. Elke keer ben ik blij als ik de weersvoorspelling zie, dan wordt er regen voorspeld, maar een dag van te voren veranderd die voorspelling toch weer in zonnig weer.
Pff ik wil winter. Met veel donkergrijs weer, kou en sneeuw

dinsdag 4 oktober 2016 om 14:29
quote:analist88 schreef op 02 oktober 2016 @ 16:05:
Pff ik wil winter. Met veel donkergrijs weer, kou en sneeuw Gefeliciteerd! En herkenbaar, vorige zomer was ik ook zwanger en ik was dan ook flink misselijk in die periode. Heb toen regelmatig niet kunnen avondeten omdat het gewoon te veel werd. Veel sterkte! En het wordt 13 graden deze week, hang in there!
Pff ik wil winter. Met veel donkergrijs weer, kou en sneeuw Gefeliciteerd! En herkenbaar, vorige zomer was ik ook zwanger en ik was dan ook flink misselijk in die periode. Heb toen regelmatig niet kunnen avondeten omdat het gewoon te veel werd. Veel sterkte! En het wordt 13 graden deze week, hang in there!

vrijdag 7 oktober 2016 om 13:28
Gisteren en vandaag was het thuis 19 graden. Aangename temperatuur, maar ik verwacht vanavond of morgen de verwarming aan te moeten zetten. Naar het werk trek ik mijn winterjas aan. 's Ochtends naar het werk is het nog pas schemerachtig, om daarna licht te worden. Als ik thuiskom is het nog licht. Als ik boodschappen moet doen, gaat het kort daarna schemeren.
World of Warcraft: Legion
donderdag 20 oktober 2016 om 12:42

zondag 30 oktober 2016 om 20:23
Het ziet er geweldig uit met al die mooie kleuren. Wat geniet ik hier van. Ik ben vanmiddag met de kids lekker in het bos geweest. Daarna pompoensoep gegeten. En nu gezellig kaarsjes aan en een lekkere pot thee. Ik ben zo gelukkig in de herfst!
Als het regent is het nat en als het vriest is het glad!

donderdag 3 november 2016 om 22:50
vrijdag 4 november 2016 om 11:13
Ik heb ook niets met regen. Ik heb echt een hekel aan warmte, maar de zon doet me toch wel goed. Het doet toch wel iets met mijn gemoedstoestand. Lekker een stuk wandelen in het zonnetje, warme jas aan, maar niet zo koud dat je helemaal met opgetrokken schouders rondloopt. Voor de winter zie ik het liefst een milde vrieskou met een zonnetje en af en toe een flink pak sneeuw. Ook omdat het bij de tijd van het jaar hoort.