Pakket verzenden
zondag 9 oktober 2016 om 16:00
Heb iets te verzenden een pakket , afmetingen en gewicht zijn binnen de norm, maar nu heb ik een vraag of de verpakking , aangezien de vorm vreemd is , lees organische vorm, dacht ik alleen plastic folie, wordt dit geaccepteerd ? Op de site van DPD staat alleen stevige verpakking .
Wie kan mij duidelijkheid geven?
Wie kan mij duidelijkheid geven?
zondag 9 oktober 2016 om 16:06
Je zou natuurlijk de algemene voorwaarden van DPD kunnen lezen. Daar staat dit:
U moet uw zending, scheurvrij en lekdicht verpakken en zodanig dat het pakket stapelbaar is, geschikt is voor verwerking in automatische sorteermachines en tenminste een diagonale valtest vanaf een hoogte van 80 cm en een drukweerstand van 100 kg kan doorstaan. Dat betekent dat uw zending zowel een goede binnen- als buitenverpakking moet hebben.
U moet uw zending, scheurvrij en lekdicht verpakken en zodanig dat het pakket stapelbaar is, geschikt is voor verwerking in automatische sorteermachines en tenminste een diagonale valtest vanaf een hoogte van 80 cm en een drukweerstand van 100 kg kan doorstaan. Dat betekent dat uw zending zowel een goede binnen- als buitenverpakking moet hebben.
zondag 9 oktober 2016 om 16:10
Wij krijgen regelmatig pakketten via DPD die in repen schuim worden gedraaid, daarna in plastic noppenfolie zijn verpakt en vervolgens omwikkeld met tape. Heel veel tape. Dan zie je dus nog min of meer de vorm. Het is maar goed dat we verpakkingsmateriaal gratis kunnen weggooien .
Het kan dus wel van daar naar hier. Dan zou het in theorie ook van hier naar daar moeten kunnen.
Het kan dus wel van daar naar hier. Dan zou het in theorie ook van hier naar daar moeten kunnen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
zondag 9 oktober 2016 om 16:19