
mail van Esprit, nou ja zeg!!
maandag 22 december 2008 om 21:13
Echt waar? Wat vaag... ik stuur van de 10 dingen altijd 9 terug, en ben laatst om de één of andere reden zelfs bevorderd tot Premium Member. Vind het een heel raar idee; dan moeten ze zo'n retourservice niet aanbieden.
Het mooie daarvan is juist dat je meerdere maten kan bestellen en daarna de passende houdt, zodat je niet hoeft te kutten in zo'n pashokje...
Het mooie daarvan is juist dat je meerdere maten kan bestellen en daarna de passende houdt, zodat je niet hoeft te kutten in zo'n pashokje...
maandag 22 december 2008 om 21:16
maandag 22 december 2008 om 21:18
Ik vind het "slimme" van hun actie om je te mailen dat je niets meer mag bestellen dat je er niets tegen kan doen. Je bent inderdaad geen klant meer, ook al zou je dat misschien heel graag willen. En jouw opmerking dat je er nooit meer wat koopt....dat is toch precies wat zij al besloten hadden? Als klant sta je echt niet sterk om hier wat tegen te doen!
maandag 22 december 2008 om 21:19
Ik heb even op de site van Esprit gekeken en daar staat dat bij info:"Past het bestelde artikel niet of bevalt het niet? Geen probleem. Gewoon de bijgevoegde retoursticker gebruiken en het pakket afgeven bij het postkantoor of een kiala-punt."
Er staat dus over een max. aantal produkten dat je mag terugsturen. Ik vind het ook niet van klantvriendelijkheid getuigen.
Er staat dus over een max. aantal produkten dat je mag terugsturen. Ik vind het ook niet van klantvriendelijkheid getuigen.
Cum non tum age

maandag 22 december 2008 om 21:23
Uit ervaring weet ik dat niet meer dan 600 uit mag hebben staan. Als je veel retour stuurt kun je dan niet meer bestellen. Pas als je een retourbevestiging hebt gekregen gaat dat weer van je bedrag af en kun je weer wat bestellen. Ik bestel zeer regelmatig en vaak gaat er ook iets retour maar dit is wel erg klantonvriendelijk!

maandag 22 december 2008 om 21:36
maandag 22 december 2008 om 21:45
quote:shining schreef op 22 december 2008 @ 21:35:
Ik vind het ook niet zo vreemd hoor. Als je zo vaak wat terug stuurt wordt dat niet gewaardeerd. En terecht.Dat is toch het gevolg van bestellen i.p.v. in de winkel kopen? Dat weten ze, dat ze dan een hoop producten retour kunnen verwachten. In de winkel vind ik de maten van Esprit al zo vaak niet kloppen, laat staan als je niet kan passen.
Ik vind het ook niet zo vreemd hoor. Als je zo vaak wat terug stuurt wordt dat niet gewaardeerd. En terecht.Dat is toch het gevolg van bestellen i.p.v. in de winkel kopen? Dat weten ze, dat ze dan een hoop producten retour kunnen verwachten. In de winkel vind ik de maten van Esprit al zo vaak niet kloppen, laat staan als je niet kan passen.
maandag 22 december 2008 om 21:48
wat ik wel verkeert vind, en daar heb je niets over gezegd dus ik ga er even van uit dat ze dat ook niet gedaan hebben, is dat ze niet gewaarschuuwd hebben.
verder zullen ze zo'n mail niet zomaar sturen vrees ik. Esprit wil puur winst maken, en als ze meer werk aan je hebben dan aan je verdienen.. tja...
verder zullen ze zo'n mail niet zomaar sturen vrees ik. Esprit wil puur winst maken, en als ze meer werk aan je hebben dan aan je verdienen.. tja...