Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
vrijdag 7 oktober 2016 om 17:27
ik moet even zeuren ookal is het een geval van aanstelleritis. ik verveel me nogal heb voor het eerst sinds tijden een vrij weekend maar hb geen idee wat ik moet gaan doen naast sporten en huis opruimen heb net ookal me kast opgeruimd hoop zwart zeg Mortica Adams zou jaloers zijn
en ik ben al een tijdje met een project bezig, en ik heb eindelijk alles rond, blijkt dat de ruimte die ik zou huren tijdelijk is onder verhuurd gister had ik even een gesprek er over maar het is allemaal nogal vaag en ik baal best want ik wil binnenkort beginnen met de opknapbuurt(wat ook nog pas over 2 weken kan zijn) maar durf er niet over te beginnen wil niet zeuren, maar het blijft toch knagen en wil ook niet te lang wachten
en ik ben al een tijdje met een project bezig, en ik heb eindelijk alles rond, blijkt dat de ruimte die ik zou huren tijdelijk is onder verhuurd gister had ik even een gesprek er over maar het is allemaal nogal vaag en ik baal best want ik wil binnenkort beginnen met de opknapbuurt(wat ook nog pas over 2 weken kan zijn) maar durf er niet over te beginnen wil niet zeuren, maar het blijft toch knagen en wil ook niet te lang wachten
zondag 9 oktober 2016 om 19:30
quote:Keukenkast schreef op 09 oktober 2016 @ 17:21:
Euhm.. ben een beetje voorzichtig met details ivm herkenbaarheid (loepen enzo).
Heb een beetje een nieuwe look gekregen en leuke nieuwe mensen leren kennen. Dus begin weer een beetje een sociaal leven te krijgen.wat goed wel fijn toch? jawel alleen ben ik er niey zo voor gemaakt
Euhm.. ben een beetje voorzichtig met details ivm herkenbaarheid (loepen enzo).
Heb een beetje een nieuwe look gekregen en leuke nieuwe mensen leren kennen. Dus begin weer een beetje een sociaal leven te krijgen.wat goed wel fijn toch? jawel alleen ben ik er niey zo voor gemaakt
zondag 9 oktober 2016 om 20:54
quote:Keukenkast schreef op 09 oktober 2016 @ 16:46:
Hahah een reli-flirt. Goed voor je ego, toch wat vaker erheen gaan dan he haha. Mischien is hij er vaker.
Issie ook, vorige x keek ie ook al even mijn kant op. Vandaag kreeg ik er een knipoog bij .
M.a.w volgende x heel lief glimlachen, of terugknipogen...
Heb verder ook niet zoveel gedaan, vanmiddag een lekker stuk gewandeld ondanks dat ik geen zin had. (En daar ben ik dan achteraf erg blij mee want ik word er chill van)
Hahah een reli-flirt. Goed voor je ego, toch wat vaker erheen gaan dan he haha. Mischien is hij er vaker.
Issie ook, vorige x keek ie ook al even mijn kant op. Vandaag kreeg ik er een knipoog bij .
M.a.w volgende x heel lief glimlachen, of terugknipogen...
Heb verder ook niet zoveel gedaan, vanmiddag een lekker stuk gewandeld ondanks dat ik geen zin had. (En daar ben ik dan achteraf erg blij mee want ik word er chill van)
maandag 10 oktober 2016 om 15:17
quote:hallekie schreef op 10 oktober 2016 @ 15:06:
De reclame hier op sommige pagina's van Hello Fresh en Atag, daarin is het woord keukenapparatuur verkeerd 'afgebroken'.
Er staat 'win keuke-napparatuur'.
Heel zinloos en nutteloos, maar ik vind het gewoon stom!!!
das ontopic dus well done!
Dat is idd best wel stom.
Ik ook niet, ik vind het vooral irritant...
De reclame hier op sommige pagina's van Hello Fresh en Atag, daarin is het woord keukenapparatuur verkeerd 'afgebroken'.
Heel zinloos en nutteloos, maar ik vind het gewoon stom!!!
das ontopic dus well done!
Dat is idd best wel stom.
Ik ook niet, ik vind het vooral irritant...
dinsdag 11 oktober 2016 om 20:40
quote:hallekie schreef op 10 oktober 2016 @ 15:06:
Heel zinloos en nutteloos, maar ik vind het gewoon stom!!!You tell em girl!
Heel zinloos en nutteloos, maar ik vind het gewoon stom!!!You tell em girl!
"People, what a bunch of bastards"