Zomermoppers en wintervreugd!

zondag 16 augustus 2015 om 14:18
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?
We komen trouwens hier vandaan.
We komen trouwens hier vandaan.

zondag 27 november 2016 om 10:15
Het heeft matig gevroren gisteren! En de komende dagen gaat het ook nog vriezen! #winter
Best wel bijzonder eigenlijk, want het heeft al bijna meer gevroren dan in de afgelopen winters. Het hellmanngetal van deze winter is tot nu toe 0,1.
Best wel bijzonder eigenlijk, want het heeft al bijna meer gevroren dan in de afgelopen winters. Het hellmanngetal van deze winter is tot nu toe 0,1.
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.

dinsdag 29 november 2016 om 19:42

dinsdag 29 november 2016 om 23:54
quote:sebastiaan1234 schreef op 29 november 2016 @ 19:42:
YES! Er wordt voor volgende week een hogedrukgebied verwacht, met veel zon en droog weer; dit betekent kans op nóg lagere temperaturen dan vandaag! Er wordt zelfs winterweer voorspeld! Huh als ik op de 14 dagen termijn op weeronline kijk worden er hogere temperaturen en regenkansen voorspeld. Ik heb liever kou en zon omdat dat zonlicht echt nodig heb dus hoop dat je gelijk hebt.
YES! Er wordt voor volgende week een hogedrukgebied verwacht, met veel zon en droog weer; dit betekent kans op nóg lagere temperaturen dan vandaag! Er wordt zelfs winterweer voorspeld! Huh als ik op de 14 dagen termijn op weeronline kijk worden er hogere temperaturen en regenkansen voorspeld. Ik heb liever kou en zon omdat dat zonlicht echt nodig heb dus hoop dat je gelijk hebt.
donderdag 1 december 2016 om 08:00
zaterdag 3 december 2016 om 19:27
Het gaat vannacht weer matig vriezen, volgens mij al de vijfde keer in deze maand! Dat is ook al jaren niet meer gebeurd, dat het vijf keer in een maand vriest. Het wordt vanaf woensdag wel weer gelijk erg zacht, met temperaturen die richting warmterecords gaan...
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.

zaterdag 18 februari 2017 om 15:39
quote:sebastiaan1234 schreef op 18 februari 2017 @ 15:12:
Volgens de verwachtingen komt de temperatuur overdag niet meer onder de 9 graden... het winterse weer is nu dus echt voorbij.Maar vervroegd lente word het ook niet want er staat regen en wind op het menu dus een weerbeeld dat aan de herfst doet denken
Volgens de verwachtingen komt de temperatuur overdag niet meer onder de 9 graden... het winterse weer is nu dus echt voorbij.Maar vervroegd lente word het ook niet want er staat regen en wind op het menu dus een weerbeeld dat aan de herfst doet denken