Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:lemoos2 schreef op 07 oktober 2016 @ 22:47:

[...]

Mjn god zeg. Ik moest gelijk denken aan een gedwongen verkoop. Niet meewerken.

Totdat je door de zooi heen kijkt en gewoon overal vuil en schimmel ziet. Dat krijg je echt niet in twee, drie weken tijd.

Heb overigens ook ooit een huis bezichtigd dat er op de site en in de brochure heel mooi en netjes uitzag. De vorige eigenaren lagen in scheiding. Toen de makelaar de deur openmaakte, bleek de ex alle binnendeuren te hebben ingetrapt en overal gaten in het pleisterwerk te hebben geslagen. En er lag een drol in het toilet.Blegh. Een huis hier in de buurt was nieuw opgeleverd, maar zag er na 8 jaar uit alsof het beter gesloopt kon worden. Ik weet nog steeds niet hoe de toenmalige bewoners dat voor elkaar hebben gekregen.
quote:Philae schreef op 07 oktober 2016 @ 22:53:

[...]

Nee Nou, dan blijf je gewoon nog even lekker wakker
quote:Philae schreef op 07 oktober 2016 @ 22:50:

Ik tril letterlijk mijn bed uit van de boem boem boem muziek en het gespring Tijd om te verhuizen, inderdaad. Ik weet nog een leuk huis, in Delfzijl. Je moet wel even goed met de bezem erdoor.
quote:Cookielyon schreef op 07 oktober 2016 @ 22:55:

[...]

Is toch naast haarlem nouschi?Yup. Mijn andere opa woonde in Overveen, die had zich opgewerkt. Maar het was geen leuke opa. Mijn Wallen-opa was veel leuker.
https://youtu.be/jsbeemdD2rQ

Ik heb de hele tijd dit nummer in mijn hoofd
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 22:56:

[...]

Nou, dan blijf je gewoon nog even lekker wakker Nou nee. Ik wil morgen een beetje op tijd de stad in zodat ik 's middags een was kan doen....
quote:barbaracartland schreef op 07 oktober 2016 @ 22:56:

[...]

Tijd om te verhuizen, inderdaad. Ik weet nog een leuk huis, in Delfzijl. Je moet wel even goed met de bezem erdoor.Delfzijl. Kan het nog verder
Ik voorzie jullie even van muziek tijdens het ouwehoeren. Mijn smaak, dat wel:

https://www.youtube.com/watch?v=2kXMcjKhBgU
quote:Cookielyon schreef op 07 oktober 2016 @ 22:55:

[...]

Is toch naast haarlem nouschi?Klopt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Philae schreef op 07 oktober 2016 @ 22:57:

[...]

Nou nee. Ik wil morgen een beetje op tijd de stad in zodat ik 's middags een was kan doen....Nu de was doen.

[...]

Nou nee. Ik wil morgen een beetje op tijd de stad in zodat ik 's middags een was kan doen....Dat moet persé 's middags? Kan toch ook eerder of later?

[...]

Nou nee. Ik wil morgen een beetje op tijd de stad in zodat ik 's middags een was kan doen....Als er iets is wat ik in het weekend niet wil is het wel een was doen .
Of je kleren nog een keertje dragen. Kan best.
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 22:59:

[...]

Nu de was doen.Haha... De was ruimte is nu afgesloten van stroom. En ja die moet ik reserveren en delen met de kindertjes hier
quote:Philae schreef op 07 oktober 2016 @ 22:58:

[...]

Delfzijl. Kan het nog verder Je hoeft alleen de waddenzee toch maar over min of meer?
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 oktober 2016 @ 23:01:

[...]

Je hoeft alleen de waddenzee toch maar over min of meer?En de Oostzee en de zee bij Denemarken. Dat is de route die het vliegtuig altijd neemt
quote:Philae schreef op 07 oktober 2016 @ 23:02:

[...]

En de Oostzee en de zee bij Denemarken. Dat is de route die het vliegtuig altijd neemt Nou ja daarom. Wat stelt het helemaal voor.
Ik zit een beetje topics te browsen en het valt me op dat, voornamelijk op de relatiepeiler, veel dames andere vrouwen 'meid' noemen.

Meestal met het woordje 'die' ervoor.

Dat vind ik altijd zo denigrerend overkomen. Ligt dat aan mij, of niet?
quote:barbaracartland schreef op 07 oktober 2016 @ 22:56:

[...]

Tijd om te verhuizen, inderdaad. Ik weet nog een leuk huis, in Delfzijl. Je moet wel even goed met de bezem erdoor.Maar je kan er klussen als de beste!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Pinda-Kaas schreef op 07 oktober 2016 @ 23:03:

Ik zit een beetje topics te browsen en het valt me op dat, voornamelijk op de relatiepeiler, veel dames andere vrouwen 'meid' noemen.

Dat vind ik altijd zo denigrerend overkomen. Ligt dat aan mij, of niet?Nee hoor, vind ik ook.

Dat vind ik altijd zo denigrerend overkomen. Ligt dat aan mij, of niet?Dat zijn mannen.
quote:Enn schreef op 07 oktober 2016 @ 23:03:

[...]

Maar je kan er klussen als de beste! Met de rolbezem!
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 23:04:

[...]

Dat zijn mannen.niet altijd, dus!
Waarom lees je uberhaupt de relatiepijler. Wat een doffe ellende en faketopics.

Dat vind ik altijd zo denigrerend overkomen. Ligt dat aan mij, of niet?Niet. Ik ken het ook alleen negatief, soms zelfs met een betere klasse-connotatie, maar meestal gewoon omdat de ene vrouw vindt dat die meid haar vriend te lang aangekeken heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven