Scheur in nieuwe handtas

10-10-2016 16:30 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb afgelopen zaterdag een nieuwe handtas gekocht bij de h&m. Toen ik vandaag naar school fietste, had ik mijn tas aan mijn stuur hangen. Dit kon gemakkelijk omdat de tas niet zo groot was. Alleen het probleem is nu, dat waarschijnlijk het uiteinde van mijn kapotte voorlamp tegen mijn tas is aangeschuurd. Met als gevolg: een dikke vette scheur! Wat moet ik doen?
Nieuwe lamp kopen en een nieuwe tas. Of de scheur repareren.

Wat had je er anders aan willen doen?
Nieuwe tas kopen
Je verlies nemen, tas is stuk gegaan en dat is jammer. Jij hebt die tas tegen de kapotte lamp gehangen.
Een nieuwe tas en lamp snap ik, maar voor een goede tas ben ik zo €40 kwijt.
quote:TrueLove21 schreef op 10 oktober 2016 @ 16:34:

Een nieuwe tas en lamp snap ik, maar voor een goede tas ben ik zo €40 kwijt.Ja, maar wat wil je anders?
Ducttape

Een nieuwe tas en lamp snap ik, maar voor een goede tas ben ik zo €40 kwijt.Maar wat wil je dan? Dat de winkel zegt ach wat zielig dat jij zelf je tas kapot hebt gemaakt, hier een nieuwe, gratis voor jou?

En die veertig euro heb je niet?

Ducttape op de scheur en sparen.
Je kunt altijd in de winkel vragen of ze hem kunnen repareren , of anders bij een schoenmaker proberen.
Je kunt het altijd proberen bij de winkel.

Tja, dan had je maar voorzichtiger moeten zijn met je spullen. Je kunt een poging doen met naald en draad om het te maken. Of het je moeder vragen......

Ik mag hopen dat je plan niet is om terug naar de winkel te gaan om hem te ruilen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:gizzmo-returns schreef op 10 oktober 2016 @ 16:36:

Je kunt altijd in de winkel vragen of ze hem kunnen repareren , of anders bij een schoenmaker proberen.Bij de H&M? Bij gegronde klachten krijg je nieuw, bij ongegronde klachten heb je pech.

Deze is maar 1,20 euro en hartstikke sterk:

geen naai-winkeltje in de buurt?

Die broeken verstellen, ritsen inzetten en tassen maken??
quote:sssssst schreef op 10 oktober 2016 @ 16:39:

[...]

Bij de H&M? Bij gegronde klachten krijg je nieuw, bij ongegronde klachten heb je pech.Repareren tegen betaling kan je altijd om vragen
quote:gizzmo-returns schreef op 10 oktober 2016 @ 16:40:

[...]

Repareren tegen betaling kan je altijd om vragenNiet bij H&M, die sturen je naar je plaatselijke kleermaker oid. Ik mocht zo een nieuwe rits in jas laten zetten en dan bon daar declareren.
Tja, als je niet uit jezelf zuinig bent op je spullen, dan is dit een mooie gelegenheid om dat wel te leren.

Balen hoor! Maar niets aan te doen inderdaad. Dit gaat de H&M niet voor je oplossen. Dit is je eigen schuld.
quote:nerdopviva schreef op 10 oktober 2016 @ 16:39:

[...]

[afbeelding]
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:nerdopviva schreef op 10 oktober 2016 @ 16:39:

[...]

[afbeelding]

Maar zóóó 2015.

Deze moet je hebben:

En een beetje recalcitrante puber (of volwassene ) doet er bewust iets niet-lekkers of überhaupt oneetbaars in.
En het zit je zo hoog dat je je aanmeldt om de wijze viva-vrouwen om raad te vragen?

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Stukje stof of plastic/ leer in de scheur leggen (aan de binnenkant) en dan de gescheurde delen hierop vast plakken met secondenlijm. Hangt uiteraard van het materiaal van de tas, en de grootte en plaats van de scheur af of dit in jouw geval gaat werken. Maar lijkt me het proberen waard.

Ik fix alles met secondelijm. Afgelopen weekend had ik een nagel die begon in te scheuren. Bleef vervolgens haken in een trui waardoor hij nog een stukje verder scheurde.. Auw! Afknippen lukte niet. Drup secondelijm erop en het leed was weer geleden.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Je kan ze ook nog aanklagen, omdat de tas niet heel bleef terwijl je hem tegen een kapotte lamp hing.

#thisisnotamerica
quote:himalaya schreef op 10 oktober 2016 @ 16:50:

En het zit je zo hoog dat je je aanmeldt om de wijze viva-vrouwen om raad te vragen?

Waarom zou dat raar zijn? Er zijn vast mensen die hier raad mee weten en misschien een paar handige trucjes kennen om dit probleem op te lossen. Proberen waard toch?
quote:Pikkie22 schreef op 10 oktober 2016 @ 16:59:

Je kan ze ook nog aanklagen, omdat de tas niet heel bleef terwijl je hem tegen een kapotte lamp hing.

#thisisnotamerica

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven