Uitgerekend medio juni 2017

08-10-2016 22:06 671 berichten
Alle reacties Link kopieren
Login: 06-2017 Wachtwoord: uitgerekend
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Prettymama
(27)
Tweede 8 juni Jongen! :heart: Bevallen op 18-05-2017 :love:
Viviennee
(28)
Eerste 8 juni Meisje! :heart: Bevallen op 22-05-2017 :love:
Noortje9414
(22)
Eerste 3 juni :heart:
Chocolau
(30)
Eerste 12 juni :heart:
Trots90
(26)
Eerste 15 juni :heart:
Beebje15 Tweede 15 juni :heart:
ChertJ
(27)
Eerste 21 juni Meisje! :heart:
Bam_1984
(32)
Tweede 22 juni Meisje! :heart:
Chocolientje
(25)
Tweede 23 juni :heart:
Rosa88
(29)
Tweede 23 juni Jongen! :heart:
anoniem_311999 wijzigde dit bericht op 24-05-2017 11:16
76.16% gewijzigd
Tadaaaaaaaaaaaa!

Hoop dat er snel meer meiden aansluiten!

Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Wauw, Flipje! Ik ben een meelezer op de zwangerpijler, dus stukjes van jouw verhaal voorbij zien komen. Gefeliciteerd met je positieve test! Ik hoop voor je dat je over een paar weken een mooi kloppend hartje hoort!
quote:Knotje_ schreef op 08 oktober 2016 @ 22:28:

Wauw, Flipje! Ik ben een meelezer op de zwangerpijler, dus stukjes van jouw verhaal voorbij zien komen. Gefeliciteerd met je positieve test! Ik hoop voor je dat je over een paar weken een mooi kloppend hartje hoort!

Dankjewel knotje! Ik geloof het zelf ook nog niet helemaal geloof ik haha.

Durfde eerst ook niet echt goed dit topic te starten, het november topic waar ik even heb geschreven komt ik nog dagelijks in mijn topic lijst voorbij. Maar ik ga gewoon van het positieve uit!
Ja, dat is een goede instelling! Maar kan me voorstellen dat het extra spannend is!

Ik zit nog op het wachtbankje, m'n nod is volgend weekend. Wie weet meld ik me dan weer hier. En anders blijf ik hier meelezen om te zien hoe het met jouw zwangerschap verder gaat!
Hopelijk tot volgend weekend!! Ga je testen of wacht je op je ms?
Nu zeg ik, ik wacht tot zondag en dan test ik. Maar ik ben benieuwd of ik daar vrijdag nog zo over denk. spannend dus!
Gefeliciteerd!!

Ik zou ook zo graag zwanger willen zijn! Kan het volgende week pas testen. Wel al steeds vlinders in mijn buik...wordt vervolgd!
Wat spannend zeg!

Ik heb nu twee dagen voor NOD getest. Had eerst de 'early' test van kruidvat (waar een blauwe plus moet verschijnen). Die had ik nog liggen. Nauwelijks iets te zien, maar flipman en ik waren beiden overtuigd dat de test tocj niet écht 100% blanco was.

Toen de simpele (en beroemde ) kruidvat 2v5 test gehaald: het duidelijke resultaat zie je in mijn eerste bericht hier.

Oftewel: die early test van de kruidvat kun je rustig links laten liggen!
Okee, haha, goeie tip, laat ik die liggen!

Hoe voel jij je? Al symptomen?
quote:Highfligh schreef op 09 oktober 2016 @ 00:02:

Okee, haha, goeie tip, laat ik die liggen!

Hoe voel jij je? Al symptomen?

Nee helemaal niks. Maar vorige keer was ook bijna het enige symptoom het feit dat mijn menstruatie uitbleef.

Later tussen 7 en 11 weken nog wat lichte vlagen van misselijkheid gehad, maar ook toen eigenlijk alleen dooooooooooodmoe.

Daarna trok alles weer weg.

Zie hier het verschil. Zelfs na 16 uur indrogen is het streepje op de bovenste test nauwelijks zichtbaar.

De onderste test was al direct geen twijfel over mogelijk.

De Action testen ben ik trouwens helemáál happy mee, maar helaas geen Action hier vlakbij.
Wauw Flipje gefeliciteerd! Ik heb ook je andere topic gevolgd!

Ik hoop hier ook mee te kunnen schrijven, heb 19 oktober m'n NOD, dus duurt nog even.

Vorige maand een vroege miskraam gehad helaas.
Gefeliciteerd Flipje! Prachtig nieuws
Gefeliciteerd! Spannend hoor! Hoop ook dat het raak is hier We kunnen volgend weekend testen denk ik. Mijn cyclus is nog niet echt stabiel na verwijdering van mirena.
Bedankt meiden!!

En voor degenen die bijna mogen testen: ik hoop dat jullie hier mogen aansluiten straks!
Hoi Flipje!

Ik mag me gelukkig bij jou aansluiten. Begin deze week een positieve test gedaan en het is nog steeds onwerkelijk maar ben super blij!

Ik heb eind juli een missed abortion gehad met 10 weken dus merk wel dat ik het extra spannend vind. Maar lees dat jij met 18 weken een miskraam hebt gehad, heftig zeg..

Wanneer mag jij naar de verloskundige??
Gefeliciteerd Trots, leuk dat je me komt schrijven! Enig idee op welke datum je ongeveer bent uitgerekend?

Ja ons zoontje was helaas niet gezond. De bevalling is in het ziekenhuis opgewekt, was heel erg heftig allemaal.

Dus echt gerust zal ik pas zijn als we de testen straks hebben gehad...
Ik ga trouwens vanwege de voorgeschiedenis eerst even een tijdje bij de gyn starten, en dan na de 20 weken echo naar de vk als alles in orde blijkt te zijn.
Ik blijk PCOS te hebben en ben dmv clomid zwanger geworden, beide keren na 1 ronde clomid 50mg was het gelukkig al raak. Ik mocht zelf kiezen of ik bij de gynaecoloog wilde blijven of dat ik naar de verloskundige ga, maar ik heb zo'n ontzettend fijne ervaring gehad met de verloskundige tijdens de vorige zwangerschap dat ik nu ook weer naar hun toe ga. Ik mag zelfs komende dinsdag al komen zodat er een echo gemaakt kan worden, ze zei wel al dat er nauwelijks iets te zien zal zijn maar dan heb ik in ieder geval de bevestiging dat er een vruchtzakje in mijn baarmoeder zit. Maar in jou geval is het natuurlijk wel logisch dat je de eerste weken bij de gynaecoloog blijft

De uitgerekende datum is iets lastig te berekenen voor mij, door de inwendige echo's die gemaakt zijn vanwege de clomid weet ik wel precies wanneer mijn eisprong is geweest maar ik had 2 follikels die gesprongen zijn, 1 follikel 21/9 en de andere 23 of 24/9. Dus ik weet nu niet welke follikel bevrucht is. ????

Heb jij het al met familie en vrienden gedeeld?
Dus dan kom je uit tussen 14 en 17 juni.

En het kunnen er natuurlijk ook twee zijn!!

Ouders en (schoon)zussen zijn al geïnformeerd, verder niet. Zij waren door alle gebeurtenissen van de vorige keer nu ook op de hoogte van de behandeling en de terugplaatsing, dus zij hebben ook de wachtweken met ons mee geleefd.

Verder houden we het nog even stil.

Vorige keer vond ik het lastig met de testen, dat alles via de verloskundige én het ziekenhuis moest. Daarom blijven we nu liever eerst nog in het ziekenhuis, zodat de lijntjes wat korter zijn. Makkelijker met afspraken en uitslagen.
Ja het zouden er inderdaad ook nog twee kunnen zijn hihi. Twee zijn ook van harte welkom, maar ben allang blij als de zwangerschap van 1 kindje goed blijft gaan.

Wij hebben ook onze ouders en zusjes/broertje geïnformeerd, net zoals bij jou met de reden dat hun afwisten van de behandeling, in mijn geval medicatie.

Heb je verder al klachten? Ik heb nauwelijks klachten, alleen soms wat moe. De vorige keer had ik ontzettend pijnlijke borsten, werd er zelfs 's nachts wakker van. Soms hoop ik nu zelfs dat ik last van mijn borsten krijg als bevestiging van de zwangerschap.

Ik heb de afgelopen keer meegedaan met MvM, heb toen in de week van de positieve test al contact met hun opgenomen.

Nu denk ik hun pas ga bellen zodra de eerste echo goed is.

Ga jij dit ook doen?
ik zie net dat je de vraag over symptomen/klachten al had beantwoord haha.

Ergens toch ook wel fijn dat je nergens last van hebt he.

Wanneer mag jij naar de gynaecoloog?
Oh spannend zeg, zo'n hele vroege echo! Lijkt me ook wel een beetje griezelig, omdat je dan nog geen hartje kunt zien. Maar goed, als je dat van tevoren weet dan valt het misschien ook wel mee.

Ik heb nog geen afspraak, ik wacht eerst even tot ik officieel overtijd ben (morgen) en dan bel ik het IVF centrum hoe het verder moet. De eerste twee echo's (7wk en 10wk) doet het IVF centrum nog zelf, daarna waarschijnlijk pas door naar de gyn.

Ja ik vind het niet erg hoor, dat ik geen symptomen heb. Ik heb een super regelmatige cyclus dus het uitblijven van mijn menstruatie is voor mij al een heel duidelijk symptoom. Dus misselijkheid is niet nodig haha. Had er de vorige keer een heeeeeel klein beetje last van gehad, maar met een pak rijstwafels in de buurt overleefde ik het wel. Zodra ik het op voelde komen zetten meteen een cracker of een rijstwafel eten, dan ging het meestal weer goed.

MvM heb ik ook gedaan, de volledige periode. Het ging pas later mis. Dus ik had ergens het idee dat ik mijn plicht al gedaan heb hahaha. Nu denk ik er over om toch weer mee te gaan doen. Maar inderdaad, ik ga pas bellen nadat ik een hartje heb gezien op de echo. Vond het echt niet leuk om alle lopende zaken weer af te moeten zeggen toen ik niet meer zwanger was.
Ja de vk liet de keuze aan mij of ik al zo'n vroege echo wilde hebben, en aangezien er ook 2 follikels zijn gesprongen ben ik toch ook wel erg benieuwd of ze allebei bevrucht zijn geraakt hihi. Dan is het natuurlijk nog de vraag of er ook een hartje gaat kloppen.

Dus jij moet nog 3 weken wachten op een echo?! hopelijk gaan die 3 weken snel voorbij.

Ik heb de vorige zwangerschap met 6 en 8 weken een goede echo gehad waar beide keren een kloppend hartje te zien was. Dus een kloppend hartje zal mij ook niet snel meer gerust stellen ben ik bang.

En wat jij zegt over MvM klopt inderdaad ook wel, die dingen allemaal stop zetten deed veel verdriet. Ik wacht even af wat dinsdag op de echo te zien is en bepaal dan of ik al ga bellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven