Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 07 oktober 2016 @ 21:40:

[...]

Egnie.Wromnie?
De enige vampieren serie die ik leuk vindt is the originals.
Gebakken aardappeltjes, sla, doperwtjes, worteltjes, hamburger. Cornetto na. ( Ik haat Yas)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:-KING- schreef op 07 oktober 2016 @ 21:40:

[...]

gehaktballen bij een visbuffet?Nouschi is hier, dus voelde ik me verplicht iets ontopics te zeggen. Er is iets met een moeder met een kerstfeest met een visbuffet, vandaar. Straks moet ik weer een topic over spitskool, lichtgekleure waxinelichtjeshouders en de houdbaarheid van de hypotheekrenteaftrek openen om weer iets onntopics te kunnen zeggen.
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 21:42:

[...]

Wromnie?Is napraat hè, geen kletstopic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 21:41:

[...]

Ik vind het leuke films

Ik verveelde me ooit. En toen heb ik de eerste Twilight gezien. En toen zat ik in het verhaal en heb ze toen in 1 weekeinde allemaal gezien.

Eigenlijk vond ik het hele stomme films. Glitters, moeilijk moeilijk, Renesmee, domme weerwolf. Maar goed, de films keken wel lekker weg.
Klaus

quote:ZombieQueen schreef op 07 oktober 2016 @ 21:45:

[...]

Ik verveelde me ooit. En toen heb ik de eerste Twilight gezien. En toen zat ik in het verhaal en heb ze toen in 1 weekeinde allemaal gezien.

Eigenlijk vond ik het hele stomme films. Glitters, moeilijk moeilijk, Renesmee, domme weerwolf. Maar goed, de films keken wel lekker weg.

Precies dat.

Ik kijk ze voor de derde of vierde keer
quote:Nouschi schreef op 07 oktober 2016 @ 21:45:

[...]

Is napraat hè, geen kletstopic.Jamaar, napraten. Vaak is alles toch al gezegd in een topic zelf. Of gaan we leuk napraten over de F1? dan doe ik mee!
Lekker begin pfffff.
quote:Cookielyon schreef op 07 oktober 2016 @ 21:44:

De enige vampieren serie die ik leuk vindt is the originals.

Nee nee, True Blood!

Maar The Orginals is ook leuk.
Oh wacht, voetbal is weer begonnen.

Jezus!

2-1
quote:barbaracartland schreef op 07 oktober 2016 @ 21:45:

[...]

Nouschi is hier, dus voelde ik me verplicht iets ontopics te zeggen. Er is iets met een moeder met een kerstfeest met een visbuffet, vandaar. Straks moet ik weer een topic over spitskool, lichtgekleure waxinelichtjeshouders en de houdbaarheid van de hypotheekrenteaftrek openen om weer iets onntopics te kunnen zeggen.
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 21:48:

Oh wacht, voetbal is weer begonnen.

Jezus!

2-1Voor wie?
quote:ZombieQueen schreef op 07 oktober 2016 @ 21:47:

[...]

Nee nee, True Blood!

Maar The Orginals is ook leuk.De laatste 2 seizoenen vond ik echt verschrikkelijk.
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 oktober 2016 @ 21:49:

[...]

Voor wie?Duitsland
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 21:47:

[...]

Jamaar, napraten. Vaak is alles toch al gezegd in een topic zelf. Of gaan we leuk napraten over de F1? dan doe ik mee!Nee ik heb geen zin in koffie, zit aan het bier.
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 21:47:

[...]

Precies dat.

Ik kijk ze voor de derde of vierde keer

Maar ik vind ze écht heel stom hoor. Maar ga ze binnenkort wel weer kijken.

Ik zit toch thuis en heb toch niks beters te doen.

[...]

Voor wie?Belarus.
quote:ZombieQueen schreef op 07 oktober 2016 @ 21:49:

[...]

Maar ik vind ze écht heel stom hoor. Maar ga ze binnenkort wel weer kijken.

Ik zit toch thuis en heb toch niks beters te doen.Ik vind ze ook stom, maar toch vind ik het leuk om ze te kijken
Laat die hypotheekrenteaftrek trouwens maar zitten Babs. Daar kan ik toch niet over meepraten, als hurende proletariër.
Doese pwèn.

[...]

Voor wie?Voor allebei: 2 voor de 1, 1 voor de ander.
quote:Nouschi schreef op 07 oktober 2016 @ 21:50:

[...]

Belarus.Ah. Dan kan ik onze vuvuzela dus rustig op zolder laten liggen
quote:barbaracartland schreef op 07 oktober 2016 @ 21:45:

[...]

Nouschi is hier, dus voelde ik me verplicht iets ontopics te zeggen. Er is iets met een moeder met een kerstfeest met een visbuffet, vandaar. Straks moet ik weer een topic over spitskool, lichtgekleure waxinelichtjeshouders en de houdbaarheid van de hypotheekrenteaftrek openen om weer iets onntopics te kunnen zeggen.

ja ik zie het inderdaad al onder jouw post, lol.

ontopic; megadeth, slayer.
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven