Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
een soort blonde falco maar dan anders
very metal
quote:YellowDiamond schreef op 10 oktober 2016 @ 09:54:

[...]

http://forum.viva.nl/forum/relaties/hij ... ges/344553

Veel plezier en beterschap Heb je ook een samenvatting?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:-KING- schreef op 10 oktober 2016 @ 12:35:

een soort blonde falco maar dan anders Haha, klopt!
Je bent zelf een theepot
Een jonge Derrick zonder bril.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb medelijden met die man. De betreffende TO heeft de neiging om haar familie de maat te nemen met haar topics. Eerst haar dikke zus en nu haar man. Ik vrees dat hij vanmiddag of aankomend weekend verplicht mee moet winkelen, want zie je wel het viva-forum vindt je kledingstijl ook ouderwets. Ik zie persoonlijk 100% liever iemand zo dan in een vale lelijke spijkerbroek en op gympies. Beter een stijl dan helemaal geen stijl.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:YellowDiamond schreef op 10 oktober 2016 @ 09:50:

[...]

Echt ongelooflijk wat een zwetsverhaal zeg..Volgens mij een schrijfster met een writer's block op zoek naar inspiratie maar wist niet waar-te-beginnen.
LOEP ME MAAR aub.
quote:-KING- schreef op 10 oktober 2016 @ 12:35:

een soort blonde falco maar dan anders en een sigaar
quote:Nouschi schreef op 10 oktober 2016 @ 12:37:

Een jonge Derrick zonder bril.nee het was meer een blanke mrT, en dan zonder het baardje, de sieraden en de spieren, en in plaats van een hemdje een lange donkere jas. wel een sigaar, net als hannibal.
very metal
quote:Shiva- schreef op 10 oktober 2016 @ 12:46:

[...]

en een sigaarja die was ik bijna vergeten.
very metal
quote:viva-amber schreef op 10 oktober 2016 @ 12:41:

Ik heb medelijden met die man. De betreffende TO heeft de neiging om haar familie de maat te nemen met haar topics. Eerst haar dikke zus en nu haar man. Ik vrees dat hij vanmiddag of aankomend weekend verplicht mee moet winkelen, want zie je wel het viva-forum vindt je kledingstijl ook ouderwets. Ik zie persoonlijk 100% liever iemand zo dan in een vale lelijke spijkerbroek en op gympies. Beter een stijl dan helemaal geen stijl.

Dat ben ik met je eens

Toch vreemd dat iemand het lef heeft om een foto van een ander op een openbaar forum te kwakken

Ik kreeg er iig geen fijn gevoel van
quote:-KING- schreef op 10 oktober 2016 @ 12:48:

[...]

ja die was ik bijna vergeten.

Die was prominent in beeld

Net als de dasty tas
quote:-KING- schreef op 10 oktober 2016 @ 12:47:

[...]

nee het was meer een blanke mrT, en dan zonder het baardje, de sieraden en de spieren, en in plaats van een hemdje een lange donkere jas. wel een sigaar, net als hannibal.
Komt wel in de buurt toch

quote:Nouschi schreef op 10 oktober 2016 @ 12:53:

Komt wel in de buurt toch

[afbeelding]

Zelfs het kapsel klopt

Ik denk zijn zoon
Je bent zelf een theepot
ja zo met die foto zie ik wel veel overeenkomsten tussen mrT en derrick zonder bril. zo hebben ze allebei oren.
very metal
Michiel

quote:Nouschi schreef op 10 oktober 2016 @ 12:55:

Michiel

[afbeelding]Ja, sprekend!
Een jonge Edwin de Roy van Zuydewijn op casual zondag die net terug komt van een rondje met de hond daar leek hij een beetje op aan de buitenkant. Ik houd niet zo van rokers maar een sigaartje vind ik wel lekker ruiken. Hallo ik ben Edwin en ik wil niet op de foto voor het viva-forum:

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 10 oktober 2016 @ 13:00:

Een jonge Edwin de Roy van Zuydewijn op casual zondag die net terug komt van een rondje met de hond daar leek hij een beetje op aan de buitenkant. Ik houd niet zo van rokers maar een sigaartje vind ik wel lekker ruiken. [afbeelding]Jaaaaa!!!! Ik heb de foto nog hierboven staan dus kan heel goed vergelijken
quote:SuzanneSuus schreef op 10 oktober 2016 @ 12:55:

[...]

Zelfs het kapsel klopt

Ik denk zijn zoon +1

Al die vergelijkingen.

Toch kreeg ik net als Shiva een niet fijn gevoel bij het topic, klopt niet helemaal.
quote:missie_m schreef op 10 oktober 2016 @ 12:43:

[...]

Volgens mij een schrijfster met een writer's block op zoek naar inspiratie maar wist niet waar-te-beginnen. Het verhaal begint steeds mooier te worden en mensen blijven er maar intrappen..
Het ging even goed, dat Franse verhaal. Behalve die hele entourage dacht ik (tot net) dat iig de kern van het verhaal wel waar kon zijn. Maar nu.....?
quote:Nouschi schreef op 10 oktober 2016 @ 12:35:

Heb je ook een samenvatting?

Tuthola is 22 jaar geleden getrouwd met een Franse notaris nadat ze hem erin heeft geluisd met een zwangerschap. Tuthola heeft kinderen van 8, 17 en 22 en is 'fulltime moeder' (werkloos) en de hele dag druk met haar uiterlijk en de roddels in het dorp.

Een paar weken geleden ging tuthola met de Franse notaris naar een feestje in het dorp waar ene P ook was. En die was heel mooi. En man keek naar P (net als alle andere aanwezigen volgens tuthola). In die paar weken sinds dat feestje is de Franse notaris bij zijn moeder gaan wonen en praat hij niet meer met tuthola. Gingen ze eindelijk weer samen lunchen, viel nét zoonlief van acht een gat in zijn kop. En toen ging de Franse notaris een weekend zeilen, maar kwam tothola er via de vrouw van zo'n zeilvrind achter dat de Franse notaris helemaal niet mee was gegaan. Laatste aflevering: tuthola staat bij de man van de bloedmooie P op de stoep en - heel toevallig - de Franse notaris en P blijken precies tegelijk een weekend weg...
quote:Skaep schreef op 10 oktober 2016 @ 18:19:

[...]

Tuthola is 22 jaar geleden getrouwd met een Franse notaris nadat ze hem erin heeft geluisd met een zwangerschap. Tuthola heeft kinderen van 8, 17 en 22 en is 'fulltime moeder' (werkloos) en de hele dag druk met haar uiterlijk en de roddels in het dorp.

Een paar weken geleden ging tuthola met de Franse notaris naar een feestje in het dorp waar ene P ook was. En die was heel mooi. En man keek naar P (net als alle andere aanwezigen volgens tuthola). In die paar weken sinds dat feestje is de Franse notaris bij zijn moeder gaan wonen en praat hij niet meer met tuthola. Gingen ze eindelijk weer samen lunchen, viel nét zoonlief van acht een gat in zijn kop. En toen ging de Franse notaris een weekend zeilen, maar kwam tothola er via de vrouw van zo'n zeilvrind achter dat de Franse notaris helemaal niet mee was gegaan. Laatste aflevering: tuthola staat bij de man van de bloedmooie P op de stoep en - heel toevallig - de Franse notaris en P blijken precies tegelijk een weekend weg...Oeh spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven